Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Brak mocy !!! :(  
Autor Wiadomość
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-26, 20:52   

Przed liftem!

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-07-26, 21:28   

stan napisał/a:
FOSS napisał/a:
W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy...

W tam, nie jest tak tragicznie. Stajesz przed autem i ciągniesz druta...

Tragedia po całości... to ja już wolę robić to we dwie osoby i niech ta druga ciągnie tego druta :mrgreen:

stan napisał/a:
... tzn. linkę gazu na kółku (po wcześniejszym odkręceniu osłony). Spokojnie jedna osoba sobie poradzi.

ufffffff, a już się przestraszyłem :-P

A tak na poważnie to znowu sorry za błędne wskazówki... znów wyszło jak bardzo po-lift różni się od przed-lifta o którym wiedza moja wciąż jest jednak niewielka :-x

Masa napisał/a:
Ze tak z głupa spytam jak wyglądają te niby gruchy??? moze jakieś foto??

W po-lifcie tutaj:



Na foto silnik AVP z S8 D2 2002 i piszę to dlatego że w silniku AQF ze zwykłego A8 D2 gruszki są ułożone trochę inaczej (foto kolegi krzychu z posta poniżej) co nie zmienia faktu, że wałki klap dolotu są w tym samym miejscu a gruszki spełniają wciąż tą samą funkcję ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-07-26, 22:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-07-26, 21:38   

Dzięki za wyjaśnienie. Faktycznie po uruchomieniu silnika zaczynają się kurczyć ;) Wcześniej tak tego nie zauważyłem. Chyba wymiana wężyków podciśnienia pomogła na +. A tak to wygląda w PO lifcie.

_________________
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-07-26, 21:54   

to musze sie wziąść za wymiany wężyków bo mam troche sparciałe i może to niezbyt chodzi poprawnie a tak pozatym to ma ktoś moze jakis schemat wszystkich wężyków podciśnień po FL i juz nie zaśmiecam tematu :oops:
_________________

 
 
milyes 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: SZO
Wysłany: 2012-07-26, 21:56   

hmm Panowie a jest taka opcja że po prostu gaz dał juz po paru latach w dupe i wypada zrobić remont ?juz sam nie wiem...mam ciągle nadzieje że coś go trzyma i nie może dać "pełnego pałęra" :( :-| :-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.