|
Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-26, 20:52
|
|
|
Przed liftem!
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-07-26, 21:28
|
|
|
stan napisał/a: | FOSS napisał/a: | W przed-lifcie temat jest o tyle trudniejszy... |
W tam, nie jest tak tragicznie. Stajesz przed autem i ciągniesz druta... |
Tragedia po całości... to ja już wolę robić to we dwie osoby i niech ta druga ciągnie tego druta :mrgreen:
stan napisał/a: | ... tzn. linkę gazu na kółku (po wcześniejszym odkręceniu osłony). Spokojnie jedna osoba sobie poradzi. |
ufffffff, a już się przestraszyłem :-P
A tak na poważnie to znowu sorry za błędne wskazówki... znów wyszło jak bardzo po-lift różni się od przed-lifta o którym wiedza moja wciąż jest jednak niewielka :-x
Masa napisał/a: | Ze tak z głupa spytam jak wyglądają te niby gruchy??? moze jakieś foto?? |
W po-lifcie tutaj:
Na foto silnik AVP z S8 D2 2002 i piszę to dlatego że w silniku AQF ze zwykłego A8 D2 gruszki są ułożone trochę inaczej (foto kolegi krzychu z posta poniżej) co nie zmienia faktu, że wałki klap dolotu są w tym samym miejscu a gruszki spełniają wciąż tą samą funkcję ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-07-26, 22:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-07-26, 21:38
|
|
|
Dzięki za wyjaśnienie. Faktycznie po uruchomieniu silnika zaczynają się kurczyć Wcześniej tak tego nie zauważyłem. Chyba wymiana wężyków podciśnienia pomogła na +. A tak to wygląda w PO lifcie.
|
_________________
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-07-26, 21:54
|
|
|
to musze sie wziąść za wymiany wężyków bo mam troche sparciałe i może to niezbyt chodzi poprawnie a tak pozatym to ma ktoś moze jakis schemat wszystkich wężyków podciśnień po FL i juz nie zaśmiecam tematu :oops: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
milyes
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: SZO
|
Wysłany: 2012-07-26, 21:56
|
|
|
hmm Panowie a jest taka opcja że po prostu gaz dał juz po paru latach w dupe i wypada zrobić remont ?juz sam nie wiem...mam ciągle nadzieje że coś go trzyma i nie może dać "pełnego pałęra" :-| :-( |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |