Autor |
Wiadomość |
Masterhard
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 17 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-01-10, 18:25
|
|
|
Jeżeli chodzi o ABS to wyszło,że pompa padła Teraz będe szukał pompy i jak wymienie to dam znać. Boje się,że jak podjade do ASO audi to pewnie będą chcieli wymienić mase częście i zapłace jak za zboze,ale jezeli nie znajde innego rozwiazanie to pewnie i tak to będzie tańsze niż nowa skrzynia biegów. |
_________________ Nie liczy się różdżka, tylko magik! |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-10, 23:30
|
|
|
mdamian napisał/a: |
Podjedź do ASO to poradzą... |
No coś ty :shock: sam kupujesz różnego rodzaju najtańsze zamienniki do swojego auta aby zaoszczędzić kasę,a jego wysyłasz 15 letnim autem do ASO,a żeby go sczyścili na 1/4 wartości samochodu.
Masterhard szukaj jakiegoś dobrego speca/polecanego warsztatu gdzieś w okolicy i tyle...oczywiście wiem,że w wielu zakątkach tego pięknego kraju graniczy to z cudem :lol:,ale może. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-01-11, 10:26
|
|
|
mdamian napisał/a: | tomi26, podałem tylko przykład , może jakiś Polmozbyt , czy coś w tym stylu ;-) |
albo Pewex :-P
albo może w sklepach Baltony :lol:
Sorka mdamian, to nie żadna złośliwość... wiem, że firmy pod szyldem Polmozbyt wciąż jeszcze gdzieś istnieją ale sama nazwa kojarzy mi się z zupełnie inną epoką i budzi wspomnienia i uśmiech na twarzy :mrgreen:
tomi26 napisał/a: | 283 P1711 011B Czujnik koła ABS lewy przód (G47)
285 P1716 011D Czujnik koła ABS prawy przód (G45)
597 P1728 0255 Nieprawidłowe sygnały z czujników kół
17087 P0703 42BF Przełącznik światła hamulca > błąd elektryczny w przepływie prądu
18157 P1749 46ED Jednostka kontrolna dla automatycznej skrzyni biegów - zły kod |
Masterhard napisał/a: | Jeżeli chodzi o ABS to wyszło,że pompa padła Teraz będe szukał pompy i jak wymienie to dam znać. |
Moim zdaniem wszystko to co powyżej może wynikać z pompy i sterownika ABS... także błędy związane ze skrzynią biegów i wyświetlanie jej trybu awaryjnego.
Po wymianie podpiąć pod VAG'a, skasować błędy, pojeździć i ponownie sprawdzić czy pojawiają się jakieś błędy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-01-11, 10:43
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Sorka mdamian, to nie żadna złośliwość... wiem, że firmy pod szyldem Polmozbyt wciąż jeszcze gdzieś istnieją ale sama nazwa kojarzy mi się z zupełnie inną epoką i budzi wspomnienia i uśmiech na twarzy :mrgreen: |
sam osobiście wiem coś na ten temat , ale może u kolegi w okolicy jest jakiś dobry mechanik który się zna na rzeczy ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Masterhard
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 17 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-01-11, 11:01
|
|
|
Dzięki chłopaki za wsparcie duchowe i techniczne Jutro wyjeżdżam do sopotu i musze zrezygnować z jazdy AUDI na rzecz PKP Jak wróce to poszukam kogoś kto się zna bo mam dwóch cudotwórców na oku. Będe pisał... Pozdrawiam serdecznie!
[ Dodano: 2012-10-24, 08:51 ]
Długo mnie nie było,ale chciałbym zakończyć temat i powiedzieć o naprawach. Co do skrzyni biegów i kontrolki która nie wyswietlała poprawnego biegu to usterka naprawiła sie sama po kilku miesiacach jeżdżenia w suchym klimacie południowych włoch (polecam;]) (wymiany czujników, komputerów itp. nie pomagały bo błąd zawsze wracał)
Z ABS okazało się, że nie jest to pompa,a 2 czujniki kół przednich. Kontrolka żarówki świeciła się bo jakiś wczesniejszy właściciel pociągnął kabel z 2 pozycyjnych świateł jedną wiązką (tak wytłumaczył mi elektryk). Pozdrawiam! |
_________________ Nie liczy się różdżka, tylko magik! |
|
|
|
|
Matas
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 30 Dołączył: 12 Gru 2014 Posty: 15 Skąd: Ski
|
Wysłany: 2016-02-10, 15:03
|
|
|
Witam, napiszę tutaj żeby nie zaczynać nowego tematu.
Również jak w temacie zapala mi się na desce ABS i (!) bo jest zepsuta pompa. Ale jakiś czas temu skrzynia wpadła w tryb awaryjny po wjechaniu na większą kałużę. Został sprawdzony pozycjoner skrzyni, instalacja elektryczna, sterownik skrzyni i dalej to samo. Czy możliwe jest że przez tą pompę wraz z sterownikiem ABS jest właśnie ten tryb awaryjny ? Czy ABS ma jakiś związek ze skrzynią biegów ? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-10, 15:08
|
|
|
Matas napisał/a: | Czy możliwe jest że przez tą pompę wraz z sterownikiem ABS jest właśnie ten tryb awaryjny ? Czy ABS ma jakiś związek ze skrzynią biegów ? |
Nie.
U mnie sterownik też jest ubity i nie ma problemów, że skrzynią a jej praca się nie zmieniła od tego czasu.
Musi być inna przyczyna. Pełne skanowanie, błędy w skrzyni, silniku itp.
Może ktoś gdzieś pogrzebał przy sterowniku na podszybiu i uszkodził jakiś kabel |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Matas
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 30 Dołączył: 12 Gru 2014 Posty: 15 Skąd: Ski
|
Wysłany: 2016-02-10, 15:16
|
|
|
Samochód stoi już prawie miesiąc na warsztacie który się zajmuje skrzyniami. No i pod względem mechanicznym raczej jest ok bo skrzynia z 3-4 miesiace temu była regenerowana. |
|
|
|
|
|
|
|
|