|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-29, 08:52
|
|
|
słabo zamontowana
kosz itp |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
jacekjj02
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 2 Skąd: Dębno
|
Wysłany: 2014-06-10, 10:33
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczow!
ODKOPUJE TEMAT poniewaz mam taki sam problem... ;(
Kolego mozesz powiedziec co mam rozumiec przez "slaba szczelnosc" ?
moj problem polegal na tym ze jechalem na rezerwie gazu i przelaczylem na benzyne... przejechalem kilka kilometrow po miescie, podjechalem do domu zgasilem na chwile auto i chcialem jechac zatankowac. odpalilem na benzynie ruszalem no i w ogole auto nie mialo mocy... dojechaelm 200m i zgasl. jak jakostam odpalilem przelaczylem na reszteki gazu to smigal jak glupi dojechalem natych resztkach zatankowac gaz i jakos wrocilem... teraz auto stoi i nie moge odpalic.
jak odkrecilem waz paliwowy tam co idzie do listwy i jak zakrecilem rozrusznikiem to paliwo wytryslo...
dodam ze w zbiorniku paliwa jest troche mniej jak 1/2...
POMPA DO WYMIANY? jesli tak to czemu jest cisnienie? CO TO MOZE BYC? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-06-10, 11:52
|
|
|
jacekjj02 :
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
O problemach z pompą paliwa i jak naprawić to naprawdę już bardzo jest dużo tematów , wystarczy poszukać . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
jacekjj02
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 2 Skąd: Dębno
|
Wysłany: 2014-06-10, 11:56
|
|
|
czytalem juz cale forum.. ale nic nie znalazlem.. poda mi ktos lokalizacje pompy paliwa i jak sie do niej dostac?
ps juz sie przywitalem ;P |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2018-07-22, 18:46
|
|
|
Witam
Ostatnio miałem taki problem, że Auto nie odpalało na PB. ( brak błędów na VAG)
Na LPG odpalało od strzała, i po przełączeniu na PB auto również chodziło ale nie miało mocy i wkręcało się do max 4.5tys obrotów o co kaman??
Na Forum jest pełno wątków w tym temacie które przestudiowałem bez większego sukcesu...
....ale zostawię dziś wpis dla potomnych co było u mnie...
- zacząłem od pompy - po rozebraniu okazało się, że wężyk na pompie miał 1mm dziurkę /pęknięcie i pompa gubiła ciśnienia i auto nie miało mocy.
- Gdy złożyłem cały bałagan auto dalej nie odpalało na PB , po odpalaniu na LPG i ponownym przełączeniu na PB auto ponownie dostało moc i latało jak rakieta, ale zostało pytanie czemu dalej nie odpala.?!
I tu najciekawsze...
Okazało się, że mój akumulator momentami nie daje odpowiednio dużego prądu na starcie i przekaźnik pompy nie załączał pompy na starcie a rozrusznik kręcił jak głupi...dopiero gdy dostał odpowiedniego prądu pompa startowała. ( dodam, że na pomiarach akumulatora prąd był ok . Dopiero na pewnym obciążeniu przy odpalaniu potrafił zejść z napięciem do 10V.)
Wymieniłem 5 letni akumulator na nowy i auto odpala na strzał , co więcej komputer idealnie zaczął sterować dawką PB/LPG i ustały wszelkie sytuacje, ze czasami obroty potrafiły zafalować miedzy 600-640 obrotów i obecnie auto działa i cieszy jazdą.
Nigdy wcześniej nie wpadłbym że niby w 100% sprawny akumulator może mieć spadki napięcia i robi takie cuda, że auto nie chce odpalić i wprowadza komputer w zakłopotanie.
Pozdrawiam
Michał |
_________________ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |