Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie pali na benzynie  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-29, 08:52   

słabo zamontowana
kosz itp ;)
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-29, 09:45   

Tak jest słaba szczelność :/
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
jacekjj02 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 10 Cze 2014
Posty: 2
Skąd: Dębno
Wysłany: 2014-06-10, 10:33   

Witam wszystkich forumowiczow!

ODKOPUJE TEMAT poniewaz mam taki sam problem... ;(
Kolego mozesz powiedziec co mam rozumiec przez "slaba szczelnosc" ?

moj problem polegal na tym ze jechalem na rezerwie gazu i przelaczylem na benzyne... przejechalem kilka kilometrow po miescie, podjechalem do domu zgasilem na chwile auto i chcialem jechac zatankowac. odpalilem na benzynie ruszalem no i w ogole auto nie mialo mocy... dojechaelm 200m i zgasl. jak jakostam odpalilem przelaczylem na reszteki gazu to smigal jak glupi ;) dojechalem natych resztkach zatankowac gaz i jakos wrocilem... teraz auto stoi i nie moge odpalic.

jak odkrecilem waz paliwowy tam co idzie do listwy i jak zakrecilem rozrusznikiem to paliwo wytryslo...

dodam ze w zbiorniku paliwa jest troche mniej jak 1/2...

POMPA DO WYMIANY? jesli tak to czemu jest cisnienie? CO TO MOZE BYC? :(
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-06-10, 11:52   

jacekjj02 :
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań



O problemach z pompą paliwa i jak naprawić to naprawdę już bardzo jest dużo tematów , wystarczy poszukać .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
jacekjj02 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 10 Cze 2014
Posty: 2
Skąd: Dębno
Wysłany: 2014-06-10, 11:56   

czytalem juz cale forum.. ale nic nie znalazlem.. poda mi ktos lokalizacje pompy paliwa i jak sie do niej dostac?
ps juz sie przywitalem ;P
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-06-10, 12:00   

http://www.a8team.pl/d2-9...liwa-vt2414.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2018-07-22, 18:46   

Witam

Ostatnio miałem taki problem, że Auto nie odpalało na PB. ( brak błędów na VAG)
Na LPG odpalało od strzała, i po przełączeniu na PB auto również chodziło <bezradny> ale nie miało mocy i wkręcało się do max 4.5tys obrotów <nie> o co kaman??

Na Forum jest pełno wątków w tym temacie które przestudiowałem bez większego sukcesu...

....ale zostawię dziś wpis dla potomnych co było u mnie...

- zacząłem od pompy - po rozebraniu okazało się, że wężyk na pompie miał 1mm dziurkę /pęknięcie i pompa gubiła ciśnienia i auto nie miało mocy.

- Gdy złożyłem cały bałagan auto dalej nie odpalało na PB , po odpalaniu na LPG i ponownym przełączeniu na PB auto ponownie dostało moc i latało jak rakieta, ale zostało pytanie czemu dalej nie odpala.?!

I tu najciekawsze...
Okazało się, że mój akumulator momentami nie daje odpowiednio dużego prądu na starcie i przekaźnik pompy nie załączał pompy na starcie a rozrusznik kręcił jak głupi...dopiero gdy dostał odpowiedniego prądu pompa startowała. ( dodam, że na pomiarach akumulatora prąd był ok . Dopiero na pewnym obciążeniu przy odpalaniu potrafił zejść z napięciem do 10V.)

Wymieniłem 5 letni akumulator na nowy i auto odpala na strzał , co więcej komputer idealnie zaczął sterować dawką PB/LPG i ustały wszelkie sytuacje, ze czasami obroty potrafiły zafalować miedzy 600-640 obrotów i obecnie auto działa i cieszy jazdą.

Nigdy wcześniej nie wpadłbym że niby w 100% sprawny akumulator może mieć spadki napięcia i robi takie cuda, że auto nie chce odpalić i wprowadza komputer w zakłopotanie.

Pozdrawiam
Michał
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.