Autor |
Wiadomość |
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2013-10-31, 21:25 [D2 97 4.2PB/LPG
] Nie pali na benzynie
|
|
|
Witam,
pojawił się dziś problem w mojej A8... przestała odpalać na benzynie jak była ciepła i przełączyła się od razu na LPG to wszystko grało i auto normalnie przyśpieszało itp, sprawdziłem dźwiękowo pompę i cisza... Zabrałem się za wymianę, wstawiłem na szybko pompę firmy maxgear, teraz słychać bzyczenie więc pompa działa... ale dalej nie odpala na benzynie... tak jakby nie dochodziła wcale do silnika...
Gdzie szukać przyczyny...? Bo już nie wiem co mam zrobić....
[ Dodano: 2013-10-31, 21:26 ]
Ps. W baku jest ponad 40l paliwa (opcja z brakiem przepływu też sprawdzona...) |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-31, 21:39
|
|
|
a do przodu dociera ciśnienie paliwa sprawdzałeś ? |
|
|
|
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2013-10-31, 21:49
|
|
|
a jak to sprawdzić? |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-31, 22:17
|
|
|
lesiu117 napisał/a: | a jak to sprawdzić? |
Poluzuj wężyki przy listwie wtryskowej.
Może masz tak filtr zabity że nie popcha pompa dalej. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-01, 10:56
|
|
|
albo pompa pompuje do baku paliwo zamiast do przodu :-D
to że chodzi nie mówi nam wiele |
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2013-11-01, 11:17
|
|
|
Szczerze mówiąc to nie wiem gdzie te wężyki ;-) i nie bardzo wiem jak to sprawdzić...
Pepi a jakie informacje mam jeszcze podać?
Kręci ale nie odpala
Pompa nowa firmy maxgear
Słychać ze pompa pracuje
W koszu jest paliwo
Ponad pół baku paliwa
Jak był ciepły i zdążył przełączyć się na gaz to chodził bardzo płynnie więc silnik ok |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-01, 11:26
|
|
|
pepi napisał/a: | albo pompa pompuje do baku paliwo zamiast do przodu :-D
to że chodzi nie mówi nam wiele |
Myślisz że odwrotnie podłączona pompa? Czy regulator ciśnienia paliwa puszcza?
|
_________________
|
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2013-11-01, 11:29
|
|
|
Te 2 metalowe tak? Poluzowac opaski, zakręcić rozruszniki i patrzeć czy leci tak? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-01, 12:02
|
|
|
lesiu117 napisał/a: | Te 2 metalowe tak? Poluzowac opaski, zakręcić rozruszniki i patrzeć czy leci tak? |
Fabrycznie opasek tam nie ma (u mnie już ktoś grzebał więc tak jest) więc trzeba poluzować kluczem najpierw jedną i wystarczy przekręcić zapłon jak pompka buczy to przez chwilę powinno wylatywać na połączeniu paliwo. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-01, 12:54
|
|
|
tak zdecydowanie
jak paliwa brak ...
to gdzieś po drodze |
|
|
|
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2013-11-03, 10:03
|
|
|
Więc tak... paliwo nie dochodziło, rozebrane wszystko jeszcze raz, po złożeniu paliwo doszło do listwy. Odpalił na strzała. Pochodził chwilę i zgasł... i tak w kółko... Przy próbie dodania gazu zaczął się dlawic i zgasł. Na jałowym trzymał ok minuty, dławil się i też zgasł. Po kilku próbach silnik się nagrzal, przyłączył się na lpg i działał jakby nigdy nic... Po wyłączeniu gazu zdlawil się i zgasł...
Czas się chyba poddać i kupić VDO ;-) |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-03, 10:54
|
|
|
Sprawdz czy to wina pompy paliwa czy może jej zasilania. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-11-04, 09:33
|
|
|
vdo inter cars 450 zl pompa paliwa sam u siebei niedawno wymienialem i nei ma co innego dawac plus na zas juz czujnik cisnienia paliwa bosch 120 ,- |
|
|
|
|
|
|
|
lesiu117
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4127
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 48 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 2014-01-28, 20:20
|
|
|
niestety muszę wrócić... auto jeździło ale w grudniu znowu stanął i dzisiaj się dopiero za niego zabrałem... wstawiłem pompę VDO. Parę razy pokręciłem kluczykiem, było słychać bulgot więc pompa pracuje, próba odpalenia... zdławił się... przy drugiej załapał i pracował trochę aż przełączył się sam na gaz (temp ok -6 więc chwilkę pochodził). Wyłączyłem LPG, pochodził parę minut i zgasł... Już nie chciał odpalić na benzynie... z racji że był ciepły to po chwili kręcenia skok na LPG i jakby nigdy nic.... w bagażniku słychać bzyczenie więc pompa pracuje... odkręciłem tą długą śrubę żeby uszczelkę poluzować (paliwa jest ponad pół baku i poziom jest ponad nią) i jakoś tam zaskoczył by chwilę popracować i na LPG przejść, kontrolnie sprawdziłem w bagażniku i pompa oczywiście bzyczy
jakieś pomysły...? |
|
|
|
|
|