Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżenie zawieszenia  
Autor Wiadomość
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-05, 06:38   

na taką odpowiedz czekałem, goscio mi mówił że sprowadził na tym sobie samochód i miał przód przerobiony na d3 i bardzo mały prześwit od zderzaka i dlatego sprzedaje bo jego takie rzeczy nie rajcuja a u niego w miescie ma problemy z jazda przez to, mówił tez ze amorki sa w bardzo dobrym stanie po pl drogach jezdzone okolo 3msc, no nic czekam na przesyłkę a na tył zamówię jamexy tylko nie wiem ale -25 będzie chyba ładnie wyglądało i mogę zostawić seryjne amorki
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2013-03-05, 13:38   

sokolasty napisał/a:
miał przód przerobiony na d3

Czyżby jakiś ulep? :D
sokolasty napisał/a:
-25 będzie chyba ładnie wyglądało

Jeśli nie masz wyżej niż seria to nawet różnicy nie zobaczysz przy -25
sokolasty napisał/a:
mogę zostawić seryjne amorki

Tak zazwyczaj producenci twierdzą że do -40 seryjny amortyzator wytrzymuje. Można dać amorki do tokarza żeby je dalej nagwintował i skrócić :) najtańszym kosztem.
sokolasty napisał/a:
doświadczenie mam, przed a8 miałem zglebiona omegę

Więc -40 na przodzie nie sprawi ci różnicy :)
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-05, 16:50   

wydaje mi się ze sprawi mi różnice i to wielką, mi bardziej chodzi o sam wygląd, żeby koło było na równo z nadkolem.
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2013-03-05, 19:24   

Tzn wizualną tak, ale mi chodziło że nie utrudni ci normalne przemieszczanie się z punktu A do B :) tym bardziej jak już posiadałeś obniżone auto.
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-22, 23:31   

gonias napisał/a:
Można dać amorki do tokarza żeby je dalej nagwintował i skrócić

Czy sprężyny wtedy nie będą twardsze :?: nie straci na komforcie :?: działam też z przodem bo wysoko stoi :roll:
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-25, 17:26   

Koledzy podpowie ktoś coś czy zostanie mi wymiana sprężynek na przód od S8?
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Detter 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-25, 20:06   

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat:
Ponieważ na dniach robię zawieszenie kompletne przód: ogólnie 3 wahacze są już kompletnie zużyte, natomiast reszta ma spore luzy.
Obecnie, autem miota na łukach i przy większych prędkościach niemiłosiernie... Ale zawiecha jest tak wypaczona, że nawet geometrii nie idzie zrobić...:/
Chciałbym auto usztywnić - aby lepiej trzymało się drogi - i tutaj mam pytanie: ponieważ
zdaję sobie sprawę, ze będzie dużo lepiej przy nowym zawiasie, ale nie wiem czy to będzie taki efekt jaki chcę uzyskać....
Dlatego zastanawiam się, czy przy okazji rozebrania zawiechy, nie władować sprężynek od s8....
Nie zależy mi jakoś specjalnie na zglebowaniu, chcę jedynie lepszego prowadzenia :)
Czy sprężynki od s8 podejdą na fabrycznych amorach do a8?
Czy różnica jest bardzo duża?
Dużo jest roboty przy wymianie sprężyn już ze zdjętymi wahaczami / a całkowicie od zera rozpoczynając pracę?
Nie chcę z auta zrobić kompletnej taczki, jednak trochę tego komfortu by się przydało, aczkolwiek, raczej podróżuję albo w trasie, albo dość wolno po mieście...
A swoją drogą - duża jest różnica wysokości auta ze sprężynami od a8 a s8?
_________________

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-03-25, 20:11   

Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:
Auto nie straciło za bardzo na komforcie, a zglebowany przód nareszcie pięknie wygląda :-P
_________________

 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-25, 20:53   

Cytat:
Czy sprężynki od s8 podejdą na fabrycznych amorach do a8?
Czy różnica jest bardzo duża?

Dzięki Detter mniej więcej o to samo mi chodziło może ktoś coś skrobnie więcej :?:
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-25, 21:28   

tak dość spora i podejdą pod zwykłe amory
jakieś 5cm minimum padnie :mrgreen:
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-03-25, 21:41   

sebos17 napisał/a:
Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:

Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-25, 21:43   

:shock: 5cm sporo.Będzie zrywać wieczka studzienki kanalizacyjnej :mrgreen:
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-03-25, 22:13   

FOSS napisał/a:
sebos17 napisał/a:
Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:

Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-)

Jak będzie trochę cieplej wypicuję autko i na sesję zdjęciową zabiorę ;-)
Zdjęcia będą oczywiście w odpowiednim dziale.

Dużo jeszcze km nie zrobiłem na tym gwincie, niedługo dłuższa trasa się zapowiada to więcej napiszę jak wrażenia. To co zauważyłem już teraz, że mniej pochyla się na szybszych łukach, tak więc jest sztywniej. Jeżdżąc tymi samymi drogami czuć że jest twardsze zawieszenie, jednak jest to mała różnica, co mnie cieszy.
_________________

 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-03-26, 09:42   

Sebos17 nowe kupowałeś to zawieszenie, bo ja mam takie samo używane. Jeszcze leży na półce bo czekam aż się ociepli to letniaki 20' wsadze za jednym zamachem.

Co do wymiany sprężyn, to zabawy z tym jest troche jak się nie ma narzędzi odpowiednich czyli ściągaczy do sprężyn. Zabawy jest troche z ustawieniem górnego kielicha względem dolnego mocowania amora.Najlepiej na ściśniętej spręzynie montować całośc do auta i dopiero wtedy luzować ściągacze.

Co do sprężyn to pasują również od A6, Passata.
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-26, 21:33   

Panowie, po czym poznać że sprężyny są od eski a nie zwykłe, nie zakładając ich na auto?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.