Autor |
Wiadomość |
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-05, 06:38
|
|
|
na taką odpowiedz czekałem, goscio mi mówił że sprowadził na tym sobie samochód i miał przód przerobiony na d3 i bardzo mały prześwit od zderzaka i dlatego sprzedaje bo jego takie rzeczy nie rajcuja a u niego w miescie ma problemy z jazda przez to, mówił tez ze amorki sa w bardzo dobrym stanie po pl drogach jezdzone okolo 3msc, no nic czekam na przesyłkę a na tył zamówię jamexy tylko nie wiem ale -25 będzie chyba ładnie wyglądało i mogę zostawić seryjne amorki |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2013-03-05, 13:38
|
|
|
sokolasty napisał/a: | miał przód przerobiony na d3 |
Czyżby jakiś ulep?
sokolasty napisał/a: | -25 będzie chyba ładnie wyglądało |
Jeśli nie masz wyżej niż seria to nawet różnicy nie zobaczysz przy -25
sokolasty napisał/a: | mogę zostawić seryjne amorki |
Tak zazwyczaj producenci twierdzą że do -40 seryjny amortyzator wytrzymuje. Można dać amorki do tokarza żeby je dalej nagwintował i skrócić najtańszym kosztem.
sokolasty napisał/a: | doświadczenie mam, przed a8 miałem zglebiona omegę |
Więc -40 na przodzie nie sprawi ci różnicy |
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-05, 16:50
|
|
|
wydaje mi się ze sprawi mi różnice i to wielką, mi bardziej chodzi o sam wygląd, żeby koło było na równo z nadkolem. |
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2013-03-05, 19:24
|
|
|
Tzn wizualną tak, ale mi chodziło że nie utrudni ci normalne przemieszczanie się z punktu A do B tym bardziej jak już posiadałeś obniżone auto. |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-03-25, 20:06
|
|
|
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat:
Ponieważ na dniach robię zawieszenie kompletne przód: ogólnie 3 wahacze są już kompletnie zużyte, natomiast reszta ma spore luzy.
Obecnie, autem miota na łukach i przy większych prędkościach niemiłosiernie... Ale zawiecha jest tak wypaczona, że nawet geometrii nie idzie zrobić...:/
Chciałbym auto usztywnić - aby lepiej trzymało się drogi - i tutaj mam pytanie: ponieważ
zdaję sobie sprawę, ze będzie dużo lepiej przy nowym zawiasie, ale nie wiem czy to będzie taki efekt jaki chcę uzyskać....
Dlatego zastanawiam się, czy przy okazji rozebrania zawiechy, nie władować sprężynek od s8....
Nie zależy mi jakoś specjalnie na zglebowaniu, chcę jedynie lepszego prowadzenia
Czy sprężynki od s8 podejdą na fabrycznych amorach do a8?
Czy różnica jest bardzo duża?
Dużo jest roboty przy wymianie sprężyn już ze zdjętymi wahaczami / a całkowicie od zera rozpoczynając pracę?
Nie chcę z auta zrobić kompletnej taczki, jednak trochę tego komfortu by się przydało, aczkolwiek, raczej podróżuję albo w trasie, albo dość wolno po mieście...
A swoją drogą - duża jest różnica wysokości auta ze sprężynami od a8 a s8? |
_________________
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-03-25, 20:11
|
|
|
Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:
Auto nie straciło za bardzo na komforcie, a zglebowany przód nareszcie pięknie wygląda :-P |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-03-25, 21:28
|
|
|
tak dość spora i podejdą pod zwykłe amory
jakieś 5cm minimum padnie :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-03-25, 21:41
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen: |
Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-03-25, 22:13
|
|
|
FOSS napisał/a: | sebos17 napisał/a: | Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen: |
Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-) |
Jak będzie trochę cieplej wypicuję autko i na sesję zdjęciową zabiorę ;-)
Zdjęcia będą oczywiście w odpowiednim dziale.
Dużo jeszcze km nie zrobiłem na tym gwincie, niedługo dłuższa trasa się zapowiada to więcej napiszę jak wrażenia. To co zauważyłem już teraz, że mniej pochyla się na szybszych łukach, tak więc jest sztywniej. Jeżdżąc tymi samymi drogami czuć że jest twardsze zawieszenie, jednak jest to mała różnica, co mnie cieszy. |
_________________
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-03-26, 09:42
|
|
|
Sebos17 nowe kupowałeś to zawieszenie, bo ja mam takie samo używane. Jeszcze leży na półce bo czekam aż się ociepli to letniaki 20' wsadze za jednym zamachem.
Co do wymiany sprężyn, to zabawy z tym jest troche jak się nie ma narzędzi odpowiednich czyli ściągaczy do sprężyn. Zabawy jest troche z ustawieniem górnego kielicha względem dolnego mocowania amora.Najlepiej na ściśniętej spręzynie montować całośc do auta i dopiero wtedy luzować ściągacze.
Co do sprężyn to pasują również od A6, Passata. |
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-26, 21:33
|
|
|
Panowie, po czym poznać że sprężyny są od eski a nie zwykłe, nie zakładając ich na auto? |
|
|
|
|
|