Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżenie zawieszenia  
Autor Wiadomość
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 12:56   [D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżenie zawieszenia

witam, niedawno zakupiłem a8 i poszukuje jakiegoś zestawu co by ja obniżyć bo strasznie wysoko stoi zwłaszcza przód, znalazłem takie coś na allegro http://moto.allegro.pl/sp...3045183940.html jak dużo siadzie przód na tym, czy kolo będzie równo z nadkolem dodam ze jeżdżę na 18'' 245 na 40 pozdrawiam
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2013-03-04, 13:35   

Witam, jako najlepsze rozwiązanie proponuje zawieszenie gwintowane jest najpraktyczniejsze, bo kiedy np spadnie śnieg możesz wyregulować do odpowiedniej wysokości, lecz wadą jest dość wysoka cena. Jeśli cały czas chcesz mieć "glebę" w aucie zastosuj KIT, przy wymianie sprężyn obniżających powyżej -40 powinno się stosować amortyzatory o skróconym skoku. Na portalach aukcyjnych jest dużo do wyboru od -20 do nawet -60. Aukcja którą podałeś, jak właściciel napisał ,,obniżają przód o ok 40mm" więc 4cm od stanu fabrycznego auta, weź np linijkę przyłóż i odmierz 4cm w dół wtedy zobaczysz czy spełnia twoje wymagania ;-).
Pozdrawiam.
_________________

 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 13:42   

ale moja jakoś dziwnie wysoko stoi z przodu, nie wiem czy norma nigdy takiej wysokiej a8 nie widziałem, to do tych sprężyn amorki od s8 nie będą pasować
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-04, 13:44   

Kolego kup sobie przenie amortyzatory i sprężyny od S8 i przód ładnie ci siądzie! ;-)
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 13:49   

a te co pokazałem na aukcji, nie nadają się, dodam ze cene zbiłem sporo:)
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2013-03-04, 13:59   

Sprężyny od Ski będą chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem w tej sprawie i najlepszej jakości :)
_________________

 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 14:06   

hmm no to chyba będę szukał dalej, te sobie odpuszczę.
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 15:58   

ale tak jeszcze myślałem ze przecież ta firma kaw to chyba bardzo dobry producent, zastanawia mnie tylko jak to będzie się miało z tymi amorkami od S, i ogólnie czy -40 nie będzie bardzo uciążliwe do codziennego użytku auta.
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2013-03-04, 16:45   

sokolasty napisał/a:
ale tak jeszcze myślałem ze przecież ta firma kaw to chyba bardzo dobry producent
Chodziło mi bardziej o Allegrowe wynalazki nowe za 300-400zł :) że są gorszej jakości.
sokolasty napisał/a:
czy -40 nie będzie bardzo uciążliwe do codziennego użytku auta

Powiem tak, zależy jakie masz doświadczenia z obniżonym autem i jest to kwestia przyzwyczajenia (bardziej uważasz żeby nie przytrzeć podwoziem) W zeszłym sezonie letnim w moim byłym aucie miałem gwint skręcony prawie do końca i było wtedy kilka cm od wahacza i poruszałem się normalnie tym autem po mieście fakt faktem kilka ulic stało się zamkniętych dla mnie :) ale coś za coś.
4cm nie stanowi tu dużej różnicy, no chyba że zamierzasz jeździć po krawężnikach wtedy może być już gorzej.
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 20:44   

doświadczenie mam, przed a8 miałem zglebiona omegę, ogólnie zawinąłem ten komplet jeszcze coś na tył muszę znaleźć i montaż. ciekawe jak te jamexy tył nie jest juz tak ciezki jak przód i może dawałyby rade.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-03-04, 20:47   

ja tam latam na jamexach przod i daje rade... dobra jakosc w stosunku do ceny, temat byl juz poruszany wielokrotnie co do glebienia d2
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-04, 21:33   

jakby co to mam takie twarde os S :mrgreen:
JAK KOMUŚ SIĘ ZNUDZIŁA WYGODA :-D :-D :-D
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 21:34   

wiem że temat był poruszany,ale mi chodzilo o konkretny zestaw który podałem w linku
 
 
sokolasty 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 88
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 21:41   

a propos ja mam do sprzedania amorki i sprężyny seryjne jak by ktoś chciał komfort:) auto kupiłem jakiś tydzień temu i jak byłem na diagnostyce to pokozalo okolo 75% czyli chyba prawie jak nowe komplet na przód tanio oddam jak coś prv
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-04, 23:02   

Kolego sokolasty, ten zestaw byłby super jeśli amortyzatory są ok, a takiej pewności nie masz raczej. Sprężyny K.A.W są jedne z lepszych jakie można kupić do a8 - nie są zbyt twarde, na pewno mniej sztywne niż od S8. Pamiętaj, że przy obniżeniach większych niż 30mm dla dobrej trakcji, tłumienia dołów i komfortu ważniejszy od sprężyny jest amortyzator. Inaczej będzie telepacja i rozczarowanie ;-) A na obniżeniu 40mm spokojnie się lata po polskich drogach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.