Autor |
Wiadomość |
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 12:56 [D2 97 4.2PB/LPG
] Obniżenie zawieszenia
|
|
|
witam, niedawno zakupiłem a8 i poszukuje jakiegoś zestawu co by ja obniżyć bo strasznie wysoko stoi zwłaszcza przód, znalazłem takie coś na allegro http://moto.allegro.pl/sp...3045183940.html jak dużo siadzie przód na tym, czy kolo będzie równo z nadkolem dodam ze jeżdżę na 18'' 245 na 40 pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2013-03-04, 13:35
|
|
|
Witam, jako najlepsze rozwiązanie proponuje zawieszenie gwintowane jest najpraktyczniejsze, bo kiedy np spadnie śnieg możesz wyregulować do odpowiedniej wysokości, lecz wadą jest dość wysoka cena. Jeśli cały czas chcesz mieć "glebę" w aucie zastosuj KIT, przy wymianie sprężyn obniżających powyżej -40 powinno się stosować amortyzatory o skróconym skoku. Na portalach aukcyjnych jest dużo do wyboru od -20 do nawet -60. Aukcja którą podałeś, jak właściciel napisał ,,obniżają przód o ok 40mm" więc 4cm od stanu fabrycznego auta, weź np linijkę przyłóż i odmierz 4cm w dół wtedy zobaczysz czy spełnia twoje wymagania ;-).
Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 13:42
|
|
|
ale moja jakoś dziwnie wysoko stoi z przodu, nie wiem czy norma nigdy takiej wysokiej a8 nie widziałem, to do tych sprężyn amorki od s8 nie będą pasować |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-04, 13:44
|
|
|
Kolego kup sobie przenie amortyzatory i sprężyny od S8 i przód ładnie ci siądzie! ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 13:49
|
|
|
a te co pokazałem na aukcji, nie nadają się, dodam ze cene zbiłem sporo:) |
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2013-03-04, 13:59
|
|
|
Sprężyny od Ski będą chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem w tej sprawie i najlepszej jakości |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 14:06
|
|
|
hmm no to chyba będę szukał dalej, te sobie odpuszczę. |
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 15:58
|
|
|
ale tak jeszcze myślałem ze przecież ta firma kaw to chyba bardzo dobry producent, zastanawia mnie tylko jak to będzie się miało z tymi amorkami od S, i ogólnie czy -40 nie będzie bardzo uciążliwe do codziennego użytku auta. |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2013-03-04, 16:45
|
|
|
sokolasty napisał/a: | ale tak jeszcze myślałem ze przecież ta firma kaw to chyba bardzo dobry producent | Chodziło mi bardziej o Allegrowe wynalazki nowe za 300-400zł że są gorszej jakości.
sokolasty napisał/a: | czy -40 nie będzie bardzo uciążliwe do codziennego użytku auta |
Powiem tak, zależy jakie masz doświadczenia z obniżonym autem i jest to kwestia przyzwyczajenia (bardziej uważasz żeby nie przytrzeć podwoziem) W zeszłym sezonie letnim w moim byłym aucie miałem gwint skręcony prawie do końca i było wtedy kilka cm od wahacza i poruszałem się normalnie tym autem po mieście fakt faktem kilka ulic stało się zamkniętych dla mnie ale coś za coś.
4cm nie stanowi tu dużej różnicy, no chyba że zamierzasz jeździć po krawężnikach wtedy może być już gorzej. |
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 20:44
|
|
|
doświadczenie mam, przed a8 miałem zglebiona omegę, ogólnie zawinąłem ten komplet jeszcze coś na tył muszę znaleźć i montaż. ciekawe jak te jamexy tył nie jest juz tak ciezki jak przód i może dawałyby rade. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-03-04, 21:33
|
|
|
jakby co to mam takie twarde os S :mrgreen:
JAK KOMUŚ SIĘ ZNUDZIŁA WYGODA :-D :-D :-D |
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 21:34
|
|
|
wiem że temat był poruszany,ale mi chodzilo o konkretny zestaw który podałem w linku |
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 21:41
|
|
|
a propos ja mam do sprzedania amorki i sprężyny seryjne jak by ktoś chciał komfort:) auto kupiłem jakiś tydzień temu i jak byłem na diagnostyce to pokozalo okolo 75% czyli chyba prawie jak nowe komplet na przód tanio oddam jak coś prv |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-04, 23:02
|
|
|
Kolego sokolasty, ten zestaw byłby super jeśli amortyzatory są ok, a takiej pewności nie masz raczej. Sprężyny K.A.W są jedne z lepszych jakie można kupić do a8 - nie są zbyt twarde, na pewno mniej sztywne niż od S8. Pamiętaj, że przy obniżeniach większych niż 30mm dla dobrej trakcji, tłumienia dołów i komfortu ważniejszy od sprężyny jest amortyzator. Inaczej będzie telepacja i rozczarowanie ;-) A na obniżeniu 40mm spokojnie się lata po polskich drogach. |
|
|
|
|
|