|
Autor |
Wiadomość |
Ducce
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 + MV6 + YZ250
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 27 Skąd: Szczecin-Barnisław
|
Wysłany: 2011-04-13, 08:57
|
|
|
to samo co w mojej E38 pompa za malo wydajna i przy okazji zawor w pompie utrzymmujacy cisnienie skonczyl sie (kuleczka ze sprezynka) |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 16:35
|
|
|
"damiangow" Ja miałem troszkę inny problem ale podobny, zrób tak:
zapal auto, przełącz go na gaz, zakręć całkowicie zawór na butli z gazem, niech sobie silnik wypali resztki gazu z parownika i niech sam zgaśnie, zapal ponownie jeżeli problem zniknie to znaczy że parownik puszcza gaz jak silnik nie pracuje, w moim przypadku było tak jak temp. silnika spadła do około 30st.C wtedy cos tam się rozszczelniało. Ja też próbowałem jeżdzić na samej benzynie i nie przełączałem w ogóle na gaz, ale problem znikł całkowicie jak zakręciłem butle. |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
damiangow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-17, 13:21
|
|
|
Dzięki kolego Danio, zrobiłem tak jak mówiłeś i rzeczywiście gdy zakręciłem zawór z gazem przy butli i wypaliłem do końca to problem znikł całkowicie. W tygodniu pogadam z gazownikami. Ale niestety już kupiłem pompę siemensa VDO za 600zł i teraz nie wiem czy mi przyjmą zwrot. |
_________________ Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba |
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-17, 21:28
|
|
|
"damiangow" a jaki masz reduktor bo u mnie był włoskiej firmy gurtner, a teaz mam kme gold niby zapala normalnie ale nie do końca mi problem zniknął bo na wolnych obrotach są trzęsawki silnikiem, tak jakby nie równo gary spalały mieszankę |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-04-17, 21:41
|
|
|
A ja z innej beczki kiedy wymieniałeś filtr paliwa i czy w ogóle? |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
damiangow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-19, 21:00
|
|
|
Mam auto dość krótko i nie wymieniałem jeszcze, a jeśliby wierzyć poprzedniemu właścicielowi to wymieniał go w zeszłym roku razem z rozrządem. Po weekendzie zostawiam u gazowników zobaczymy czy to był powód.
[ Dodano: 2011-04-19, 22:01 ]
Reduktor mam KME gold.
[ Dodano: 2011-05-12, 09:37 ]
Witam po długiej przerwie. Okazało się, że pompa paliwa była uszkodzona. Zamontowana jakaś podróba, nawet nie wiadomo jakiej firmy. Ostatecznie poszła na całego i zrobiła zwarcie, że bezpiecznik poszedł. Po 3 dniach u gaziarzy stwierdzili, że gaz jest jak najbardziej ok. Wygląda na to, że test, który zrobiłem zakręcając butle z gazem był zwykłym fuksem. Gaziarze powtórzyli i im nie odpalił. |
_________________ Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |