Autor |
Wiadomość |
youpeter
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 58 Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 12 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-07-31, 17:54
|
|
|
Silikon czerwony wysokotemperaturowy rozpada się po ok 6 latach. Tak było w przypadku mojej pompy wodnej. Auto sprowadziłem z Niemiec i po 6 latach u mnie nagle wali woda. Okazało się że szkopy (niby takie ekstra mechaniory) dali pompę na silikon. Masakra. Więc silikon odpada. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-31, 18:28
|
|
|
Uszczelki elringa 2 szt. 240zł, jakieś nonejmy 95zł/szt ostatecznie najtaniej dorobić u kogoś. <niewiem>
Ze specyfików to coś w kierunku loctite. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-31, 18:46
|
|
|
CO do naprawy tych modułów to owszem jest to proste i realne ale tylko przy pomocy tzw precyzyjnej lutownicy do elektroniki. Nie kazdy taka posiada, zwykła wypali w srodku galaretke i ten włosek. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-01, 10:45
|
|
|
Czerwony wysokotemperaturowy nie wiem czy wytrzyma.
Skoro chcesz smarować to są sylikony.
Ja stosuje do metalowych uszczelek coś takiego:
Jedni stosują inni nie. Opinie są różne. Niby nowe uszczelki są powlekane masą silikonową ale ja daje jeszcze delikatną warstwę tego.
Ale nigdy nie miałem styczności ze składaniem tego na starych uszczelkach. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
youpeter
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 58 Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 12 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-08-01, 12:18
|
|
|
Wczoraj złożyłem auto na reinzosil właśnie, przed chwilą odpaliłem i szczęśliwie nie widze żadnych niepokojących objawów. Zobaczymy z czasem, mam nadzieję że przynajmniej do jutra wytrzyma |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-01, 12:26
|
|
|
Zmierz kompresję i kontroluj stan oleju i płynu ukł. chłodzenia |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-02, 15:30
|
|
|
Taka stara uszczelka może wytrzymac nawet kilka tyś km ale nie znamy dnia i godziny gdy się wysra. A na 99% się wysra szybko. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-02, 18:04
|
|
|
nie
koniecznie
tylko on o jednym nie wie to się poczuje to za jakiś czas |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-02, 19:41
|
|
|
wow <jezu> dawno juz nie czytałem tak gorącego tematu a czytając go zacząłem sie zastanawiać jakim to ja muszę byc "chorym fanatykiem" AUDI który nie będąc mechanikiem, a mimo to robiąc wiele napraw samemu (czasami pod okiem mojego mechanika) zdołałem wydać na ten "zlom A8" - nie kupujac wlace najdroższych części (ale i nie najtańszych) i czasami również używki - przez prawie dwa lata użytkowania prawie 12.000 zl. :shock: i to wydawałem niekiedy (jak nie przewaznie) z uśmiechem na twarzy, a wcale bogaty nie jestem. Dla mnie pomijając komfort - bezpieczeństwo jest na 1 miejscu, dlatego nie zdecydowałbym sie az na takie oszczędności jak kolega youpeter,
mimo to youpeter, podziwiam i oby Ci te podwórkowe modyfikacje działały jak najdłużej. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin1122333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 67 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2014-08-02, 20:55
|
|
|
witam,tez z zainteresowaniem czytam te posty mowiac ktotko także nie naleze do grona osob które maja walizke pieniędzy ale pomimo tego nie poszedł bym az tak na skroty z jednego prostego powodu jak wsiadam do auta i to do 19 letniego już,
musze mieć pewność na 99 procent ze odpalam jade np.nad morze i spowrotem i ta moja a8 mnie w super warunkach dowiezie.pozdrawiam |
|
|
|
|
youpeter
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 58 Dołączył: 23 Cze 2013 Posty: 12 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-08-03, 21:49
|
|
|
Przejechane ponad 400 km i nic się niepokojącego nie dzieje. Zapewniam, ze dla mnie bezpieczeństwo też jest na 1 miejscu. Nigdy nie będę zakładał używanych klocków, tarcz, amortyzatorów, wahaczy i opon. Gorąco też namawiam, żeby tego nie robić w Waszych autach oraz gorąco namawiam żeby grzebać we wszystkim innym oraz eksperymentować nie zważając na profesjonalnych mechaników. Tym postem kończę swoją karierę na tym forum z uwagi na brak możliwości partnerskiego dialogu. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-03, 23:07
|
|
|
youpeter napisał/a: | Przejechane ponad 400 km i nic się niepokojącego nie dzieje. |
Gratulujemy!
youpeter napisał/a: | Tym postem kończę swoją karierę na tym forum z uwagi na brak możliwości partnerskiego dialogu. Pozdrawiam |
I Bardzo sie cieszymy |
|
|
|
|
|