Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Stuki gdzieś pod autem ale tylko w upal  
Autor Wiadomość
Marcin B. 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-25, 12:41   [D2 97 4.2PB/LPG ] Stuki gdzieś pod autem ale tylko w upal

Więc sytuacja wygląda następująco.

Jadąc wolno po nierównej drodze gruntowej słychac walenie/stukanie gdzieś pod samochodem. Dzwięk jest na tyle niejednoznaczny że zaleznie gdzie sie siedzi słychac go z różnych miejsc. Na siedzeniu kierowcy wydaje sie dochodzic z przodu, jak jedzie jeszcze pasażer z przodu to kierowca go słyszy jak by z tyłu, czuć też te stuki poprzez podłoge. Na szarpakach byłem 5 razy za kazdym razem w innej stacji diagnostycznej, żadnych luzów w zawieszeniu ani z przodu ani z tyłu. Wszystkie łączniki, gumy stabilizatora, wachacze drążki wymienione w przeciagu ostanich 6 mc na nowe. Przód i tył.
Sprawdzone amortyzatory, wyjete i sprawdzone poduszki pod nimi.
Poduszki pod silnikiem, skrzynią biegów równiez sprawdzone, nie ma żadnych luzów i powodów by coś mogło tak stukać.
Sam stuk jest na tyle charakterystyczny że po wjechaniu w dołek jest jedno walnięcie a potem drugie lżejsze, tak jak by cos było odkręcone i się majtało.
Padł pomysł że to maglownica, ale oprócz tego że toszkę sie poci (płynu nie ubywa) to stuków nie ma.

I na koniec najważniejsze chyba. Stuki sa tylko jak jest ciepło, wzoraj przy 17 stopniach nic mi nie waliło, jadąc tą samą drogą w upał, wali na każdym dołku.

Straciłem nadzieje że uda mi sie to wyeliminować, na wszelkie pomysły, co to może być, czekam jak na zbawienie.

:cry:
_________________
Készítsen képet önmagáról
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-08-25, 12:44   

a sprawdź czy wydech tobie nie puka w tą blachę co jest przykręcona pod układem wydechowym , może jakaś guma się zerwała i teraz puka .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Marcin B. 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-25, 13:04   

mdamian napisał/a:
a sprawdź czy wydech tobie nie puka w tą blachę co jest przykręcona pod układem wydechowym , może jakaś guma się zerwała i teraz puka .



To też było sprawdzane na początku i wyeliminowane jako przyczyna.
_________________
Készítsen képet önmagáról
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-08-27, 22:19   

A może to klocuszki popukują.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-08-28, 09:51   

ostatnio z sklepie kupiłem zestaw naprawczy klocków za 63 zł , 2 blaszki , 4 trzpienie i 4 zabezpieczenia . w tym tygodniu jadę do Łukasza na warsztat tak że mam nadzieje że się sprawdzi .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-08-28, 11:40   

Możesz dać fotkę jak wygląda ten zestaw naprawczy ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-08-28, 13:35   


Tak to wygląda
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-08-29, 06:11   

Dzięki . :mrgreen:
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-08-31, 12:02   

Napisz czy wymiana tych trzpieni pomoże bo mam bardzo podobny problem...
I jak byś mógł to napisz gdzie to kupiłeś?
 
 
Marcin B. 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-05, 09:59   

123mielony napisał/a:
A może to klocuszki popukują.



Nie, okazało sie że maglownica. Już po regeneracji i jest idealnie.

Szkoda tylko że to prawie 3 tyś kosztowało :-/
_________________
Készítsen képet önmagáról
 
 
TheDaro3333 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-09-05, 18:04   

To drogo zabuliłeś...mnie też czeka wymiana magla bo cieknie i stuka ale dopiero jak się mocno olej zagrzeje, mam w planie dolać trochę moto-doktora takiego do silników żeby zagęścić raczej nie zaszkodzi, a pomóc na parę miesięcy może... :mrgreen:
Gadałem z moim mechanikiem to jego robocizna około 200-250zł + regeneracja w Kielcach około 800-1000zł = max 1250zł...
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-09-05, 19:05   

Marcin B. napisał/a:
123mielony napisał/a:
A może to klocuszki popukują.



Nie, okazało sie że maglownica. Już po regeneracji i jest idealnie.

Szkoda tylko że to prawie 3 tyś kosztowało :-/


To gdzie Ty tą maglownicę regenerowałeś że taka cena końcowa wyszła?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.