Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
kiler-21
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: d2
Wiek: 41 Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 10 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2012-11-08, 12:27
|
|
|
opony identyczne tak samo zużyte na niższych kołach (zima) praktycznie problem znikł mało wyczuwalne czy to skrzynia ??? |
|
|
|
|
|
|
|
ezez
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 30 Paź 2012 Posty: 3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2012-11-09, 10:54
|
|
|
a może po prostu któreś koło letnie krzywe i przy 100 czy 120 akurat jak ci wrzuci 4/5 bieg to zaczyna byc wyczuwalne bicie??? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-11-09, 21:31
|
|
|
kiler-21 pisanie na forum rozpocznij od działu powitań
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kiler-21
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: d2
Wiek: 41 Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 10 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2012-11-15, 13:12
|
|
|
koła proste i czwórkę jak wrzucę przy 60km/h to też poszarpuje. nie szarpie non stop tylko jakby od czasu do czasu wypadł zaplon |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-15, 17:37
|
|
|
szukaj coś w napędzie poduszki silnika coś takiego |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-18, 23:08
|
|
|
Koła sprawdzałeś na wulkanizacji że proste?
Skrzynia na 4 i 5 biegu blokuje na stałe dyfer. Skoro koła masz proste to posprawdzaj jeszcze wał napędowy, podporę i poduszki dyfra, bo może one przenoszą te drgania. |
Ostatnio zmieniony przez Simone331 2013-10-07, 21:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-06, 22:49
|
|
|
Elo Wszystkim.
Nie będę tworzył nowego skoro odkopałem ten.
U siebie mam podobny problem.
Skrzynia zmienia biegi dobrze. Z P na R, D i na odwrót bez szarpania. Z gazem na pół gwizdka czy w podłogę zmienia ok. Pojawia się czasami problem z 4 i 5 biegiem i zauważyłem że czasami 3. Nie zawsze ale w większości. Jadąc spokojnie na D wrzuci 4 obroty spadną do deczko ponad 1000 i delikatnie poszarpuje to samo jest z 5. Dzieje się to zazwyczaj od zakresu 1000 z haczykiem do około 1700, 2000 podczas delikatnego dodawania gazu. Po wyżej jest ok. Gdy jadę równo jest ok.
teraz mam pytanie. Czy może to być spowodowane zerwaną poduchą pod skrzynią ?
Oliwy jest ok, luzów w zawieszeniu nie ma, oponki są wyważone i bieżnikowi równe.
Nie mam jak zerknąć pod auto bo kanał mam zablokowany.
Do tego jeszcze dodam że jak zblokuje skrzynie na TIPie +/- np zostawie na 3 biegu dodając i ujmując gazu czuć tak jak by luzy w układzie napędowym.
Spotkał się ktoś z podobnym zjawiskiem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-06, 23:35
|
|
|
ernesto, prawdopodobnie sprzęgło do roboty.
Usterkę tą można zdiagnozować VAG'iem... prawdopodobnie na niskich obrotach skrzynia rozpina czasem bieg. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-06, 23:44
|
|
|
ehhh a zdradzisz rąbkę tajemnicy jak to zdiagnozować na VAGu |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-10-07, 07:40
|
|
|
sprzeglo sie konczy.jedz po prostej drodze.predkosc okolo 80zmien na reczna zmiane(tak by na 5 biegu mial jak najnizsze obroty)dodaj delikatnie gazu jak beda drgania to konwekter sie konczy.drugi test(tak bylo u mnie)jadac 140 po zdjeciu nogi z gazu obroty schodzily w dol takimi skokami(falowaly) |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-09, 05:06
|
|
|
Wiadomości z wczoraj. Podczas wieczornych eskapad postanowiłem pojeździć troszkę na petrolu. Niunia nie szarpnęła ani razu. Palec na centrale ba zapodać podtlenek-gazotu i zaczęło się od nowa. Wniosek na 99% gaz do przeglądu. Jeszcze dziś sprawdzę jadąc do kołchozu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-09, 05:50
|
|
|
wtryski leją :-D
jakie masz > |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-09, 16:00
|
|
|
Pepi z tego co jestem w stanie wywnioskować to jest na nich nazwa REGI i są czarne.
Po powrocie z obozu potwierdzam że problem widnieje po stronie gazu. Na benzynie wszystko ok. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-09, 17:14
|
|
|
wd 40 twoim przyjacielem :-D |
|
|
|
|
|