Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Szarpie jakby wypadał zapłon  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-09, 19:00   

Mam dwie fotki ale kiepskiej jakości.

http://www.fotosik.pl/pok...437be59c8d.html
http://www.fotosik.pl/pok...6314c1e6c7.html

Znaczy się odkręcić przewody co idą do listwy i łojma?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-10-09, 19:27   

u mnie kolego było podobnie, nawet pisałem na forum, winowajćą okazały się wtryski gazowe, dziś niunia odebrana od gazownika i śmiga aż miło :D
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-10, 20:06   

tak
tylko po takiej akcji trzeba się przejechać bo wd rozpuszcza gumę :-P
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-11, 04:59   

Przemyłem, przeczyściłem i jest deko lepiej. Da się już jechać na 4 i 5 ale delikatne poszarpywanie jest. Na weekendzie zastosuje jeszcze jedną płukankę. jak nie pomoże to wymieniam listwy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-11, 06:21   

wiesz reg to zakup ekonomiczny :-D
300 pl za dwie listwy
trzeba by dać 80 pln na cylinder
:-D
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-11, 22:30   

Pepi wole wydać 80 za sztukę i mieć wiater z głowy na długi czas. Nie jestem typu ludzi co robią coś ekonomicznie a za jakiś czas wypada inna sprawa i znowu trzeba wszystko bebeszyć.
Dla przykładu jedni wymieniają rozrząd wersją ekonomiczną typu pasek, napinacz, pompa wody. A ja wole sprawdzić wszystkie rolki, łożyska czy jeszcze kwalifikują się do dalszej eksploatacji, uszczelniacze na wałkach za każdym razem wymiana.
Podobnie jest z przeniesieniem napędu we wcześniejszym Mondeo. Poleciał sam docisk sprzęgła? Do wymiany całe sprzęgło kompletne wraz z uszczelnieniem skrzyni i wału. Wole rozbierać raz i mieć spokój niż za miesiąc lub dwa znowu bebeszyć wszystko od nowa
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-12, 08:46   

zgadzam się z tobą w 101 % :mrgreen:
ja mam hanki w trzech moich autach
i ma spokój no może rano przelewają na zimnym troszkę ale da się z tym żyć
ernesto napisał/a:
wersją ekonomiczną typu pasek, napinacz, pompa wody.
-ja teraz tylko tyle zmieniłem dlatego że poprzedni właściciel zmieniał bez pompy i termostatu
a zmieniałem napinacze to zrobiłem co potrzeba bo mnie bardzo zabolało ;-)
uszczelniacze wymieniłem wszystkie
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-12, 09:27   

pepi napisał/a:
no może rano przelewają na zimnym troszkę ale da się z tym żyć

To Ty masz wtrysk gazu ciekłego na hankach? :mrgreen:
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-22, 21:27   

Jest ok i nie jest. Raz dobrze raz nie. Zauważyłem że na petrolu też się zaczeło podszarpywanie. Niunia padła pod VAGa i za każdym razem wypluwał błąd konwertera. Chyba nadszedł jego czas coś mi się wydaje. Trafia mnie że nie dałem do regeneracji jak wszystko było wybebeszone i silnik był na zewnątrz. Teraz jak autko potrzebne trzeba będzie chyba rozbierać. Jakieś może inne sugestie?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-23, 06:40   

Apophis napisał/a:
pepi napisał/a:
no może rano przelewają na zimnym troszkę ale da się z tym żyć

To Ty masz wtrysk gazu ciekłego na hankach? :mrgreen:
-prawie tak temperatura przejścia jest niska to co leci :-P
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-23, 00:20   

Żeby nie było że zapomniałem o dokończeniu tematu ;-) musiałem się upewnić czy wszystko jest ok :-)

W moim przypadku problem został rozwiązany. Winą za szarpanie w niskim zakresie obrotowym i bujaniem na wolnych obrotach okazał się przerwany zielony przewodzik idący do wtyczki przy sondzie lambda. Raz stykał a raz nie i dlatego czasami objawy występowały a czasami był ich brak. Po zlutowaniu i odpowiednim zaizolowaniu przewodu wszystkie bolączki ustąpiły takie jak:
- szarpanie na 4 i 5 biegu w zakresie do 2000 tyś obr/min podczas jazdy na równym gazie
- bujanie silnikiem jak by wypadał zapłon
- pomimo iż silnik pracował równo podczas delikatnego puszczania hamulca z D auto ruszało żab-kując
- podczas przełączalnia z D,R na N lub P jak wzrastały obroty czuć było trzęsienie nadwozia i nierówną pracę

Teraz autko chodzi płynnie i równiutko :-)

Ale sprawa konwertera dalej jest do ugryzienia bo oczywiście ślizga na zimnym lecz ten temat już będę drążył w innym temacie ;-)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.