|
Autor |
Wiadomość |
stanek90
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: OLsztyn
|
Wysłany: 2013-09-04, 20:42 [D2 97 4.2PB/LPG
] TIP - raz jest raz nie ma
|
|
|
Witam wszystkich
Mam taki problem ze czasami nie chce mi sie załączy tiptronik,w momencie przerzucenie lewarka w bok mignie 1234 i zaraz znowu samochod jedzie w D,mimo ze lewarek jest na recznej zmianie biegow.Tak samo nie rozpoznaje N mino,iz przerzucę lewarek na n i faktycznie jest luz to na fisie jest D.Czytałem ze to mogą bys jakieś magnesy.Krzynie mam 4 biegowa i nie wiem jak tam sie dobrac.Mocowanie tego sreberka rozni sie od wersji 5 biegowej |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-09-05, 08:22
|
|
|
Miałem podobny problem. U mnie okazało się, że winą był przełącznik F125. Podłącz VAG-a i sprawdź jakie masz błędy. Po wymianie przełącznika już u mnie problem nie wrócił. Pisałem o tym w poście: http://a8team.pl/d2-99-28...fc5e69584e8ecc7 |
|
|
|
|
stanek90
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: OLsztyn
|
Wysłany: 2013-09-10, 11:54
|
|
|
Wywala mi takie bledy
01045 - Tiptronic Switch (F189)
29-10- Short to ground-Intermittent
00526- brake light Switch-F
03-00- no signal |
|
|
|
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-26, 22:57
|
|
|
sylwekr napisał/a: | Miałem podobny problem. U mnie okazało się, że winą był przełącznik F125. Podłącz VAG-a i sprawdź jakie masz błędy. Po wymianie przełącznika już u mnie problem nie wrócił. Pisałem o tym w poście: http://a8team.pl/d2-99-28...fc5e69584e8ecc7 |
Kolego w tym twoim temacie nie mogę pisać ,coś mnie wyrzuca.
Więc zapytam tutaj,w którym miejscu jest ten przełącznik F125 ? |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-04-27, 11:05
|
|
|
piotrek1980 napisał/a: |
Więc zapytam tutaj,w którym miejscu jest ten przełącznik F125 ? |
Przy skrzyni w okolicach lewej półosi. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |