Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-28, 09:44
|
|
|
Dziwna sprawa że lewarek odbija, powinien zostać na tych przełożeniach. Wygląda to na uszkodzony wybierak. Lub coś w nim siedzi i blokuje zapięcie 3 i 2. No ale nawet jak by tak było to podświetliło by się na zegarach coś. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-28, 14:18
|
|
|
gdzie jest ten czujnik ?
były wogole takie skrzynie PRNDS ? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-28, 15:25
|
|
|
dziku88 napisał/a: | gdzie jest ten czujnik ?
były wogole takie skrzynie PRNDS ? |
O ile się nie mylę to w poliftowych eSach takie były |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-28, 15:32
|
|
|
Tak dla potwierdzenia
Wrzucasz np. 3 a lewarek samoczynnie powraca w pozycję D
?? <jezu> |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-28, 20:19
|
|
|
wrzucam np 3 albo 2z dużym oporem a lewar wraca do 4 |
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-03-01, 09:03
|
|
|
W wybieraku nie ma żadnego siłownika, silniczka, który mógł by to robić. Szukaj powodu zaczynając od rozbiórki wybieraka |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-01, 10:14
|
|
|
Aby rozebrać wybierak trzeba ściągnąć boczki tunelu, odkręcić 2 śrubki trzymające dekor i następnie wyciągnąć dekor podważając go palcami od spodu. |
_________________
|
|
|
|
|
|