Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Za małe obroty  
Autor Wiadomość
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-19, 08:13   [D2 94 4.2PB ] Za małe obroty

witam koledzy mam problem z a8 4.2quattro mam za male obroty na p ale chodzi rowno jak wrzuce na r obroty jeszcze bardziej spadaja ze czasem nawet zgasnie i tak przez sekunde dwie potem sie podnosza ale i tak sa za male jeszcze mniejsze niz na p, zas na d czyli drive to tez wg mnie za slabe czasem nawet ok 600obr co moze byc przyczyna moze skrzynia??? w czasie jazdy nie szarpie a moze co innego naprawde nie wiem
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-19, 09:49   

klon_84 napisał/a:
na d czyli drive to tez wg mnie za slabe czasem nawet ok 600obr

U mnie jest podobnie , tylko autko nie gaśnie , jak autko zejdzie ze ssania to obroty mam w granicach 600 na "D" , a jak wrzucę na "P" lub na "N" są w granicach 650obr/min (z tego co wag pokazuje) tak że chyba to normalne obroty no chyba że u mnie jest też coś nie tak ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-19, 14:45   

ja na D mam gdzies w granicy 450-500 i bladego pojecia niemam o co chodzi :?: wkurza mnie to troche bo ciężej kierownica chodzi :/
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-19, 15:11   

a nie ciągnie wtedy mocno do przodu?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
endrius233 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 64
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 2012-04-19, 16:46   

Witam, spróbuj na początek wyczyścić przepustnice.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2012-04-19, 17:48   

W ostateczności mozna podnieść obroty biegu jałowego w granicach jakie przewiduje producent, w A8 4.2 można dość dobrze dobrac odpowiednie obroty.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-19, 18:59   

nie ciągnie do przodu

jak wyczyścić przepustnice?

jak podnieść obroty?
_________________

 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2012-04-19, 19:46   

Masa napisał/a:
nie ciągnie do przodu

jak wyczyścić przepustnice?

jak podnieść obroty?


Demontujesz przepustnice i czyścić ją mechanicznie, mozesz użyć beznyny ekstrakcyjnej.

Obroty można podnieść kompem.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-04-19, 20:56   

Po wyczyszczeniu warto jeszcze zrobić adaptację. W żony Mercedesie miałem podobne problemy. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzyma równo obroty i już nigdy nie zdażyła się sytuacja, że przy dojeżdżaniu do skrzyżowania auto gasło (a przed wyczyszczeniem dosyć często)
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-20, 07:48   

shaqal napisał/a:
Masa napisał/a:
nie ciągnie do przodu

jak wyczyścić przepustnice?

jak podnieść obroty?


Demontujesz przepustnice i czyścić ją mechanicznie, mozesz użyć beznyny ekstrakcyjnej.

Obroty można podnieść kompem.

to ten cala obudowe filtra powietrza moze wyczyscic i odrazu przepustnice?
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-20, 14:36   

ja bym przegladnal wszystko na dolocie od filtra (moze zapchany) + ew. jakies lewe powietrze (szczelnosc układu dolotowego i rurek podciśnienia - miałem u mnie pęknięta rurkę "Y" od podciśnienia kolo przepustnicy po prawej i były jakieś problemy nierówną pracą akurat - fachowiec od razu usłyszał syczenie lewego powietrza, ja nie zwróciłem uwagi.. do tego przepustnice też warto przeczyścić ale mogą być też problemy - bo teraz nieszczelności np od wytarcia części metalowych mogą być "uszczelnione" syfem a po przeczyszczeniu może okazać się ze są i zaś lewe powietrze się dostaje i może być koniecznośc wymiany przepustnicy - jest ryzyko (wg mojego mechanika)..
pzdr

acha można spróbować zrobić adaptację przepustnicy, może był aku odłączony dłużej?
_________________
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-20, 18:59   

Zbyt male obroty moga byc powodem ubogiej mieszanki ale najpierw mozna sprawdzic czy obr pokrywaja sie z obr na vagu oby wykluczyc przeklamanie obrotomierza. Zuzyte uszczelniacze zaworowe tez daja objawy niskich obrotow
_________________
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2012-04-20, 20:30   

Widze że jesteś z Gdańska, jak chcesz to mozesz do mnie podjechac na kompa, może uda sie cos wymyśleć.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-23, 17:31   

paulo79 napisał/a:
Zbyt male obroty moga byc powodem ubogiej mieszanki ale najpierw mozna sprawdzic czy obr pokrywaja sie z obr na vagu oby wykluczyc przeklamanie obrotomierza. Zuzyte uszczelniacze zaworowe tez daja objawy niskich obrotow


i to bedzie chyba przyczyna u mnie bo troszke tego oleju bierze i jak zapalam zimny to dymek tez popuści ale na jesien to zrobie wymienie wszystkie
_________________

 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2014-08-24, 16:50   

Nie mogę znaleźć jak podnieść obroty przy pomocy VAG. Pomoże ktoś jak to zrobić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.