Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-01, 15:44
|
|
|
po paru mieciącach od małego remonciku i uszczelnieniu silnika zaczęło sie saczyć z pod pokryw, uszczelki dawałem nowe i dałem po kropelce uszczelniacza tam gdzie trzeba, noż kurde leci noo, macie sprawdzony sposób na skuteczne uszczelnienie tych pokryw?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-03-01, 16:41
|
|
|
Dużą role odgrywa tu kolejność i siła dokręcania śrub. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-01, 17:44
|
|
|
Ale przecież śrub nie da się mocniej dokręcić, tam są takie jakby tulejki i kapa już bardziej nie dojdzie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-01, 18:03
|
|
|
Myślisz że Dirko dało by tu rade, bo zakup nowych uszczelek raczej nie sądzę by pomoglo |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-03-01, 18:33
|
|
|
Mi też ciekło mimo nowych uszczelek. Dałem rozsądnie dirko po całości i susza (pisałem na poprzedniej stronie) |
|
|
|
|
|
|
|
MateoKrk
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2017 Posty: 16 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-03-01, 18:57
|
|
|
Jeśli dekiel prosty, a chcesz spokój mieć raz na zawsze to LOCTITE MR 5923 dla pewności delikatnie na dekiel i glowice. Środek drogi ale skuteczny i współczucie dla tego co kiedyś będzie musiał to czyścić przy demontazu:] |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-01, 20:10
|
|
|
teraz to takie dobre uszczelki robią ja zmieniłem w swym byłym aucie i po dwóch latach robiłem to auto i strona nie robiona była ok uszczelka elastyczna
strona robiona tragedia zeszła w paru kawałkach . |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-01, 20:17
|
|
|
Dam Dirko tak cieniutko, no zobaczymy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-03-01, 21:14
|
|
|
U mnie dirko delikatnie posmarowane dało radę przez 5 lat i 80k km. Uszczelki po tym czasie stwardniały na plastik |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2018-11-26, 21:03
|
|
|
Witam odgrzeje troszkę kotleta...jestem w trakcie wymiany uszczelek pod pokrywami zaworów i mam pytanie...ściągnąłem pokrywę wszystkie uszczelki pasuja,tylko w zestawie mam takie plastikowe półksiężyce gdzie one przychodzą? Cała pokrywę dokładnie sprawdziłem i nie widzę takiej zaślepki.Gdzie jest ich miejsce czy to po prostu jakiś naddatek?Uszczelki reinz do 4.2 AQF. |
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-11-26, 21:37
|
|
|
To są pod napinacz |
|
|
|
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2018-11-27, 15:56
|
|
|
To pod napinacz łańcuchów?Trzeba je demontowac do tego zabiegu ? |
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-11-27, 17:26
|
|
|
Najwygodniej jest zdemontować napinacze żeby dobrze wyczyścić powierzchnie przylegania ale wiąże się to z wyciągnięciem wałków. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-11-28, 08:36
|
|
|
Jak się ma kluczyk do ściskania napinacza, to da się ogarnąć wymianę uszczelek pod nim bez jego wyciągania. |
|
|
|
|
|