|
Autor |
Wiadomość |
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-10-07, 11:51
|
|
|
ogólnie to na benzynie nie jezdzilem duzo, na gazie zrobilem jakieś 200 km i praca skrzyni zdecydowanie sie poprawiła, po sterownik zapamietal nowe ustawienia. Zreszta macie tu slowa Ernesta:
ernesto napisał/a: |
wygląda to następująco: Wiązka -> ECU -> komp LPG -> silnik, wtryski
Auto przez jakiś czas chodząc na benzynie złapie swoje prawidłowe ustawienia, przez ten czas komp LPG czyta sobie mapę i się jej uczy, kopiuje ją.
Jeśli tego nie zrobi i od razu przeskoczy na LPG może nałapać błędów co może pogorszyć kulturę pracy jednostki napędowej. Dlatego zawsze po każdym dłuższym odłączeniu aku lepiej by auto jakiś czas pochodziło na benzynie. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-07, 21:06
|
|
|
a tak na marginesie panowie jaka skrzynie w manualu do naszych a8 d2, mozna zalozyc i gdzie kupic, ja mam silnik po lifcie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-08, 05:23
|
|
|
Masz wybór-od S8 lub od diesla jesli chcesz mieć ekonomiczniej. Ale do skrzyni jest tez cała reszta półosie,wał itd. |
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-28, 02:10
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | aż nie chce się wierzyć... że ewidentne objawy padającej skrzyni i sprzęgła były spowodowane akumulatorem... nowy aku założyłeś, pojeździłeś na bene (ile km?) i przeszło?
w czepku rodzony kolega jest
tylko się cieszyć! |
Czyli, Panowie, zamiast na remont do MidParts'a biegiem do Tesco po nową Vartę za 300 zeta.
Oszczędność 6500!
Czy Ci, którzy naprawiali ASB w zakładach napraw skrzyń sprawdzali czy przypadkiem nie dostali wraz z rachunkiem na siedem klocków nowego aku zamiast konwertera?;-) |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-28, 06:18
|
|
|
Ja miałem dobre AKU,brak dwóch biegów nie może powodować słabe aku ale wiem że może strasznie mieszać np lipne paliwo co generuje błedy lub słaby aku który zakłóca tym samym poprawną pracę układu. Do tego jeszcze musi być sprawny altek Mój po regeneracji pluje 14,38 |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-11-28, 11:09
|
|
|
rollo_tomasi napisał/a: | Czyli, Panowie, zamiast na remont do MidParts'a biegiem do Tesco po nową Vartę za 300 zeta.
Oszczędność 6500!
Czy Ci, którzy naprawiali ASB w zakładach napraw skrzyń sprawdzali czy przypadkiem nie dostali wraz z rachunkiem na siedem klocków nowego aku zamiast konwertera?;-) |
<tjaa> żartowniś się znalazł <hehe>
można też nie wydawać ani złotówki i mieć nowy aku... serwisując auto w "porządnym warsztacie" |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |