Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] TIP- szarpanie przy zmianie biegów  
Autor Wiadomość
wariat00 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ryszard
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: pomorze
Wysłany: 2010-03-21, 14:31   [D2 97 4.2PB ] TIP- szarpanie przy zmianie biegów

witam
mam maly problem ze skrzynia
jest to skrzynia dtd
bledow na wag nie pokazuje
skrzynia chodzi ladnie problem jest gdy odpuszcze gwaltownie gaz przy wiekszych predkosciach to jest szarpniecie przy zrzucaniu biegow do przodu jest ok.
zrobilem testy wyjsc i pokazalo
n 218 open or short to ground
n233 open or short to ground
wyczytalem ze to zawor regulacji cisnienia, zawor sterujacy 4(n 91)
ten drugi to nie wiem ci znaczy
czy czeka mnie remat calej skrzyni czy wystarczy wymienic tylko zawor sterujacy n91
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-03-21, 15:58   

kolego to wina zaworu w plycie, sama wymiana pomoze, sa warsztaty ktore to robia wystarczy podjechac do gosci ktorzy maja pojecie o ASB.
 
 
wariat00 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ryszard
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: pomorze
Wysłany: 2010-03-21, 16:50   

dzieki
pytanko jescze czy mozna jezdzic z takim defektem
bo nie wiem kiedy znajde kogos kto mi to zrobi.to ten zawor
umieszczony jest na plycie?
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-03-21, 16:55   

kolego teoretycznie nie powinno sie bo nigdy nie wiadomo kiedy padnie calkiem ale z doswiadczenia wiem ze pochodzi jeszcze. Czy przy zmianie biegow od 1 wyzej wystepuja szarpniecia?
 
 
wariat00 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ryszard
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: pomorze
Wysłany: 2010-03-21, 17:02   

wszystko jest klasa bez szarpniec tylko przy zmianie z 3 na 4 jakby nie mial mocy troche muli.dzieje sie tak od okolo miesiaca i ciagle jezdze bo musze
gzie poza serwisem dostane ten zawor bo nie ma mnie w kraju a jakos musze go zalatwic
 
 
Kuba 3,7 V8 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 33
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 2010-06-27, 16:52   

Witam, może wiecie co może się dziać jeżeli gdy hamuje np z 60 km/h do 0 to silnik gasnie jakby nie wysprzeglało coś do konca. Musze uwazac zeby nie hamowac w ostatniej chwili zeby nie zgasł i hamowac stopniowo wtedy jest ok. Skrzynia dziala prawidlowo nie szarpie itd. moja skrzynia to 5hp19 silnik 3,7.
_________________
<Kuba>
 
 
lukasz1986 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 72
Skąd: brzesko/wiedeń
Wysłany: 2013-05-26, 18:58   [D2 97 4.2PB ] TIP- szarpanie przy zmianie biegów

witam Koledzy podepne pod temat.jakis rok temu kupiłem a8 4.2 pb tip 5hp24 szkrzynia troche szarpała zwłaszcza gdy trzymałem równo gaz a ona zmieniała biegi na wyższe na tipie tez to występowało ale mniej.jakiś miesiąc temu wymieniłem olej wraz z filtrem w zakladzie w tarnowie.i jest tak na tipie super zero szarpnięć ale na drivie problem pozostał vag nie pokazuje błędów co może być przyczyna????
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-05-26, 19:27   

widzę ze z tym szarpaniem to epidemia jakaś sie szerzy, ale konkretnej diagnozy nie ma ;-) i to jest najgorsze nie wiedzieć co...i albo zostawić az sie rozleci, albo wymieniać wszystko po kolei aż sie dojdzie do tego co zepsute żeby stwierdzić ze to pierdoła co mogla kosztować parę pln, a wyniosła ich kilkaset :-P
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-27, 12:36   

Nie wymienic wszystko po kolei tylko zrobic sobie dogłebna diagnostyke bo przyczyna jest albo elektroniczna albo mechatroniczna. Na początku bo po ilus tam tys km może sie juz mechanicznie dobic.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-05-27, 14:53   

Apophis napisał/a:
Nie wymienic wszystko po kolei tylko zrobic sobie dogłebna diagnostyke bo przyczyna jest albo elektroniczna albo mechatroniczna. Na początku bo po ilus tam tys km może sie juz mechanicznie dobic.


no co racja to racja ;-) tlyko ja miałem ostatnio problem bo wpadłem w zajebista dziure i przy hamowaniu non stop miałem bicie. I byłem na trzepkach, sprawdzane były tarcze i dalej biło. :evil: No to wymieniłem najpierw górne wachacze bo sworznie były wybite i nic.. wyprostowałem felge...i nic, wymieniłem hamulce...i dalej nic...wymieniłem piaste (na szczęscie miałem zapas :mrgreen: ) ...i było troche lepiej...aż zoabczyłem że pęknieta jest podpora aluminiowa od górnego mocowanie MCphresona i jest ok :-> ale troche kasy i tak poszło :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-27, 16:31   

Aaa no to widzisz a jak byś rozebrał całą zawieche na cześci jak ja ostatnio to byś zapewne doszedł do uszkodzonego elementu :) Sam chciałem iśc najmniejszą linia oporu ale sie nie dało więc rozebrałem wszystko i juz na spokojnie szło jak po sznurku :) Co do bicia tez je miałem i to spore ale po wymianie elementów sie zmniejszyło więc pozostały mi w zasadzie same hamulce. Ale to sie nie spieszy bo tych ostrych hamowań z duzych predkości to mam niewiele :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-05-27, 17:52   

...no ale jak to mówią...mądry Polak jak za dużo zapłaci... :-P na każdym błędzie zdobywa się kolejne doświadczenia...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-06-24, 02:29   

wariat00 napisał/a:
zrobilem testy wyjsc i pokazalo

Możesz dokładnie opisać jak zrobić te testy wyjść i jakie wartości mają być??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-06-24, 07:50   

Pewnie robił to Vagiem. Wchodzisz w sterownik ASB i tam na dole jest Output tests. Klikasz start i się przysłuchujesz czy zawory cykają. Za każdym razem Dajesz start/next aż do zakończenia Done. Jeżeli coś pójdzie nie tak to wyskoczy napis na czerwono, jeżeli ok to będzie na zielono.
_________________
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-06-24, 12:49   

Ok spróbuje :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.