Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2014-10-25, 17:04
|
|
|
Po długich poszukiwaniach znalazłem problem (w najbardziej oczywistym miejscu które przeoczyłem). Cieknie mi z głównego węża prowadzącego do chłodnicy na trójniku a właściwie na czwórniku gdzie grubego węża do góry wychodzi taki mały. Ktoś tam kiedyś kombinował połamał króciec. Wąż o numerze 4D0 121 101 D. Teraz mam problem żeby taki kupić. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-10-25, 18:09
|
|
|
Ja w ABZecie kleiłem silikonem ze 2 lata temu i trzyma do dziś. Nowy koło 400zł i szybko się rwie w tym miejscu. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-25, 19:19
|
|
|
To jest słaby punkt tych węzy. Ja raz sztukowałem a teraz bede wymieniał na uzywke w idealnym stanie. |
|
|
|
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2014-10-25, 20:15
|
|
|
Ja próbowałem naprawiać ale łącznik jest w kiepskim stanie i daj puszcza. Kupie nowy. |
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-11, 10:08
|
|
|
Koledzy odgrzewam temat bo właśnie dziś zauważyłem z lewej strony na podłodze pod autem że coś kapie.
Auto rozgrzane po przyjeździe na miejsce stało już około 5minut, zanim wyszedłem. Na zewnątrz zauważyłem że coś kapie.
Silnik wyłączony, otworzyłem maskę i widzę że korek niebieski unosi się w górę i opada (czyli upuszcza ciśnienie).
Powoli go odkręciłem, wyleciało niewiele płynu natomiast pod kolektorem słychać było bulgotanie.
Nie mam ubytków płynu. Mały króciec od rury wodnej 4D0 121 101 D też mam zasilikonowany wycieków tam nie ma. Pod korkiem oleju nie mam "majonezu", ogrzewanie działa klima działa.
Czy uważacie że korek mimo że widziałem jak się unosi upuszczając ciśnienie jest do wymiany? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-05-11, 10:35
|
|
|
jak upuszczal cisnienie to znaczy wlasnie ze jest sprawny
Jak na cieplyl silniku odkrecasz korek to zawsze plyn wyleci. Byc moze bylo ponad stan i przez to przy obecnych temperaturach upuscil wiecej niz powinien. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-11, 11:20
|
|
|
tylko co może byc przyczyną że na postoju stygnąc zaczął mi wywalać płyn przez korek?
Wiadomo że wzrosło ciśnienie ale może powinienem coś teraz na szybko sprawdzić bo nigdy nie przelewało mi płynu przez korek.
Sprawdzić teraz jak stygnie węże, które? Te co jest nimi ta rura wodna z tym małym króćcem czy te przy grodzi idące do pompki obiegowej z elektrozaworami?
Który wąż nie powinny być sztywny ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 13:45
|
|
|
Po zgaszeniu obieg ustaje i może byc tak że niewłasciwy płyn lub jak go za dużo nabierze chwilowo wartości krytycznej i wywali korkiem. DO czasu aż temperatura w okolicy głowic nieco spadnie lub uruchomi sie silnik. Takie zjawisko ma miejsce jak sie zgasi nagle mocno rozgrzany motor |
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-11, 14:15
|
|
|
Apophis napisał/a: | [...] Takie zjawisko ma miejsce jak sie zgasi nagle mocno rozgrzany motor |
dokładnie tak było przyjechałem na miejsce nie było gdzie zaparkować, zgasiłem auto po około 5min znowu odpaliłem i postawiłem na zwolnionym juz miejscu ale ślad po wodzie ciągnął się od miejsca gdzie wcześniej stanąłem.
Wracając do tych twardych węży, na które mam zwrócić uwagę ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 16:17
|
|
|
Na głowne weże od chłodnicy(uwaga gorące) jak i te co ida do nagrzewnic. Może przycina się lekko termostat? temperatura nie skacze za wysoko? |
|
|
|
|
psg
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 234 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-11, 16:49
|
|
|
w czasie jazdy temperatura caly czas 90st na zegarach
przypomnijcie mi proszę w ktorej grupie wartości mierzonych i ktorym okienku widac temperature silnika dla ECU w VAGu?
bo pamiętam że w jednym oknie widac temp z czujnika temperatury silnika tego z przodu co idzie na zegary a jest jeszcze drugi czujnik temp silnika ktory podaje temperature do ECU |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|