Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Znikło zasilanie, Gdzie sobie poszło ?  
Autor Wiadomość
judam 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2013-01-01, 21:16   [D2 97 4.2PB ] Znikło zasilanie, Gdzie sobie poszło ?

Mam na ukończeniu swoją a8. Jeździłem dwa dni po czym auto stało w garażu dwa dni i nie chciało zapalić. VAG nie komunikował się z immo oraz z sterownikiem silnika. Wszystko reszta było ok. Błąd w skrzyni brak komunikacji z sterownikiem silnika. Sprawdziłem sterownik imma był ok. Już chciałem wymieniać komputer silnika gdy nagle przypadkowe trzaśnięcie mocno drzwiami pasażera ożywiło samochód. :-) Rozebrałem prawy próg, skrzynkę bezpieczników i przekaźników. Wszystko okazało się czyściutkie, bez najmniejszego śladu korozji czy utleniania. Wszytko popsikałem specjalnym preparatem do elektryki i na razie jest dobrze. Ale martwi mnie to że nie zauważyłem żadnego śladu awarii. Ktoś może miał już taki przypadek ?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-01-01, 21:20   

A zobacz kolego główne kable zasilające które idą od aku do przodu auta , znajdziesz je w takiej czarnej skrzynce pod prawą podłużnicą .
Otwórz ją i zobacz , może tam się tobie kabel ułamał .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-01, 22:10   

mdamian napisał/a:
A zobacz kolego główne kable zasilające które idą od aku do przodu auta , znajdziesz je w takiej czarnej skrzynce pod prawą podłużnicą .
Otwórz ją i zobacz , może tam się tobie kabel ułamał .


Przewód pod podłużnicą idzie tylko do alternatora i rozrusznika. Ja bym sprawdził przewód który wchodzi w skrzynkę pod nogami pasażera (dolna listwa) bo raczej on daje plus na wszystkie podzespoły elektryczne w naszych autach. ;)
 
 
judam 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2013-01-02, 00:23   

To raczej nie wina głównych kabli zasilających bo auto normalnie kręciło. Wszystkie systemy w VAG'u bez błędu tylko i wyłącznie błąd komunikacji z immo i sterownikiem silnika
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-02, 00:36   

W tej skrzynce pod nogami pasażera jest przekaźnik (niestety nie pamiętam który to, ale wiem że idzie do niego cienki przewód zielony z czarnym paskiem), odpowiada on za podanie plusa na sterownik silnika. Sprawć czy go czasem szlag nie trafił. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.