Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 ] Kodowanie pilota centralnego zamka  
Autor Wiadomość
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-27, 18:52   

Nie, nie mialem czasu za bardzo. Ale mam w planie :D
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2012-09-26, 21:13   

szeryfisch napisał/a:
1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.

Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych.


Witam
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /?
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
klesk1986 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 38
Skąd: Kluczbork / Olesno
Wysłany: 2012-12-08, 23:13   

bober1 napisał/a:
szeryfisch napisał/a:
1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.

Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych.


Witam
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /?


Na początek ogólnie - scyzoryk składa się z trzech elementów:
1) grot - mechanicznie otwiera zamki i przekręca stacyjkę
2) transponder - odblokowuje immobilizer aby auto odpaliło
3) pilot - zdalnie otwiera/zamyka auto

Pilot i transponder działają niezależnie. Przypominam, że transponder od immobilizera nie wymaga zasilania.

Skupmy się na pilotach. To, że częstotliwości są takie same to połowa sukcesu. Ważne jest również kodowanie sygnału i najprościej jest dobierać kolejne piloty biorąc pod uwagę oryginalny numer części. I tak dla przykładu na bazie VW pilot o symbolu HLO 1J0 959 753 AG nie zadziała w aucie gdzie był pilot HLO 1J0 959 753 G mimo tej samej częstotliwośći (434 mhz).

Do swojego auta w przeszłości dobierałem scyzoryk - oryginalnie był kluczyk prosty z trzema przyciskami na 433,92 mhz. U mnie sprawa z numerami wyglądała następująco:
kluczyk prosty - 8L0 837 231
scyzoryk - 4D0 837 231 N

Najlepiej jest po prostu sprawdzić w etce w obrębie swojego rocznika czy występował kluczyk typu scyzoryk i dobrać z takim samym kodowaniem (w moim przypadku wg ETKA to PR-5D1).

Odnośnie mrugania kierunkowskazów to z doświadczenia wiem, że w niektórych przypadkach nie migają (nie wiem od czego to zależy). Ale też może być również druga opcja - mianowicie kodowanie za pomocą waga bodajże przez moduł komfortu (kanał 46).
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2012-12-09, 14:01   

klesk1986 napisał/a:
bober1 napisał/a:
szeryfisch napisał/a:
1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.

Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych.


Witam
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /?


Na początek ogólnie - scyzoryk składa się z trzech elementów:
1) grot - mechanicznie otwiera zamki i przekręca stacyjkę
2) transponder - odblokowuje immobilizer aby auto odpaliło
3) pilot - zdalnie otwiera/zamyka auto

Pilot i transponder działają niezależnie. Przypominam, że transponder od immobilizera nie wymaga zasilania.

Skupmy się na pilotach. To, że częstotliwości są takie same to połowa sukcesu. Ważne jest również kodowanie sygnału i najprościej jest dobierać kolejne piloty biorąc pod uwagę oryginalny numer części. I tak dla przykładu na bazie VW pilot o symbolu HLO 1J0 959 753 AG nie zadziała w aucie gdzie był pilot HLO 1J0 959 753 G mimo tej samej częstotliwośći (434 mhz).

Do swojego auta w przeszłości dobierałem scyzoryk - oryginalnie był kluczyk prosty z trzema przyciskami na 433,92 mhz. U mnie sprawa z numerami wyglądała następująco:
kluczyk prosty - 8L0 837 231
scyzoryk - 4D0 837 231 N

Najlepiej jest po prostu sprawdzić w etce w obrębie swojego rocznika czy występował kluczyk typu scyzoryk i dobrać z takim samym kodowaniem (w moim przypadku wg ETKA to PR-5D1).

Odnośnie mrugania kierunkowskazów to z doświadczenia wiem, że w niektórych przypadkach nie migają (nie wiem od czego to zależy). Ale też może być również druga opcja - mianowicie kodowanie za pomocą waga bodajże przez moduł komfortu (kanał 46).


hej, ja dobralem dokladnie taki sam kluczyk jak mam orginal,wszystkie numerki i cyferki sie zgadzaja a mimo prob wielokrotnych niestety nie da rady zakodowac, moge jedynie jak pisales otworzyc/zamknac drzwi, stacyjke przekrecic lecz niestety immo nie pozwala na nic
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
klesk1986 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 38
Skąd: Kluczbork / Olesno
Wysłany: 2012-12-09, 14:54   

Co do immo to dam tylko słowa klucze: VAG Tacho
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2012-12-09, 14:56   

klesk1986 napisał/a:
Co do immo to dam tylko słowa klucze: VAG Tacho

nom bede musial zakupic, tylko ze wybor tego jest gigantyczny , cos moglbys polecic??? juz na ebay kupilem dwa kable i nic nie dziala na nich ehehe
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
klesk1986 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 38
Skąd: Kluczbork / Olesno
Wysłany: 2012-12-10, 08:17   

Witam, odnośnie kabla to nie pomogę, bo swój kupowałem od znajomego (wraz ze szkoleniem :) )
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2012-12-10, 18:12   

ok dzieki, znalazlem cos takiego:
Vcds 10.6.4 , 1990 2012+ , Hex Can Usb - cena ok 55f - oplaca?? dobry sprzet??
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2012-12-10, 18:19   

To jest chińczyk, oryginalny kosztuje 6 razy drożej.
Z chińczykami trzeba uważać, bo niektóre padają przy włączonym necie, no i nie mają najnowszego softu.
 
 
klesk1986 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 38
Skąd: Kluczbork / Olesno
Wysłany: 2012-12-10, 21:18   

Zapomnieliście, że VCDS czy też VAG'iem 3.11 i klonami nie wyciągnięcie PIN'u.
 
 
kozi135 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 63
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2015-08-12, 18:02   

Witam

Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
Zakupiłem nową obudowę do kluczyka scyzoryk i bateria była ponad minutę odłączona. Teraz sytuacja wygląda następująco. Pilot od centralnego otwiera i zamyka drzwi, kierunki mrugają. Jednak na zegarach miga ikona immo i po odpaleniu silnika od razu gaśnie. Posiadam tylko jeden kluczyk i teraz nie wiem czy można w jakiś sposób go zakodować czy pozostaje tylko wezwać serwis.

Samochód to audi a8 D2 3,7 lift.

Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-12, 18:06   

Zakupiłeś sama obudowę,a czy on ma transponder immo? Czy to tylko kluczyk do otwierania drzwi?

Jezeli dorabia sie kluczyk to trza go też zakodowac do immo. Ty wymieniłes obudowe jak rozumiem a w starej masz zakodowane immo w nowej nie albo nie ma go wcale.
 
 
kozi135 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 63
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2015-08-12, 18:10   

Płytkę elektroniczną przełożyłem do nowej obudowy. Transponder nie znajduje się tam?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-12, 18:12   

No właśnie niekoniecznie. Wsadź tę stara obudowe jak najbliżej kluczyka i spróbuj odpalić,ewentualnie przełóż obudowe i sprawdź. jak odpali to masz rozwiązanie.
 
 
kozi135 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 63
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2015-08-12, 18:19   

<chura> Działa. Jednak transponder znajduje się zaraz przy grocie. Jest tak wsadzony że ledwo go można zauważyć.

Dzięki za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.