Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-03-27, 18:52
|
|
|
Nie, nie mialem czasu za bardzo. Ale mam w planie |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
bober1
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2012-09-26, 21:13
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | 1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.
Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych. |
Witam
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /? |
_________________ Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2012-12-08, 23:13
|
|
|
bober1 napisał/a: | szeryfisch napisał/a: | 1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.
Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych. |
Witam
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /? |
Na początek ogólnie - scyzoryk składa się z trzech elementów:
1) grot - mechanicznie otwiera zamki i przekręca stacyjkę
2) transponder - odblokowuje immobilizer aby auto odpaliło
3) pilot - zdalnie otwiera/zamyka auto
Pilot i transponder działają niezależnie. Przypominam, że transponder od immobilizera nie wymaga zasilania.
Skupmy się na pilotach. To, że częstotliwości są takie same to połowa sukcesu. Ważne jest również kodowanie sygnału i najprościej jest dobierać kolejne piloty biorąc pod uwagę oryginalny numer części. I tak dla przykładu na bazie VW pilot o symbolu HLO 1J0 959 753 AG nie zadziała w aucie gdzie był pilot HLO 1J0 959 753 G mimo tej samej częstotliwośći (434 mhz).
Do swojego auta w przeszłości dobierałem scyzoryk - oryginalnie był kluczyk prosty z trzema przyciskami na 433,92 mhz. U mnie sprawa z numerami wyglądała następująco:
kluczyk prosty - 8L0 837 231
scyzoryk - 4D0 837 231 N
Najlepiej jest po prostu sprawdzić w etce w obrębie swojego rocznika czy występował kluczyk typu scyzoryk i dobrać z takim samym kodowaniem (w moim przypadku wg ETKA to PR-5D1).
Odnośnie mrugania kierunkowskazów to z doświadczenia wiem, że w niektórych przypadkach nie migają (nie wiem od czego to zależy). Ale też może być również druga opcja - mianowicie kodowanie za pomocą waga bodajże przez moduł komfortu (kanał 46). |
|
|
|
|
bober1
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2012-12-09, 14:01
|
|
|
klesk1986 napisał/a: | bober1 napisał/a: | szeryfisch napisał/a: | 1.wlaczyc zaplon dzialajacym kluczykiem
2.zamknac drzwi recznie kluczykiem ktory ma byc zaprogramowany
3.teraz masz 30 sec na zaprogramowanie
4.w ciagu 5 sec po zamknieciu recznie raz nacisnac przycisk otwarcia programowanego pilota(jak nacisniesz raz to bedzie pilot nr 1, jak 2 razy co 1 sec to nr 2 itd)
5.kierunki powinny mrugnac po kazdym nacisnieciu przycisku na pilocie
6.odczekac 5sec
7.ponownie nacisnac przycisk otwarcia, auto powinno sie otworzyc. Koniec.
Aha kazde programowanie nastepnego kluczyka musi byc porzedzone wylaczeniem i wlaczeniem zaplonu. Instrukcja dotyczy pilotow radiowych. |
Witam
podepne sie pod temat:
zrobilem jak napisane wyzej z tym ze za kazdym razem jak naciskam zamykanie czy otwieranie na kodowanym pilocie to kierunki nie mrugaja, mam jeden orginalny kluczyk ktory dziala w calosci a drugi zamowilem na ebay. Dorobilem ostrze - teraz tym z ebay moge zamknac-otworzyc drzwi i nic wiecej
pomoze ktos co i jak /? |
Na początek ogólnie - scyzoryk składa się z trzech elementów:
1) grot - mechanicznie otwiera zamki i przekręca stacyjkę
2) transponder - odblokowuje immobilizer aby auto odpaliło
3) pilot - zdalnie otwiera/zamyka auto
Pilot i transponder działają niezależnie. Przypominam, że transponder od immobilizera nie wymaga zasilania.
Skupmy się na pilotach. To, że częstotliwości są takie same to połowa sukcesu. Ważne jest również kodowanie sygnału i najprościej jest dobierać kolejne piloty biorąc pod uwagę oryginalny numer części. I tak dla przykładu na bazie VW pilot o symbolu HLO 1J0 959 753 AG nie zadziała w aucie gdzie był pilot HLO 1J0 959 753 G mimo tej samej częstotliwośći (434 mhz).
Do swojego auta w przeszłości dobierałem scyzoryk - oryginalnie był kluczyk prosty z trzema przyciskami na 433,92 mhz. U mnie sprawa z numerami wyglądała następująco:
kluczyk prosty - 8L0 837 231
scyzoryk - 4D0 837 231 N
Najlepiej jest po prostu sprawdzić w etce w obrębie swojego rocznika czy występował kluczyk typu scyzoryk i dobrać z takim samym kodowaniem (w moim przypadku wg ETKA to PR-5D1).
Odnośnie mrugania kierunkowskazów to z doświadczenia wiem, że w niektórych przypadkach nie migają (nie wiem od czego to zależy). Ale też może być również druga opcja - mianowicie kodowanie za pomocą waga bodajże przez moduł komfortu (kanał 46). |
hej, ja dobralem dokladnie taki sam kluczyk jak mam orginal,wszystkie numerki i cyferki sie zgadzaja a mimo prob wielokrotnych niestety nie da rady zakodowac, moge jedynie jak pisales otworzyc/zamknac drzwi, stacyjke przekrecic lecz niestety immo nie pozwala na nic |
_________________ Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2012-12-09, 14:54
|
|
|
Co do immo to dam tylko słowa klucze: VAG Tacho |
|
|
|
|
bober1
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2012-12-09, 14:56
|
|
|
klesk1986 napisał/a: | Co do immo to dam tylko słowa klucze: VAG Tacho |
nom bede musial zakupic, tylko ze wybor tego jest gigantyczny , cos moglbys polecic??? juz na ebay kupilem dwa kable i nic nie dziala na nich ehehe |
_________________ Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2012-12-10, 08:17
|
|
|
Witam, odnośnie kabla to nie pomogę, bo swój kupowałem od znajomego (wraz ze szkoleniem ) |
|
|
|
|
bober1
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2012-12-10, 18:12
|
|
|
ok dzieki, znalazlem cos takiego:
Vcds 10.6.4 , 1990 2012+ , Hex Can Usb - cena ok 55f - oplaca?? dobry sprzet?? |
_________________ Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
|
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-12-10, 18:19
|
|
|
To jest chińczyk, oryginalny kosztuje 6 razy drożej.
Z chińczykami trzeba uważać, bo niektóre padają przy włączonym necie, no i nie mają najnowszego softu. |
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2012-12-10, 21:18
|
|
|
Zapomnieliście, że VCDS czy też VAG'iem 3.11 i klonami nie wyciągnięcie PIN'u. |
|
|
|
|
|
|
|
kozi135
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2015-08-12, 18:02
|
|
|
Witam
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
Zakupiłem nową obudowę do kluczyka scyzoryk i bateria była ponad minutę odłączona. Teraz sytuacja wygląda następująco. Pilot od centralnego otwiera i zamyka drzwi, kierunki mrugają. Jednak na zegarach miga ikona immo i po odpaleniu silnika od razu gaśnie. Posiadam tylko jeden kluczyk i teraz nie wiem czy można w jakiś sposób go zakodować czy pozostaje tylko wezwać serwis.
Samochód to audi a8 D2 3,7 lift.
Z góry dziękuje za pomoc. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 18:06
|
|
|
Zakupiłeś sama obudowę,a czy on ma transponder immo? Czy to tylko kluczyk do otwierania drzwi?
Jezeli dorabia sie kluczyk to trza go też zakodowac do immo. Ty wymieniłes obudowe jak rozumiem a w starej masz zakodowane immo w nowej nie albo nie ma go wcale. |
|
|
|
|
|
|
|
kozi135
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2015-08-12, 18:10
|
|
|
Płytkę elektroniczną przełożyłem do nowej obudowy. Transponder nie znajduje się tam? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 18:12
|
|
|
No właśnie niekoniecznie. Wsadź tę stara obudowe jak najbliżej kluczyka i spróbuj odpalić,ewentualnie przełóż obudowe i sprawdź. jak odpali to masz rozwiązanie. |
|
|
|
|
|
|
|
kozi135
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2015-08-12, 18:19
|
|
|
Działa. Jednak transponder znajduje się zaraz przy grocie. Jest tak wsadzony że ledwo go można zauważyć.
Dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
|