Autor |
Wiadomość |
22lukasz2
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 26 Sty 2016 Posty: 4 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
|
|
|
|
bragi822
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2017 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-03-21, 16:08 kodowanie pilota
|
|
|
Witam,
Mam taki problem. Padła pompka od centralnego.Zamówiłem, wymieniłem i działa z kluczyka a z pilota już nie. Prośba o instrukcje kodowania pilota. Dzięki |
_________________ Wojtek |
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2018-03-22, 10:10
|
|
|
Jeden kluczyk w stacyjkę na zapłon
wysiadasz z auta
wkładasz kluczyk do zamka i przekręcasz na zamknięcie, puszczasz do pozycji zero
na pilocie naciskasz przycisk otwarcia daną liczbę razy w zależności od tego jaką pozycję w sterowniku ma kluczyk zając (od 1 do 4)
czekasz 5s i naciskasz jeszcze raz przycisk otwarcia
auto się otwiera, wyłączasz zapłon i sprawdzasz czy działa
Jak powyższe nie zadziała to VAGina i instrukcja z wiki rosstech |
|
|
|
|
bragi822
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2017 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-03-22, 10:26
|
|
|
Dzięki |
_________________ Wojtek |
|
|
|
|
|
|
|
bljadz
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 26 Maj 2018 Posty: 16 Skąd: Brańsk
|
Wysłany: 2018-05-31, 10:43
|
|
|
Ciągle migała mi kontrolka immo, programowanie pomogło na jeden z dwóch kluczyków. Dzięki |
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2018-06-30, 21:07
|
|
|
bljadz napisał/a: | Ciągle migała mi kontrolka immo, programowanie pomogło na jeden z dwóch kluczyków. Dzięki |
Opisana procedura tyczyła się tylko pilota, kwestię immo trzeba załatwić przez diagnostykę. |
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-07-20, 11:31
|
|
|
Poradzi ktos jakie baterie wrzucic do pilota z irda? W ciagu ostatnich 3 miesięcy, wymienilem 5 kompletow roznej firmy baterii, byly one w kwocie od 80groszy do 13zl za sztuke, kazde po max 2,5 tygodnia wytrzymywały? |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-07-20, 11:57
|
|
|
Musi ci pilot rozładowywać te baterie.
Ja mam w swoim jakieś najtańsze może z dobre pół roku. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkelo
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2017 Posty: 56 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2018-07-20, 17:14
|
|
|
najgorsze jest to że to jeden jedyny kluczyk jaki mam. A gdybym kupił taki sam kluczyk i tylko przerzucił ze swojego grot i kostkę immo a zostawił płytkę i go zakodował, dałoby rade? |
|
|
|
|
|