|
Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-06, 21:05
|
|
|
G210 odpowiada za utrzymanie poziomu paliwa w koszu. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Tomek85
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8, Volvo FH
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: kołobrzeski
|
Wysłany: 2015-08-09, 09:03
|
|
|
Mi też to się przytrafiło, walczę któryś dzień z kolei samochód stał 2 tyg . chciałem odpalić a tu świece się palą ,błąd 1441 1442 czyli G210 .wszystko zdemontowane ,zdziwienie moje takie że pokazuje dobrze opory 104 i 434 i dalej w kropce jestem bo wszystko niby działa jak należy pompka sprawna,rurki jak należy podłączone .dziwne bo wcześniej wszystko było OK a po dłuższym postoju (2 tyg) niestety już auto nie zagadało |
|
|
|
|
|
|
|
Tomek85
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8, Volvo FH
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: kołobrzeski
|
Wysłany: 2015-08-10, 12:29
|
|
|
Kolejny dzień walki ... pokazuje 104..... 434 omy pytanie wiec czy G210 sprawny czy tez nie ?
Pompka sprawna, pracuje przepompowuje paliwo na krótko sprawdzane.
Nie świeci się kontrolka świec żarowych ale guzik nie chce auto palić, pompa nie puszcza na wtryski ... nie mam drugiego czujnika G210 żeby sprawdzić czy faktycznie walnięty. Błędy w vagu sa dalej 1441 1442 czyżby taka mała różnica oporów i już kłopot ? Pisaliście ze musi być 100 i 430 |
|
|
|
|
Tomek85
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8, Volvo FH
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: kołobrzeski
|
Wysłany: 2015-08-17, 14:10
|
|
|
Po zmaganiach "niby to naprawione" auto odpalił, odpalał bez zająknięcia zrobione 600 km stan poniżej połowy zbiornika .dzisiaj rano do odpalania no i koszmar powrócił .wydaje mi się że G210 jest OK pokazuje 432 omy ,natomiast na wtyczce ,kablu jest opór 740.czy jest to dobra wartość czy cos jest nie tak i przyczyny należy szukać właśnie na kablu i dalej ktoś wie gdzie to dokładnie idzie ,gdzie szukać wejścia/wyjścia od czujnika G210 w strone pompy paliwowej |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |