Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Silnik zgasł 10 sekund po odpaleniu  
Autor Wiadomość
patryk1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 8
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-02-25, 12:21   [D2 98 2.5TDI ] Silnik zgasł 10 sekund po odpaleniu

Witam,
wczoraj rano wsiadam do auta, włączam zapłon, czekam i odpalam. Auto odpaliło normalnie, wskoczyło chwilowo na 1200 obrotów bo mam słabe świece i zawsze rano tak jest, po chwili obroty spadają i jest ok. No więc ruszam do tyłu na wstecznym, przejechałem ok 10-15 metrów do tyłu i auto zgasło jakbym wyłaczył je kluczykiem. Spróbowałem odpalić ponownie a tam jakby problem z rozrusznikiem, brak mocy itd. Zostawiłem auto bo się spieszyłem więc wsiadam do drugiego. Po południu znowu próbuje i po przekręceniu kluczyka słychać wyraźne mocne stukanie z przodu silnika w okolicach rozrządu. Dziś po południu zaciągnę auto do mechanika i zobaczymy. Powiedzcie jako bardziej doświadczeni w A8 czy macie jakieś propozycje?
Rozrusznik nie kręci, coś go blokuje i coś stuka raczej głośniej niż rozrusznik.
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-25, 12:46   

Przyczyna raczej będzie tkwiła w prądzie. Najpierw sprawdź wartość napięcia w aku, jednak skoro rozrusznik za pierwszym razem kręcił normalnie i uruchomił silnik, to można założyć że bateria nie będzie zgonem, jednak z jakiegoś powodu dochodzi za małe napięcie na rozrusznik. Miernik i sprawdzić napięcie na rozruszniku.
 
 
patryk1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 8
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-02-25, 13:11   

Ale dlaczego zgasło po chwili?
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-25, 13:17   

Tu niestety przyczyn może być całe mnóstwo, ale zachęcam do zdiagnozowania elektryki. Zacząłbym od podłączenia kompa.
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2016-02-26, 18:22   

Myślę że urwał się kabel masowy od silnika
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-27, 00:14   

Pasek rozrządu poszedł zapewne.
_________________

 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-02-27, 15:58   

Kolego w pierwszej kolejności ściągnij obudowy rozrządu i pasek do sprawdzenia czy nie przeskoczył
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.