Autor |
Wiadomość |
Cobretii
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-05, 20:21 [D2 01 2.5TDI] 180ps Pompa nie przestawia wtrysku
|
|
|
Po wymianie rozrządu zapalała się kontrolka (abs,esp)wiec pojechałem na ustawienie kąta wtrysku przez jakiś czas było ok ale gdy w zimę autko postało w garażu problem wrócił pojechałem na skorygowanie błędu 550i okazało się ze pompa już nie przestawia kąta.Mechanik mówił ze pompa nadaje się do regeneracji.Pytanie czy konieczna jest regeneracja?nie da się już z ta pompą nic zrobić? |
_________________ Cobretii
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-05, 21:09
|
|
|
Rozumiem ze w grupie 4 BS na late i early kąt jest ten sam? Jesli tak to ciesz sie ze wogóle zapala. Tłoczek zatarl sie, pompa do regeneracji lub do wymiany. Proponuje nie jezdzic bo uwalisz elektronike.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Cobretii
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-06, 07:59
|
|
|
Na late jest ustawiony 3,0 skoczy na 3,2 i tak sobie zmienia na early jak naciśniesz to nie przestawia tylko jest cały czas ta wartość.Autko pali jeździ normalnie ale powyżej 100km/h jest objaw następujący ze zapala się kontrolna abs esp ,masz wciśnięty gaz do dechy a on zwalnia spada z obrotów jak byś gaz puścił.Zejdzie do 80 i znów jest ok |
_________________ Cobretii
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2011-04-06, 10:27
|
|
|
late 3.0 a nie powinien być 1.0 ?? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-06, 12:16
|
|
|
No i bardzo dobrze ze wywala blad ABS i ESP,jeszcze tip powinien wchodzic w tryb awaryjny. W sterowniku skrzyni powinien byc blad Load signal from ecu - czy cos w tym stylu. Pompa do roboty. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Cobretii
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-09, 16:59
|
|
|
W tygodniu jadę do speca od tdi,ale chyba będzie tak jak mówiłeś ze pompa do roboty.Napisze co i jak.Pzdro |
_________________ Cobretii
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2011-04-10, 00:59
|
|
|
ja bym spróbował skorygować ten kąt i zobaczył co się będzie działo. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-10, 09:48
|
|
|
Hehe, ciekawe jak? Jesli w pozycji erly i late kat jest ten sam to znaczy ze tloczek juz sie nie przestawia, wiec oprocz fizycznej ingerencji w pompe nie widze mozliwosci przestawienia kąta. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-04-13, 09:35
|
|
|
czyli co, jak recznie przekreca kołem zebatym to sie nic nie dzieje pompa nie reaguje
???????????????????
[ Dodano: 2011-04-13, 10:37 ]
czy to chodzi o tłoczek czy o nastawnik??? |
_________________
|
|
|
|
|
Cobretii
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-14, 17:31
|
|
|
Kąt przestawisz jak kołem te co na pompę wody przychodzi delikatnie przekręcisz w przód ,w tył ale u mnie to nic nie da tzn.kat przestawia się ale błąd nie znika wiec regeneracja mnie czeka autko już jest robione napisze co i jak |
_________________ Cobretii
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-14, 20:08
|
|
|
no raczej tym kolem co jest na walku rozrzadu, kola pasowego pompy sie nie rusza( w sensie nie odkreca) |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Cobretii
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-24, 07:42
|
|
|
Nowa pompa wsadzona wszystko ok Kąt ma 0 ładnie chodzi i sie wkręca.Pozdro |
_________________ Cobretii
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-24, 19:38
|
|
|
kat powinien byc na 2 ATDC. BTW ile zaplaciles za pompe? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2011-04-24, 21:37
|
|
|
szeryfisch, a nie 1 ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Cobretii
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 11 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-25, 09:27
|
|
|
Całą pompa nowa <ATD BTW ładnie sie zmienia>Pojeżdżę troche i podepne na nowo kompa.Z tego co z nim rozmawialem mowil ze nic nie trzeba ustawiac gdyz jest nowa pompa i wartosci sa take jak producent przewidzial. |
_________________ Cobretii
|
|
|
|
|
|