Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 13 Skąd: Susz
Wysłany: 2015-11-29, 11:26 [D2 98 2.8PB/LPG
] Obroty falują i nie ma mocy.
Witam panów. Od jakiegoś czasu walczę z moim samochodzikiem i doszedłem do czeskiego remisu.
błędy które pokazał VAG to:
-18010 zasilanie 30
nieciągły
-16711 Nieprawidłowy sygnał czujnika stukowego (zwarcie do masy) Bank1 lub pojedynczy sensor
stały
-17924 Zawór przełączający kolektora dolotowego (przerwa w obwodzie)
nieciągły
-01165 Sterowanie przepustnicy ze sterownika . Różnica regulacji.
nieciągły
Plan mam taki ze w pierwszej kolejności wymieniam czujnik spalania stukowego ale chyba nie jest to przyczyną tego co się dzieje.
Problem jest taki ze falują obroty, na biegu jałowym obroty sięgają do 1400 - 1600, podczas jazdy szarpie i nie ma mocy. Im auto bardziej rozgrzane tym problem się nasila.
Ratujcie chłopaki mam poważny wypad do Czech na sylwestra i musze się uporać z tym problemem..
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-11-29, 13:58
Zacznij od przepustnicy, bo to ona najczęściej odpowiada za falowanie obrotów. U Ciebie powinna już być sterowana elektronicznie (zakładam, że silnik masz o oznaczeniu ACK).
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na początek
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 13 Skąd: Susz
Wysłany: 2015-11-29, 23:19
auto jest po wymianie silnika i przepustnica jest czyściuchna i faktycznie przed adaptacją była kicha po adaptacji auto odżyło i przejechałem może 100km i objawy wróciły. pytanie tylko czy może problemem być to ze przepustnica jest przełożona wraz z silnikiem z a6 i numery różnią się ostatnią literą (doczytałem ze nie ma to znaczenia ale może te informacje są błędne)?
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 13 Skąd: Susz
Wysłany: 2015-11-30, 13:30
a powiedzcie Panowie prosze gdzie dokładnie są oba czujniki spalania stukowego? i czy informacja Bank 1 mówi o tym ze to czujnik przy prawej głowicy (od pasażera)?
skoro jest błąd na vagu to chce się temu przyjrzeć i posprawdzać czy to czasem nie przewody w końcu to mało awaryjny czujnik (choć nie niezniszczalny). sam czujnik mozna jakoś sprawdzić bez oscyloskopu?
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-11-30, 19:39
KwaHu_1 napisał/a:
a powiedzcie Panowie prosze gdzie dokładnie są oba czujniki spalania stukowego? i czy informacja Bank 1 mówi o tym ze to czujnik przy prawej głowicy (od pasażera)?
tak strona pasażera
jest pod kolektorem ssącym przykręcony przy srodkowym cylindrze do bloku tuż pod głowicą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum