Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.8PB/LPG ] Wymiana zawieszenia na sportowe s-line  
Autor Wiadomość
davidgti85 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2012-02-20, 10:16   [D2 98 2.8PB/LPG ] Wymiana zawieszenia na sportowe s-line

Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/

zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?

Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK
_________________
I LOVE VAG
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-20, 10:22   

davidgti85 napisał/a:

zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?


od tych samochodów raczej nie będzie zbytnio trwałe zawieszenie do A8 , a w szczególności od A4 (A8 jest dużo cięższe od A4) temu może być nie trwałe nawet jak by pasowało ;-)
popytaj się kolegów z forum , co nie którzy zmieniali ze sportowego na zwykłe zawieszenie , może ktoś ma sprężyny od sportowego zawieszenia , albo ma może sportowe zawieszenie i chce zamienić na zwykłe ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-02-20, 10:47   

1. Jeżeli chcesz na poważnie szukaj gwinta - najdroższe rozwiązanie ale i najlepsze.
2. Zawieszenie z S8 - można wyrwać za dobre pieniądze, ale nie będziesz miał dobrej gleby ponieważ masz V6 a nie V8. Tyłek Ci siądzie a przód będzie sterczał (czasem nawet w oryginale przód jest wyżej niż tyłek - zużycie materiałów). Możesz później do tego dokupić jakieś sprężyny obniżające, ale będzie to już przecieranie szlaków w Twoim wykonaniu.
3. Zawieszenie "sportowe" do V6. Nie wiem czy coś obniżało i czym się różniło od zwykłego, wiem że takie coś było. Amorki są czerwone i występowały fabrycznie do wersji V6. Zapewne trudno będzie kupić, ale może coś trafisz na allegro. Po zakupie oczywiście musisz dać niższe sprężyny. Na forum przerabiane nie raz były JAMEXy, poszukaj dużo było różnych modów.
4. Najtańsze rozwiązanie, założenie JAMEXów do Twoich amorków.
5. I już totalny odjazd eksperymentalny - szukanie sprężyn np od A6 C5 z innych wersji silnikowych i próba dopasowania (auto powinno usiąść troszkę)

p.s. jest jeszcze AirRide ale to już konkretna rzeźba :-P
_________________

 
 
Majki 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2012-02-23, 21:12   Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line

davidgti85 napisał/a:
Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/

zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?

Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK


Kolego miałem 2.8 i też męczyłem temat-zawieche od a6 sobie odpuśc-zakładałem czerwone od a6 GLEBA NA MAXA -nie do jazdy!!!Zrobiłem 2km i podziękowałem szorałem pieluszkom po ziemi-zaraz zakładałem oryginał. Następnie pokusiłem sie i kupiłem JAMEXY-są dwa rodzaje do 2.8 i inne do 3.7 i 4.2-zamówiłem oczywiście do 2.8 no i różnicy za bardzo nie widziałem(poza tym że był sztywniejszy) może obniżył sie o 1cm :( Albo zle mi wysłali albo mają jednak tylko jeden rodzaj do 2.8,3.7i 4.2 takie same...
_________________
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2
 
 
davidgti85 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2012-02-24, 13:29   Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line

[quote="Majki" No właśnie temat samych sprężyn sobie całkowicie odpuszczam.
Temat jest mi dość blisko znany obniżania samochodu ale zawsze stosowałem Gwinta,mówię o banalnych autach na zwykłych wahaczach typu,passat b3,jetta itd.
Z A8 mam pierwszą styczność i nie wiem jak ten temat ugryźć.
Problem z tym,że nikt nie opisuje zmiany np.na amory z a6 2.5 TDI z pakietem S-Line bo takie były :-/ bo myślę że masa obydwu aut jest podobna???

Takie coś znalazłem:

http://www.fotosik.pl/pok...0d61da183c.html
_________________
I LOVE VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.