Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221 Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
Wysłany: 2020-03-23, 14:05
Uszkodzony kosz Forwardu - tak na 99% , jeśli od razu nie chcesz skrzyni rozbierać to wyciągnij mechatronikę i zobacz czy obudowa zaworów nie jest pęknięta
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
Troche sie dowiedziałem.To nie jest tryb awaryjny!!!Mam 5 biegów,ale działają tylko na 'D' reszta nie działa.Fachowiec obstawia sterownik,bo nawet z Vagiem nie można sie połączyć.W środe wszystko się wyjaśni gdzie diabeł siedzi :evil: Dzięki za zainteresowanie moim tematem. Dam znać co było.Pozdrawiam
Strasznie wielki chaos w tym temacie.... najpierw jezeli chcesz sprawdzic jaką masz model skrzynie biegow to z lewej strony skrzyni jest tabliczka znamionowa i na niej powiniej byc model ktory mozesz porownac z tabliczka znamionową w kole bagażanika z prawej strony linijka wiersza oznaczenia silnika.
Nastepnie sprawdzamy cale polaczenie elektroniczne asb z ecu jak i sam ecu pod maska czy woda tam sie nie dostala(mogl ktos celeowo odlaczyc polaczenie komputerow przed sprzedaza).
Stan oleju i jego kolor opcjonalnie zajrzec do misy na magnesy.
Demontaz mechatronic i jego diagnostyka.
Pozycjoner skrzyni do sprawdzenia.
Gdy juz to wszystko sprawdzisz pozostaje ingerencja w skrzynie a tam juz nie bedzie lekko i tanio.Temat skrzyni,błedow jak i jej naprawy byl tutaj walkowany nie raz w nie jednym temacie wystarczy wbic szukaj,niz zakladac zbedne tematy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum