|
Autor |
Wiadomość |
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-22, 21:46 [D2 98 4.2PB/LPG
] blokuje się na P po zgaszeniu
|
|
|
kiedys w jednym watku wspomnialem ze po zmianie oleju slysze jak pyka elektromagnes na lewarku po wcisnieciu hamulca, wczesniej tego nie bylo, wiec nie wiem czy to zbieg okolicznosci
potem z 2 dni pozniej pierwzy raz mi sie zdarzylo ze nei moglem przejsc z P dalej, musialem troche sie nagimnastykowac pedalem hamulca i wtedy puscilo, przez 2-3 tygodnie moze jeszcze 2 razy sie to zdarzylo
ale dzis to juz zdarza sie za kazdym razem, musze troche nim poszarpac, pomanewrowac zeby wrzucic R, jak juz zejdzie z P to potem jest ok do momentu az znow nie zgasze auta, z przejsciem na R N D 432 nie ma problemu
kiedy wciskam hamulec czuje pykniecie na lewarku, wiec sam czujnik hamulca dziala, STOP mam, to samo guzik w lewarku tez po nacisnieciu slysze jakis przekazniczek wiec domniemam ze tez dziala
obstawiam ze cos sie poprostu blokuje w zapadce, rozbieral to ktos kiedys ? jak to wyglada ? mam nadzieje ze samo oczyszczenie/przesmarowanie wystarczy
[ Dodano: 2016-06-23, 21:08 ]
problem rozwiazany, napsikalem WD w bolczyk ktory zwalnia blokade przy elektromagnesie, poki co jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-27, 18:26
|
|
|
pioteros napisał/a: | to samo guzik w lewarku tez po nacisnieciu slysze jakis przekazniczek | Tam nie ma przekaźnika, działa czysto mechanicznie
pioteros napisał/a: | problem rozwiazany, napsikalem WD w bolczyk ktory zwalnia blokade przy elektromagnesie | Właśnie chciałem napisać byś ściągnął boczki, wyczyścił mechanizm i przesmarował |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-27, 22:03
|
|
|
fakt, tam jest ciegno, WD40 dal efekt ale co raz jeszcze sie zdarza ze sie przytnie, kiedys bedzie powtorka to sprobuje z bialym smarem albo zielonym maszynowym |
|
|
|
|
Przemysław
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: ABZ
Skrzynia: 4HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-06-29, 10:45
|
|
|
Można jakąś wskazówkę gdzie znajduje się ten mechanizm? Czasem muszę trochę pogwałcić pedał hamulca zanim ruszę dźwignię z "P" |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-29, 20:24
|
|
|
siedzac w aucie to w rogu najblizszym kierowcy ramki lewarka, zdejmujesz maskownice gdzie masz literki PRND 432, wczesniej lewarek skorzany, a robote zaczynasz od zdjecia boczkow tunelu i wyjeciu dekoru drewnianego wokol lewarka
sam bolec latwo zlokalizujesz, wciskaj P caly czas i bedziesz widzial co i gdzie sie rusza i jak działa, jak juz wszystko rozbierzesz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |