Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-12, 17:51
|
|
|
na lpg i benzynie tak samo ? |
|
|
|
|
|
|
|
majkel_majki
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-13, 00:29
|
|
|
Tak, na benzynie jeszcze gorzej bo pompa paliwa to knot i nie ma wydajności. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-12-15, 08:24
|
|
|
wymien sondy i wroc na forum pisac dalej , w sumie nie wiem o czym dyskusja skoro sonda jest trupem , wymieniasz i piszesz dalej jesli nie pomoze powodzenia |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
majkel_majki
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-15, 19:17
|
|
|
preston81 napisał/a: | wymien sondy i wroc na forum pisac dalej , w sumie nie wiem o czym dyskusja skoro sonda jest trupem , wymieniasz i piszesz dalej jesli nie pomoze powodzenia |
Czytaj co napisałem jeżeli chcesz pomóc bo za takie odpowiedzi z czapy to ja dziękuję. Sondy są nowe i pracują, wolne obroty równe jak od linijki, a auto dalej nie jedzie. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-15, 21:20
|
|
|
ład z pompą paliwa zrobić a potem do tego lpg |
|
|
|
|
majkel_majki
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-15, 21:49
|
|
|
Z tą pompą to jest dziwny temat, na zimnym silniku każde dodanie gazu na pb powoduje dławienie, natomiast na nagrzanym można normalnie jeździć. Na biegu jałowym na obu paliwach wolne obroty idealne i wkręci się do odcinki, a podczas jazdy jakby coś go trzymało.
Błędów w sterowniku nie ma, teraz muszę załatwić sobie drugiego kaskadera i zlogować jak się zachowuje przepływomierz. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:14
|
|
|
a kolektor ssący nie stoi ? |
|
|
|
|
majkel_majki
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:16
|
|
|
Dźwignię można ruszyć ręką, a podciśnienia są szczelne, więc zakładam, że klapki działają. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:20
|
|
|
tam niema klap,tylko taki walec z otworami .sprawdzałeś lewiznę ?.A Fajki cewek w jakim stanie. |
|
|
|
|
majkel_majki
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:26
|
|
|
Możliwe, w każdym razie rusza się to. Lewego powietrza nie ma, fajki cewek całe, cewki w oryginale, świece + 2 moduły zapłonowe nowe. Nie czuć żeby wypadały mu zapłony, komp też nie rejestruje takiego błędu dopóki nie próbuję mu wstawić na zimnym na benzynie. Wtedy się zadławi, strzeli paliwem w kolektorach i przeważnie wywali CAT. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:29
|
|
|
regulator ciśnienia nie puszcza paliwa przez podciśnienie ? |
|
|
|
|
majkel_majki
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-15, 22:30
|
|
|
Nie, regulator jest ok. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-16, 07:33
|
|
|
kolego to co opisujesz to raczej wina wydajności pompy
temat lpg na razie jest nie istotny trzeba zrobić paliwo i ja bym się na tym skupił
Korekty jaki auto utrzymuje ? |
|
|
|
|
majkel_majki
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-12-16, 09:09
|
|
|
Korekty krótkoterminowe cały czas w granicach -7.5%, długoterminowe 0. Spróbuję załatwić sobie na dniach inna pompę i nowy filtr paliwa i zobaczę jak się zachowa. |
|
|
|
|
|
|
|
mysticK
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2017-12-16, 23:40
|
|
|
majkel_majki napisał/a: | Wczoraj jeszcze skasowałem błędy i wybrałem się na przejażdżkę, błąd czujnika przepustnicy już się nie pojawił, błędy sond lambda wróciły. Teraz jestem po szybkim vagowaniu na jakie pozwoliła temperatura na dworze i bateria w laptopie. Z tego co widziałem w blokach pomiarowych silnik cały czas jest zalewany paliwem:
- sondy stoją, lewa cały czas 25%, czasem się ocknie i pokaże przez chwilę 0,3-0,4 V, prawa trup 0%, 0V
- czasy wtrysku na wolnych obrotach ok. 8 ms
- spalanie na biegu jałowym ok. 6 l/h
Gdzie są umiejscowione wtyczki od sond? Doraźnie spróbuję je odpiąć i zobaczyć jak zachowuje się silnik. |
25% na plus to jest uboga mieszanka,a czas wtysku 8ms mowi tylko to potwierdza,co moze znaczyc ze samochod przez niesprawna sonde jest tak zalewany paliwem,ze nie moze juz bardziej jej zubozyc. po bledach wychodzi ze faktycznie 2 sonda nie zyje a lewa jest ciagle w petli. wymien sonde zeby zaczelo normalnie regulowac paliwo,a dla pewnosci to obie. |
|
|
|
|
|