Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Brak wstecznego czyli R  
Autor Wiadomość
pycho 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 53
Skąd: WS
Wysłany: 2013-07-30, 08:10   

PEknięty kosz w skrzuni koszt ok 1400 jak tylko to.Przerabiał braciak tą usterkę w s6 :-/
_________________
Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana...
 
 
gregor1979 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: grzegorz
Jeżdzę: Audi A8 D2 , B4 Cabrio , A6 c4
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: SZCZECIN
Wysłany: 2013-07-31, 09:25   

Kolego o którym koszu mówisz - biegu wstecznego ?? Mam go wyciągniętego , żadnych uszkodzeń kosz wygląda idealnie , tarcze z napisami na okładzinie , podkładki między tarczami nie wyślizgane ,
jeżeli mówisz i jakimś innym koszu to może być prawda.
Jak do tej pory usterki nie znalazłem .

[ Dodano: 2013-08-05, 21:16 ]
czy ma ktoś jakiś pomysł ??????????????
pozdrawiam
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-24, 16:45   

Podepnę się pod temat jeżeli pozwolicie.

...*

Dzień dzisiejszy - wrzuciłem wsteczny ( metaliczne stuknięcie- odgłos załączenia jak zawsze u mnie), potem P następnie znowu R i nie ma odgłosu załączenia :( a autko stoi w miejscu. D, 3, 2, 1 działa.
Na N stoi w miejscu ( pierwsze zapytanie magika od skrzyń) lecz na R przy obrotach powyżej 2k i tu niespodzianka - powoli jedzie, ale do przodu <hmm>
Olej jest bo sucho pod samochodem - wymiana przy rozrządzie dokładnie rok temu.

Co sprawdzić, może jakiś przewód się odczepił od np. siłownika wstecznego (ale fachowo napisałem)

Błędy:

1045 włącznik od tipa zwarcie do masy - było od początku i przy dużej wilgotności powietrza nie działa manual a jak jest ciepło to działa (nie używam)
597 Różnica w impulsach prędkości kół za szybka prędkość zmian - błąd sporadyczny


* za dużo pisania niezwiązanego z tematem więc przeszedłem do sedna sprawy
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-25, 07:21   

Ja bym skupił się najpierw nad mechanizmem selektora i jego okolicy bo piszesz o tym że wilgoc i nie ma sekwencji to coś może być z osprzętem ASB.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-25, 16:02   

Też tak się zastanawiałem tylko gdzie zaglądnąć. Zdemontowałbym sam selektor, ale nie do końca jest napisane jak się do niego dostać. Może się skończył elektrycznie i nie podaje sygnału na jakiś zawór czy tez elektromagnes ?
R jak dla mnie jest biegiem najmniej używanym czyli sterowanie najmniej się zużywa - tak sądzę
Czy VAG-iem można jakoś przetestować skrzynię i nie chodzi mi o błędy ?
 
 
kriszawi 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2019-02-05, 10:48   

Witam kolegów. Co było przyczyną tej usterki ?
 
 
MastreDziku 

Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: S-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: D4
Dołączył: 22 Lut 2024
Posty: 2
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2024-09-06, 15:30   

Witam. Problem nadal nie rozwiązany? Mam podobny problem. Kupiłem z brakiem wstecznego biegu A8 D3 4.2 bfm. Po wybraniu R nic się nie dzieje, a auto zachowuje się jak na N, obroty idą w górę a auto nie jedzie. Zauważyłem, też że po woli "zapina" D. Jak chce mocniej ruszyć to zaczyna się ślizgać sprzęgło, obroty w górę i wchodzi w tryb awaryjny, na liczniku zapalają się wszystkie biegi naraz, lecz zbiera się bardzo słabo. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownie biegi są. Jak włączę manualnie dwójkę, to można jeździć, nic się nie ślizga, aż do zatrzymania, gdy włączy się jedynka i się pośliźnie to znowu tryb awaryjny...
Co może być przyczyną? Malo oleju? Zepsuty wybierak? Sprzęgło? Kosz wstecznego? Tarczki? Podkładki?
Czy nie lepiej kupić w miarę pewną używaną skrzynie czy pchać się w remont który może sięgnąć 10 tys...
 
 
kriszawi 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2024-09-09, 05:55   

Witam,
U mnie brak wstecznego spowodowany pęknięciem kosza, koszt naprawy około 2000PLN, ale to było dawno.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-10-01, 22:10   

ja słyszałem, że najczęstszym powodem braku wstecznego sparciały oring na tłoku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.