Autor |
Wiadomość |
pycho
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 11 Lip 2010 Posty: 53 Skąd: WS
|
Wysłany: 2013-07-30, 08:10
|
|
|
PEknięty kosz w skrzuni koszt ok 1400 jak tylko to.Przerabiał braciak tą usterkę w s6 :-/ |
_________________ Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana... |
|
|
|
|
|
|
|
gregor1979
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: grzegorz
Jeżdzę: Audi A8 D2 , B4 Cabrio , A6 c4
Wiek: 45 Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 3 Skąd: SZCZECIN
|
Wysłany: 2013-07-31, 09:25
|
|
|
Kolego o którym koszu mówisz - biegu wstecznego ?? Mam go wyciągniętego , żadnych uszkodzeń kosz wygląda idealnie , tarcze z napisami na okładzinie , podkładki między tarczami nie wyślizgane ,
jeżeli mówisz i jakimś innym koszu to może być prawda.
Jak do tej pory usterki nie znalazłem .
[ Dodano: 2013-08-05, 21:16 ]
czy ma ktoś jakiś pomysł ??????????????
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-24, 16:45
|
|
|
Podepnę się pod temat jeżeli pozwolicie.
...*
Dzień dzisiejszy - wrzuciłem wsteczny ( metaliczne stuknięcie- odgłos załączenia jak zawsze u mnie), potem P następnie znowu R i nie ma odgłosu załączenia a autko stoi w miejscu. D, 3, 2, 1 działa.
Na N stoi w miejscu ( pierwsze zapytanie magika od skrzyń) lecz na R przy obrotach powyżej 2k i tu niespodzianka - powoli jedzie, ale do przodu
Olej jest bo sucho pod samochodem - wymiana przy rozrządzie dokładnie rok temu.
Co sprawdzić, może jakiś przewód się odczepił od np. siłownika wstecznego (ale fachowo napisałem)
Błędy:
1045 włącznik od tipa zwarcie do masy - było od początku i przy dużej wilgotności powietrza nie działa manual a jak jest ciepło to działa (nie używam)
597 Różnica w impulsach prędkości kół za szybka prędkość zmian - błąd sporadyczny
* za dużo pisania niezwiązanego z tematem więc przeszedłem do sedna sprawy |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-25, 07:21
|
|
|
Ja bym skupił się najpierw nad mechanizmem selektora i jego okolicy bo piszesz o tym że wilgoc i nie ma sekwencji to coś może być z osprzętem ASB. |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-25, 16:02
|
|
|
Też tak się zastanawiałem tylko gdzie zaglądnąć. Zdemontowałbym sam selektor, ale nie do końca jest napisane jak się do niego dostać. Może się skończył elektrycznie i nie podaje sygnału na jakiś zawór czy tez elektromagnes ?
R jak dla mnie jest biegiem najmniej używanym czyli sterowanie najmniej się zużywa - tak sądzę
Czy VAG-iem można jakoś przetestować skrzynię i nie chodzi mi o błędy ? |
|
|
|
|
kriszawi
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 2 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2019-02-05, 10:48
|
|
|
Witam kolegów. Co było przyczyną tej usterki ? |
|
|
|
|
|
|
|
MastreDziku
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: S-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: D4
Dołączył: 22 Lut 2024 Posty: 2 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2024-09-06, 15:30
|
|
|
Witam. Problem nadal nie rozwiązany? Mam podobny problem. Kupiłem z brakiem wstecznego biegu A8 D3 4.2 bfm. Po wybraniu R nic się nie dzieje, a auto zachowuje się jak na N, obroty idą w górę a auto nie jedzie. Zauważyłem, też że po woli "zapina" D. Jak chce mocniej ruszyć to zaczyna się ślizgać sprzęgło, obroty w górę i wchodzi w tryb awaryjny, na liczniku zapalają się wszystkie biegi naraz, lecz zbiera się bardzo słabo. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownie biegi są. Jak włączę manualnie dwójkę, to można jeździć, nic się nie ślizga, aż do zatrzymania, gdy włączy się jedynka i się pośliźnie to znowu tryb awaryjny...
Co może być przyczyną? Malo oleju? Zepsuty wybierak? Sprzęgło? Kosz wstecznego? Tarczki? Podkładki?
Czy nie lepiej kupić w miarę pewną używaną skrzynie czy pchać się w remont który może sięgnąć 10 tys... |
|
|
|
|
kriszawi
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 2 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2024-09-09, 05:55
|
|
|
Witam,
U mnie brak wstecznego spowodowany pęknięciem kosza, koszt naprawy około 2000PLN, ale to było dawno. |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 113 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-10-01, 22:10
|
|
|
ja słyszałem, że najczęstszym powodem braku wstecznego sparciały oring na tłoku |
|
|
|
|
|