|
Autor |
Wiadomość |
pycho
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 11 Lip 2010 Posty: 53 Skąd: WS
|
Wysłany: 2013-07-30, 09:10
|
|
|
PEknięty kosz w skrzuni koszt ok 1400 jak tylko to.Przerabiał braciak tą usterkę w s6 :-/ |
_________________ Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana... |
|
|
|
|
|
|
|
gregor1979
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: grzegorz
Jeżdzę: Audi A8 D2 , B4 Cabrio , A6 c4
Wiek: 45 Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 3 Skąd: SZCZECIN
|
Wysłany: 2013-07-31, 10:25
|
|
|
Kolego o którym koszu mówisz - biegu wstecznego ?? Mam go wyciągniętego , żadnych uszkodzeń kosz wygląda idealnie , tarcze z napisami na okładzinie , podkładki między tarczami nie wyślizgane ,
jeżeli mówisz i jakimś innym koszu to może być prawda.
Jak do tej pory usterki nie znalazłem .
[ Dodano: 2013-08-05, 21:16 ]
czy ma ktoś jakiś pomysł ??????????????
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-24, 16:45
|
|
|
Podepnę się pod temat jeżeli pozwolicie.
...*
Dzień dzisiejszy - wrzuciłem wsteczny ( metaliczne stuknięcie- odgłos załączenia jak zawsze u mnie), potem P następnie znowu R i nie ma odgłosu załączenia a autko stoi w miejscu. D, 3, 2, 1 działa.
Na N stoi w miejscu ( pierwsze zapytanie magika od skrzyń) lecz na R przy obrotach powyżej 2k i tu niespodzianka - powoli jedzie, ale do przodu
Olej jest bo sucho pod samochodem - wymiana przy rozrządzie dokładnie rok temu.
Co sprawdzić, może jakiś przewód się odczepił od np. siłownika wstecznego (ale fachowo napisałem)
Błędy:
1045 włącznik od tipa zwarcie do masy - było od początku i przy dużej wilgotności powietrza nie działa manual a jak jest ciepło to działa (nie używam)
597 Różnica w impulsach prędkości kół za szybka prędkość zmian - błąd sporadyczny
* za dużo pisania niezwiązanego z tematem więc przeszedłem do sedna sprawy |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-25, 07:21
|
|
|
Ja bym skupił się najpierw nad mechanizmem selektora i jego okolicy bo piszesz o tym że wilgoc i nie ma sekwencji to coś może być z osprzętem ASB. |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-25, 16:02
|
|
|
Też tak się zastanawiałem tylko gdzie zaglądnąć. Zdemontowałbym sam selektor, ale nie do końca jest napisane jak się do niego dostać. Może się skończył elektrycznie i nie podaje sygnału na jakiś zawór czy tez elektromagnes ?
R jak dla mnie jest biegiem najmniej używanym czyli sterowanie najmniej się zużywa - tak sądzę
Czy VAG-iem można jakoś przetestować skrzynię i nie chodzi mi o błędy ? |
|
|
|
|
kriszawi
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 1 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2019-02-05, 10:48
|
|
|
Witam kolegów. Co było przyczyną tej usterki ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga
Prywatność. |