Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2  
Autor Wiadomość
psych 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-05-29, 20:30   [D2 ALL ] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2

Witam, mam następujący problem z Wiskozą: Wymieniłem poprzednie sprzęgło wiskotyczne, bo się nie załączalo - niezależnie od obrotów i temperatury kręciło się delikatnie, na wolnych obrotach.

Teraz po wymianie natomiast, mam tak, ze wisko kręci się praktycznie cały czas na równo z obrotami silnika. Ostre dodanie gazu powoduje unoszenie się piasku z ulicy, a zgaszenie silnika natychmiastowe zatrzymanie wiatraka.

Wydaje mi się, że powinno się tak dziać tylko na ciepłym silniku, tymczasem mam tak od chwili odpalenia.

Mechanik po montażu powiedział, że jest ok, tylko musi się ułożyć, tymczasem zrobiłem już kilkaset kilometrów i dalej sprzęgło sprawia wrażenie jakby go nie było wcale tylko było załączone "na stałe".

Pytanie brzmi, reklamować, czy ten typ tak ma? Przy jakiej temperaturze / po jakim czasie od odpalenia powinno załączyć się prawidłowo wisko?

Czy to możliwe, że nowe wisko musi pochodzić trochę, aby zaczęło działać prawidłowo?
_________________
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2011-05-29, 20:37   

U mnie wiskoza załącza się dopiero przy 90 stopniach, jak jeżdżę spokojnie w mieście to się nie załączy, ale jak zacznę dusić to już słychać ten podmuch powietrza. Jak cały czas chodzi to nie może tak być chyba :-/
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-05-29, 20:41   

psych napisał/a:
Czy to możliwe, że nowe wisko musi pochodzić trochę, aby zaczęło działać prawidłowo?

co to znaczy ??
skoro jest załączone non stop co coś nie tak , wracaj i reklamuj , pierwsze słyszę żeby dobre wisko było załączone non top , ja miałem ale na śruby skręcone ale samo się nie zblokowało .
załączać powinno się o ile się nie mylę to 94*C a nie być załączone non stop .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
psych 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-05-29, 21:09   

mdamian napisał/a:
pierwsze słyszę żeby dobre wisko było załączone non top , ja miałem ale na śruby skręcone ale samo się nie zblokowało .


Ale sam je skręciłeś, czy w nowym jest jakaś "blokada" której mógł nie zauważyć mechanik?

Bo wisko 100% nowe z intercarsu, zamiennik "Vemo", jesli ma to coś do rzeczy.
_________________
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-05-29, 21:37   

a ja znów słyszałem opinie ze visko powinno być przechowywane w magazynie na stojąco i po mątarzu w aucie, nie ruszane najlepiej do następnego dnia, dopiero wtedy wolno odpalić motor, to taki czas na ułozenie sie.

ps nie patrzcie na błedy bo coś mi sie zepsuło i nie poprawia mi byków :cry:
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-05-29, 21:49   

Niestety Vemo tak wyje, jakby było cały czas zapięte. Na zimę zamontowałem stare visco, bo miałem dość. Wkurzało mnie to tego stopnia, że wymieniłem na Behra-Hella, które zachowuje się jak powinno. Zapina się przy 90st z groszami i nawet załączone chyba nie huczy jak Vemo.
Tak marginesie półroczne Vemo jest do oddania, jeśli ktoś lubi takie efekty.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-05-30, 09:24   

niektorzy wlasnie mechanicy mowia ze 24 godz prze dmontazem wisko poiwnno stac na stojaco albo zamontowac i odczekac taki sam okres wlasnie zbey sie ulozylo ........ a nie ktorrzy wmagaja aby hurtownie na polkach trzymaly je pionowo
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-05-30, 16:56   

psych napisał/a:
Ale sam je skręciłeś, czy w nowym jest jakaś "blokada" której mógł nie zauważyć mechanik?

Bo wisko 100% nowe z intercarsu, zamiennik "Vemo", jesli ma to coś do rzeczy.

przyznam szczerze że nie wiedziałem czy ma blokadę czy nie :mrgreen:
człowiek uczy się całe życie ;-)

tomekzabrze napisał/a:
nie ktorzy wmagaja aby hurtownie na polkach trzymaly je pionowo


hmm , Producent może opakowania zamówić z odpowiednim nadrukiem i hurtownik będzie wiedział jak ma postawić opakowanie nawet jak będzie pionowe ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-05-30, 17:12   

hurtownik moze i wie ale czy tego przestrzegaja to wiem ze w wiekszosicprzypadkow nie:)
 
 
psych 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-05-30, 17:31   

artekk napisał/a:
Niestety Vemo tak wyje, jakby było cały czas zapięte.


Tak właśnie zrobiłem jak mówisz, zwróciłem to Vemo do hurtowni i wziąłem dzisiaj oryginał Hella/Behr.. Jutro będę miał zamontowane nowe i mam nadzieje na świety spokój w tym temacie, chociaż wyszło trochę drożej niż chciałem ;)
_________________
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2011-05-30, 21:50   

zmienialiśmy visco też jakiś czas temu ale akurat nie było to przyczyna tego czego szukaliśmy , mamy visco oryginalne behr-a ze zmazanym nadrukiem audi :) i chodzi jak należy włącza się na 90* może troszkę za , jak jest gorąco na dworze częściej się włącza. Jak zmieniać visco to tylko oryginał , podróbki tak mają , do a6 jakiś czas temu jakąś podróbkę zakładaliśmy i też cały czas wyło
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-12, 09:25   

ludzie, pomocy...
ostatnio samochód mi się prawie zagotował, więc wisko do wymiany...
i się zaczęło... najpierw zamiennik - oczywiście wstyd jeździć bo szumi jak stary autobus... 2 dni przejechałem i na reklamacje... wczoraj odżałowałem i dostałem BERU, najlepsze jakie mieli na hurtowni... założone wedle instrukcji od michałwruszak (chłopak niezastąpiony w pomocy <brawo> ), wisko cały dzień stało w pionie, zamontowane wieczorem, samochód odpalony na drugi dzień i dalej dupa blada... wyje jak wściekłe :/
https://youtu.be/vvZL8u67fHE
tu mniejwiecej jak to słychać na niedogrzanym silniku...
teraz pytanie - może jest nadzieja i się ułoży?? się uspokoi?? bo wkurza mnie dźwięk szumu autobusu zamiast mruczącej V8... <onie>
 
 
speedanad 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 52
Skąd: Stegna
Wysłany: 2015-06-12, 10:57   

Panowie ile kosztuje wiskoza? i gdzie to najlepiej kupić? jakiej firmy?
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-12, 11:22   

Michałwruszak pomoże, pisz do niego ;) dobre ceny i fachowa pomoc!
 
 
speedanad 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 52
Skąd: Stegna
Wysłany: 2015-06-12, 11:24   

no właśnie o nim myślałem, tylko chciałem wysłuchać zdania chłopaków. :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.