Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-20, 09:10   

Nyku, Póki możesz to anuluj zamówienie na króciec , w nowej chłodnicy otwór na kruciec jest mniejszy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-04-20, 09:19   

Dokladnie, nie podejdzie. Zostaje tylko odpowietrzenie chlodnicy ta nakretka u gory po lewej stronie.

Ale mimo to wszystko jest ok.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-20, 09:20   

Ja u siebie przerobiłem stary metalowy i mam pełną funkcjonalność :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-20, 14:38   

Za późno, już nawet zapłaciłem z góry za króciec + uszczelkę. Trudno, może kiedyś komuś się przyda, to się spienięży a rzecz nie droga bo wyszło coś ok 32zł brutto. Upewnie się jeszcze bo chłodnice kupiłem tą:
http://allegro.pl/nowa-ch...5670489718.html
Nie miałem na Nissensa 1,500zł więc pokusiłem się na to. Może trochę pochodzi.

Zatem pozostaje mi tylko zaślepienie przewodu który był połączony z króćcem i tak jeździć ? Odpowietrzać tą zaślepką czy lepiej jeździć na "luźnym" korku od zbiorniczka jakiś czas?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-20, 14:40   

Przerób kruciec z M12 na M10 i bedzie ok , w najlepszym wypadku ta chłodnica może już być z krućcem .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-04-20, 18:51   

Ja mam ta chlodnice i krociec nie pasuje. Ale ja o dziwo w mojej ori tez krocca nie mialem. Tak jak pisalem wystarczy ta sruba w miejscu krocca odpowietrzyc i bedzie ok
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-20, 18:54   

martin_rs4 przewod od odpowietrzania przy błotniku masz ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-20, 21:00   

Moja przyszła bez króćca ale sprawdzałem dziś z tym starym i faktycznie. W ori jest większy otwór niż w tej.





Oryginalnie miałem ten przewód co idzie wzdłuż błotnika. Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|


UP

A co powiecie na to żeby resztki oleju do automata zlać ze starej chłodnicy (coś tam w niej jeszcze jest) i wlać to co się uda odzyskać w tą nową już. Ciągle boje się że po odpaleniu skrzynia będzie zamulać/szarpać. Wylały mi się z dwie setki przy demontażu :(
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-04-20, 21:42   

michalwruszak napisał/a:
martin_rs4 przewod od odpowietrzania przy błotniku masz ?


Michal jak kupilem to a8 to nie bylo tego przewodu przy blotniku po lewej. Jak zdjąłem stara chlodnice to w miejscu kroćca jest to oryginalnie zaslepione <bezradny>

Nyku napisał/a:
Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|


Ja tak jeździe juz ponad 3 lata i się nic nigdy nie dzialo.

A co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-20, 22:06   

Cytat:
A co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni

To jeszcze takie mało profeszynal pytanie. Którą śrubę mam popuścić? Mógłby ktoś podrzucić jakieś foto albo chociaż powiedzieć z której strony w którym miejscu na jaki kluczyk czy coś bym czegoś nie zepsuł przypadkiem <bezradny>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-04-21, 08:35   

Wykrecasz duza srube na imbusa 17.
_________________
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-21, 15:35   

Szybka odpowiedz panowie. Do tej nowej chłodnicy nie chce mi dojść przewód oleju skrzyni. I ten na dole i ten na górze ma taką szparke. Nie pamiętam jak było na starej. To tak ma być? Dodam że gwint złapał cały już od srubeczki.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-04-21, 17:24   

Tak ma byc. U mnie tez wyglada jakby nie do konca przewod doszedl choc sruba jest dokrecona. Nic sie nie dzieje i wszystko jest szczelne. A no i ja sobie te oringi wymienilem na wezach olejowyc ;)

Apo, Erni przeniescie te posty do odpowiedniego tematy bo sie maly OT zrobil ;)

[ Dodano: 2016-04-21, 18:27 ]
Jaaaa Nyku, dopiero teraz widze jak rozwiazales problem odbojow gumowich...kurde po prostu sruba przykreciles <faktycznie> mi jeden sie urwal i go kleilem cudowalem a nie wpadlem na takie cuś <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-21, 17:42   

Fura bangla :)
Cieszy mnie to bardzo. Co to poduszek to o ile dolne (te większe) odzyskalem tak te poszły w pół. Też się zastanawiałem jak to rozwiązać ale ze nie miałem nic takiego pod ręką to poprostu śruba m6 kilka nakrętek, ustawiona chłodnica na równo, zrobione kontry i bangla :)
Dzięki wielkie za pomoc i porady.
P.s. Skrzynia ładnie pracuje jak do tej pory gdy znajdę chwilę dla świętego spokoju to sprawdzę czy stan w normie :)
A, no i oringi też nowe założone, olejoodporne 11,5x3mm wg etki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.