Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-20, 09:19
|
|
|
Dokladnie, nie podejdzie. Zostaje tylko odpowietrzenie chlodnicy ta nakretka u gory po lewej stronie.
Ale mimo to wszystko jest ok. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-04-20, 14:38
|
|
|
Za późno, już nawet zapłaciłem z góry za króciec + uszczelkę. Trudno, może kiedyś komuś się przyda, to się spienięży a rzecz nie droga bo wyszło coś ok 32zł brutto. Upewnie się jeszcze bo chłodnice kupiłem tą:
http://allegro.pl/nowa-ch...5670489718.html
Nie miałem na Nissensa 1,500zł więc pokusiłem się na to. Może trochę pochodzi.
Zatem pozostaje mi tylko zaślepienie przewodu który był połączony z króćcem i tak jeździć ? Odpowietrzać tą zaślepką czy lepiej jeździć na "luźnym" korku od zbiorniczka jakiś czas? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-20, 18:51
|
|
|
Ja mam ta chlodnice i krociec nie pasuje. Ale ja o dziwo w mojej ori tez krocca nie mialem. Tak jak pisalem wystarczy ta sruba w miejscu krocca odpowietrzyc i bedzie ok |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-04-20, 21:00
|
|
|
Moja przyszła bez króćca ale sprawdzałem dziś z tym starym i faktycznie. W ori jest większy otwór niż w tej.
Oryginalnie miałem ten przewód co idzie wzdłuż błotnika. Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|
UP
A co powiecie na to żeby resztki oleju do automata zlać ze starej chłodnicy (coś tam w niej jeszcze jest) i wlać to co się uda odzyskać w tą nową już. Ciągle boje się że po odpaleniu skrzynia będzie zamulać/szarpać. Wylały mi się z dwie setki przy demontażu |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-20, 21:42
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | martin_rs4 przewod od odpowietrzania przy błotniku masz ? |
Michal jak kupilem to a8 to nie bylo tego przewodu przy blotniku po lewej. Jak zdjąłem stara chlodnice to w miejscu kroćca jest to oryginalnie zaslepione
Nyku napisał/a: | Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?| |
Ja tak jeździe juz ponad 3 lata i się nic nigdy nie dzialo.
A co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-04-20, 22:06
|
|
|
Cytat: | A co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni
|
To jeszcze takie mało profeszynal pytanie. Którą śrubę mam popuścić? Mógłby ktoś podrzucić jakieś foto albo chociaż powiedzieć z której strony w którym miejscu na jaki kluczyk czy coś bym czegoś nie zepsuł przypadkiem |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-21, 08:35
|
|
|
Wykrecasz duza srube na imbusa 17. |
_________________
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-04-21, 15:35
|
|
|
Szybka odpowiedz panowie. Do tej nowej chłodnicy nie chce mi dojść przewód oleju skrzyni. I ten na dole i ten na górze ma taką szparke. Nie pamiętam jak było na starej. To tak ma być? Dodam że gwint złapał cały już od srubeczki.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-21, 17:24
|
|
|
Tak ma byc. U mnie tez wyglada jakby nie do konca przewod doszedl choc sruba jest dokrecona. Nic sie nie dzieje i wszystko jest szczelne. A no i ja sobie te oringi wymienilem na wezach olejowyc
Apo, Erni przeniescie te posty do odpowiedniego tematy bo sie maly OT zrobil
[ Dodano: 2016-04-21, 18:27 ]
Jaaaa Nyku, dopiero teraz widze jak rozwiazales problem odbojow gumowich...kurde po prostu sruba przykreciles mi jeden sie urwal i go kleilem cudowalem a nie wpadlem na takie cuś |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-04-21, 17:42
|
|
|
Fura bangla
Cieszy mnie to bardzo. Co to poduszek to o ile dolne (te większe) odzyskalem tak te poszły w pół. Też się zastanawiałem jak to rozwiązać ale ze nie miałem nic takiego pod ręką to poprostu śruba m6 kilka nakrętek, ustawiona chłodnica na równo, zrobione kontry i bangla
Dzięki wielkie za pomoc i porady.
P.s. Skrzynia ładnie pracuje jak do tej pory gdy znajdę chwilę dla świętego spokoju to sprawdzę czy stan w normie
A, no i oringi też nowe założone, olejoodporne 11,5x3mm wg etki |
|
|
|
|
|
|
|
|