Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-12, 11:43   

No ok a czy przy tym wyjącym9spiętym na stałe)visco masz dalej problem z grzaniem się auta?
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-12, 12:04   

teraz to silnik cięzko ma dojść do 90*... prędzej robiłem km i miałem 90*, a teraz po 5km nawet do 90 nie dojdzie...
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2015-06-15, 20:39   

Tutaj zasada działania sprzęgła wiskotycznego:

Zasada działania sprzęgła

Jak za "mocno" trzyma sprzęgło to znaczy, że jest niesprawne.

"Układanie" się sprzęgła to góra kilkanaście minut pracy.

Ważne jest przechowywanie.

Nigdy elementem termicznym do góry. Czyli mocowaniem do dołu.

Można w pionie.


Nie ma procedury w stylu trzymać 24h w pionie. Poczekać jakiś czas itp.

Jeżeli sprzęgło jest OK to po zamontowaniu po kilku-kilkunastu minutach powinno chodzić OK.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-16, 12:16   

no to kuźwa 2 wiskoza na reklamacje? już i tak mnie w sklepie mają dość, że marudzę wiecznie o jakieś części do S8 a nie golfa 3 :P
zrobiłem już prawie 400km, wisko mocno szumi już od niecałych 3tys obrotów - podczas jazdy na średnich obrotach dźwięk w kabinie jak bym w wichurę siedział przy nieszczelnym oknie, taki donośny szum :P
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-16, 12:18   

Ja przerobilem 4 wisca dopiero z behr byl ok reszta zamiennikow spieta i wichura spod maski
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-16, 12:24   

pytlar napisał/a:
no to kuźwa 2 wiskoza na reklamacje?

Pawulon_90 napisał/a:
Ja przerobilem 4 wisca dopiero z behr byl ok reszta zamiennikow spieta i wichura spod maski

Niestety koledzy, przechodziłem przez to kilka razy wymieniając u kogoś wiskozę - jeden raz dopiero 4-ta z kolei była sprawna :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-16, 16:29   

Ja olalem temat,moje sie nie spina,nie hałasuje. Cos tam dmucha ale ostatni duzy 2godzinny korek w 30stopniowym upale a wskazówka bite 90st i jedyne co sie przegrzewało to....LEDy dzienne w lampach :D

Jak jednak sie zabiore za visco to wyszukam wiatraka od np clio2 jest duzy i płaski i podłacze-bedzie zasuwał :)
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2015-06-20, 08:05   

założone wisco nr 3, zainwestowane w BEHR...
W KOŃCU CISZA!! :D także nie ma co sie bawić w inne zamienniki...
mam tylko nadzieje, że w upał te nowe wisco będzie działać <jezyk>


 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2015-06-20, 12:56   

Będzie mieszać powietrzem jak trzeba w upały.
Wtedy trochę głośniej powinno być pod maską.

Czasami po nocnym staniu przez kilkaset metrów też chwilę głośniej może
chodzić. Później milknie.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-18, 14:53   

odgrzeję kotleta.
Czy przy sprawnym wisko jak temperatura silnika oscyluje w 90 stopniach (silnik rozgrzany) będziemy w stanie zatrzymać wiatrak?
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-04-18, 16:26   

Po co go zatrzymywać? , dodaj gazu na postojowym a na pewno usłyszysz jak wiatrak mocniej pracuje .jak nie usłyszysz to znaczy że nie sprawne.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-04-19, 06:04   

pod odpaleniu bez chwilę też warkocze :]
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-19, 14:50   

Moja stara wiskoza po demontażu zachowywała się jakbym kręcił łożyskiem :)
https://www.youtube.com/watch?v=_PPXTuoz_8I
Narazie wrzuciłem nówke ale jeszcze fury nie uruchamiałem bo nie poskładane. Czekam aż mi chłodnica nowa przyjdzie bo też dostała po dupie :(
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-04-19, 17:12   

Nyku, mam takie same fele na zime :)
Masz niesprawne visko. Akurat mam vemo odkąd posiadam auto (4 lata) i wyżej jak 90* nie było nawet w zeszłoroczne upały. Po zapaleniu auta odrzutowiec (jakbyś ruszył od razu ale to przez 100m może, gdy poczekasz aż zejdzie silnik z ssania cisza), w większe upały wiadomo chodzi to słychać ale w normalnych warunkach nawet nie wiadomo, że siedzi w aucie. Obecnie idzie pod młotek :P Wychodzi na to, że jak się trafi z nimi..
_________________
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-20, 09:05   

Wisko już wrzucone , tak samo jak przy okazji nowy pasek osprzętu. Dziś właśnie przyszła chłodnica nowa. Czekam jeszcze na ten plastikowy króciec bo idzie mi przez ASO z niemiec i składam fure do kupy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.