Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-10-28, 13:18
|
|
|
Robiłem to i powiem szczerze że w 2 godziny da radę 1 wymienic
[ Dodano: 2019-10-31, 10:42 ]
Zabrałem się za wymianę drogiej nagrzewnicy, wrzucił bym zdjecie rozlutowanej nagrzewnicy i sami byście zobaczyli jak nie drozna ona była, całkiem nieźle grzała, coś nie działa dodawanie zdjec
[ Dodano: 2019-10-31, 11:36 ]
|
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-10-31, 18:57
|
|
|
Moment, czyli można te nagrzewnice niezależnie wymieniać? Czyli np. mogę wymienić lewą nie ruszając prawej? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-10-31, 18:58
|
|
|
no tak , przecież cały czas to mówie, i naprawde polecam |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-10-31, 19:16
|
|
|
OK, dzięki za info. Czy faktycznie trzeba odpinać jakieś węże od podszybia? Może dąłbyś radę dać listę czynności krok po kroku (mniej więcej) od strony kierowcy? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-10-31, 19:21
|
|
|
w grodzi nic nie odpinałem, generalnie demontujesz wszystko pod kierownicą, wszystko co sie da, odpinasz rurki i musisz je na chama odsunąć, wtedy już bez problemu ją wysuniesz, troche przerąbana praca bo dostęp ciężki ale jak widać na moim przykładzie da sie, i tak więc mam już nowe dwie nagrzewnice i w końcu webasto pracuje jak trzeba i nadmuch na 3 kreski idzie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-10-31, 19:27
|
|
|
U mnie po płukaniu jest wyraźna poprawa, ale jak się znowu zamuli, to będę wymieniał. Dzięki. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-10-31, 19:40
|
|
|
tam dałem zdjęcie jak wygląda nagrzewnica po płukaniu, zobacz sobie, no nie ma prawa poprawnie funkcjonować |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Pan chodź tu
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 22 Sty 2018 Posty: 35 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2021-06-10, 23:03
|
|
|
Teraz wymieniałem trochę zabawy jest ale nie ma tragedii.
Co do nagrzewnic Thermotec to nie polecam. Źle są zwymiarowane musiałem je rozwiercać bo rurki nie wchodziły w gniazda i jakość wykonania słaba. |
_________________ Albo i nie... |
|
|
|
|
|
|
|
|