Przerywanie przy mask obciazeniu to moze byc problem pompy paliwa. Jest jednak pewne ale. Dużą rolę odgrywają tutaj tez korekty dlugoterminowe ktore narzuca ECU. Koniecznie wejdz w blok 10 i zobacz jakie masz korekty dlugoterminowe. Moze sie okazac ze gaz tak rozjechal Ci mapę paliwową że korekta dlugoterminowa powoduje albo nadmierne zubozenie mieszanki albo nadmierne wzbogacenie. O ile dla gazu będzie to dzialac poprawnie (bo korekta pod lpg sie pewnie ustawila) to na benzynie (czyli w fazie nagrzewania samochodu do czasu przelaczenia) moze byc juz roznie. Zaobserwuj czy problem wystepuje przed przelaczeniem na gaz, jesli tak to szukaj najpierw w korektach a potem w pompie paliwa.
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum