Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Jak wpiąć reduktor gdy ma się webasto  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-04-10, 14:51   

Przy takim dzialaniu systemu układ szeregowy może faktycznie byc zaletą, ja jednak mam pewne obawy związane z przepływem. Cały układ obiegu płynu chłodzącego do nagrzewnic jest zaprojektowany na średnicę wewnętrzną nie mniejszą niż 16-17 milimetrow (srednica wewnętrzna węży to 18-19mm). Z moich obserwacji wynika, że reduktor/reduktory stanowić będą poważną zwężkę w układzie (bo zazwyczaj srednica zewnętrzna kroccow jest 16-17 milimetrow co daje około 14-15 milimetrow srednicy wewnętrznej a to daje bardzo dużą różnicę w polu przekroju). Przy szeregowym podłączeniu może to zaburzać obieg płynu chłodzącego dlatego ja zdecydowałem się jednak na połączenie równoległe.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-04-10, 15:12   

Zgadza sie
Nie ma tutaj zlotego rozwiazania.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-10, 15:57   

Bugal,juz z Wojtkiem dyskutowałem na ten temat i powiem ci że róznie z tym jest. U mnie pompka obiegowa zdechła dobre 2 lata temu i w ABZ nie było żadnej różnicy by nagrzac wnętrze zimą i w AKC gdzie mam jałowe obroty niższe o 200 także grzeje przy normalniej jeździe i na jałowym ciepło leci też.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-26, 20:59   

No i potestowałem szeregowe wpięcie reduktorów. O ile z włączonym ogrzewaniem wszystko było jak należy, reduktory miały 86°C, to po jego wyłączeniu temperatura na reduktorach zaczęła powoli spadać. Więc jednak zostaje po staremu - równolegle do nagrzewnic.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.