Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-20, 08:30
|
|
|
karols napisał/a: | ernesto napisał/a: | Tak czy owak z czasem skończy się to wymianą. |
Dokładnie. Ja podczas płukania widziałem że i tak wszystkiego z niej nie wypłuczę. Dwóch ostatnich żeberek w jednej z nagrzewnic nie udało mi się wypłukać, bo nadal nie grzeją. Także gdy sytuacja się powtórzy, to czeka mnie wymiana.
A tak z ciekawości to ktoś już kupował nowe nagrzewnice i jaki był koszt ? Bo przeglądając stronki z częściami, to nie mogłem znaleźć takiej jak ja mam : http://allegro.pl/audi-a8...5903134573.html
A z nowych to są tylko z bocznym podłączeniem : http://www.iparts.pl/czes...-v15610017.html |
na allegro są nowe nagrzewnice za ok 100 zł za sztuke, wykonane są z amelinum, co myślicie o nich?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-01-20, 23:25
|
|
|
myśle że warto ale tylko jak cieknie albo jak płukanie nic nie da, bo nic innego nie ma w zasadzie
ps. kazda chlodnica to aluminium jakim zamiennikiem by nie byla |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-21, 08:39
|
|
|
Orginalne z mosiądzu mamy przeciez, tylko mnie o coś innego się rozchodzi. Stosował ktoś je w swoim aucie, jak z wymiarami, czy pasują bez problemu |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-01-21, 17:30
|
|
|
mosiądz to stara szkoła, alu lepiej oddaje ciepło, jest lepsze, poza tym mowa o zamiennikach |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-21, 19:14
|
|
|
no jasne że zamiennik, ale chodzi mi o to czy ktoś już zastosował ów zamieinik???? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-01-25, 18:02
|
|
|
chyba bedzie trzeba go wyprobowac, przeplukalem dzis nagrzewnice, coprawda niewielkim cisnieniem, ale syf zaden nie wylecial, po na pol woda z octem w kierunku odwrotnym... wiec na wiosne kolejny wydatek |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-25, 18:39
|
|
|
Wyciągnij ja i przeplucz roztworem z sody kaustycznej. Robiłem tak i powiem ci że będziesz pod wrażeniem jak auto grzeje |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-01-25, 20:31
|
|
|
nie chce mi sie na tą chwila grzebac i demontowac dechy pod blokiem za zimno
dlugo sie je wyjmuje tak w ogole ? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-25, 20:34
|
|
|
Mnie cała operacja z dwoma zajęła jakieś 4 może 5 godzin |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-25, 20:40
|
|
|
a to gume, plastiki żre? na aucie nie można?
jaka temp, stężenie i jak długo trzeba trzymać? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-28, 18:54
|
|
|
tego nie wiem jak to wpływa na gume, lepiej raczej nie eksperymentować, ja robiłem to tak, robiłem roztwór, wlewałem do nagrzewnicy i trzymałem pare minut, i tak kilka razy, efekt olśniewający,
jeśli chodzi o sam specyfik to kupowałem to na allegro, jest to w postaci granulków i musisz to rozrobić w wodzie tym samym uważać aby nie dotykać na gołą skóre- JEST TO BARDZO ŻRĄCE, możez to zalać nawet zimną wodą z krany, przy rozpószczeniu i tak nabiera sporo temperatury
[ Dodano: 2017-01-28, 18:57 ]
tylko zapomniałem o jednej bardzo ważnej rzeczy, nagrzewnica nie może być aluminiowa bo środek zeżre alu, w d2 jest mosiężna a w d3 to nie wiem |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2017-01-28, 19:53
|
|
|
Potwierdzam działanie roztworu sody kaustycznej ,najlepiej wszystko wcześniej przygotować tak żeby lakieru nie uszkodzić dokładnie podłączyć węże do płukania przy pompie czynność powtarzać trzykrotnie . Ale efekt murowany . |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-01-28, 20:38
|
|
|
dobrze wiedzieć |
|
|
|
|
|