Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-01-06, 17:28
|
|
|
Chyba że nie ma kluczowania wtrysku. a za to odpowiada chyba czujnik wałka |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
lukas08
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 33 Skąd: małopolskie
|
Wysłany: 2016-01-06, 18:02
|
|
|
pepi napisał/a: | nie koniecznie
ale zazwyczaj tak jest
świecę wykręć i obacz czy jest mokra czy jest iskra
bo jeśli paliwo jest podawane i iskra jest to jak nie zapala to usterka mechaniczna |
Świeca jest mokra, a iskra jest jak już pisałem wcześniej. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-06, 18:42
|
|
|
to może zalany na śmieć ?
wykręć wszystkie na noc |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-01-09, 12:32
|
|
|
Łukasz , spróbujcie odpalić za pomocą spraya KONTAKT, Jak się odezwie to powiem ci gdzie luknąć . |
|
|
|
|
|
|
|
lukas08
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 33 Skąd: małopolskie
|
Wysłany: 2016-01-10, 22:47
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Łukasz , spróbujcie odpalić za pomocą spraya KONTAKT, Jak się odezwie to powiem ci gdzie luknąć . |
Spróbuje tym KONTAKTEM i dam znać ale dopiero za 2 tyg bo jestem na wyjeździe. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-01-11, 08:13
|
|
|
lukas08 napisał/a: |
Spróbuje tym KONTAKTEM i dam znać ale dopiero za 2 tyg bo jestem na wyjeździe. | Jak zagada to znaczy że do listwy paliwo dochodzi a wtrysku już brak . |
|
|
|
|
|
|
|
lukas08
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 33 Skąd: małopolskie
|
Wysłany: 2016-01-20, 22:13
|
|
|
dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Mój problem sam się rozwiązał auto postało w garażu, dzisiaj wróciłem z wyjazdu i auto od razu zapaliło na dotyk. Pewnie coś jednak przymarzło... |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-21, 07:40
|
|
|
Tak jak pisałem na wcześniejszej stronie.
Zima zima i mrozy robią swoje.
Ja się zapobiegam i nie mam problemów z zamarzaniem paliwa w układzie.
A w garażu temperatura praktycznie ta sama co na zewnątrz. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-21, 13:28
|
|
|
Niczego do paliwa nie trza dolewac o ile się te paliwo uzywa i ma się go w baku z połowe a nie na dnie-kazdy wie że kondensat zima w pustym baku to rzecz normalna i potem sie ta woda bierze... |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-21, 13:51
|
|
|
Maciek tu się z Tobą nie zgodzę. A powodem był przykład Sebka z ostatnich tygodni gdzie auto z prawie pełnym zbiornikiem po pięciu dniach nie odpaliło. Gdzie mrozy był rzędu 20 stopni.
Postało w ciepłym garażu i nagle wróżki ożywiły pojazd. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-21, 14:15
|
|
|
To co Erni masz rozwodnione paliwo tam? Ja naprawde mrozy bywały po -16 auto odpalało jedno i drugie. |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-01-21, 14:25
|
|
|
nie chce myslec co maja powiedziec posiadacze a8 d2 w skandynawii, 4.2 to nie marny dizel przeciez , zeby usprawiedliwiac taki stan rzeczy lekkim mrozikiem rzedu 10-15stopni
byc moze kolega zwyczajnie mial tanie kiepskiej jakosci paliwo zalane:> |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-21, 21:52
|
|
|
Stacja stacji jest nie równa .
Ja tankuje od kilku ładnych lat na za przyjaźnionej stacji i nie mam problemów.
U mnie BP, Statoil itp to z daleka omijam bo nie raz się przejechałem.
Zwłaszcza kiedy stacje sa w najmie.
A jeździlem na taksie robiąc dziennie po 200 po mieście, więc moglem sobie porównywac ich jakość, a za razem pogadac z obsługa.
Nie kiedy było tak, że slyszalem słowa bym dzis nie tankowal Ciekawe czemu |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-01-22, 08:03
|
|
|
To fakt zalewanie zbiornika paliwem złej jakości skutkuje wypalaniem gniazd zaworowych i pękaniem samych zaworów , a i znam przypadki uszkodzeń rozrządu ,zerwanie paska rozrządu właśnie dzięki złej jakości paliwa i LPG. |
|
|
|
|
|
|
|
|