Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala!  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-01-06, 17:28   

Chyba że nie ma kluczowania wtrysku. a za to odpowiada chyba czujnik wałka
_________________

 
 
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2016-01-06, 18:02   

pepi napisał/a:
nie koniecznie :]
ale zazwyczaj tak jest
świecę wykręć i obacz czy jest mokra czy jest iskra
bo jeśli paliwo jest podawane i iskra jest to jak nie zapala to usterka mechaniczna



Świeca jest mokra, a iskra jest jak już pisałem wcześniej.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-06, 18:42   

to może zalany na śmieć ?
wykręć wszystkie na noc
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-01-09, 12:32   

Łukasz , spróbujcie odpalić za pomocą spraya KONTAKT, Jak się odezwie to powiem ci gdzie luknąć .
 
 
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2016-01-10, 22:47   

tutenhamon napisał/a:
Łukasz , spróbujcie odpalić za pomocą spraya KONTAKT, Jak się odezwie to powiem ci gdzie luknąć .


Spróbuje tym KONTAKTEM i dam znać ale dopiero za 2 tyg bo jestem na wyjeździe.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-01-11, 08:13   

lukas08 napisał/a:

Spróbuje tym KONTAKTEM i dam znać ale dopiero za 2 tyg bo jestem na wyjeździe.
Jak zagada to znaczy że do listwy paliwo dochodzi a wtrysku już brak .
 
 
lukas08 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 33
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2016-01-20, 22:13   

dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Mój problem sam się rozwiązał auto postało w garażu, dzisiaj wróciłem z wyjazdu i auto od razu zapaliło na dotyk. Pewnie coś jednak przymarzło...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-21, 07:40   

Tak jak pisałem na wcześniejszej stronie.
Zima zima i mrozy robią swoje.
Ja się zapobiegam i nie mam problemów z zamarzaniem paliwa w układzie.
A w garażu temperatura praktycznie ta sama co na zewnątrz.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-21, 13:28   

Niczego do paliwa nie trza dolewac o ile się te paliwo uzywa i ma się go w baku z połowe a nie na dnie-kazdy wie że kondensat zima w pustym baku to rzecz normalna i potem sie ta woda bierze...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-21, 13:51   

Maciek tu się z Tobą nie zgodzę. A powodem był przykład Sebka z ostatnich tygodni gdzie auto z prawie pełnym zbiornikiem po pięciu dniach nie odpaliło. Gdzie mrozy był rzędu 20 stopni.
Postało w ciepłym garażu i nagle wróżki ożywiły pojazd.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-21, 14:15   

To co Erni masz rozwodnione paliwo tam? Ja naprawde mrozy bywały po -16 auto odpalało jedno i drugie.
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-01-21, 14:25   

nie chce myslec co maja powiedziec posiadacze a8 d2 w skandynawii, 4.2 to nie marny dizel przeciez , zeby usprawiedliwiac taki stan rzeczy lekkim mrozikiem rzedu 10-15stopni :D

byc moze kolega zwyczajnie mial tanie kiepskiej jakosci paliwo zalane:>
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-21, 21:52   

Stacja stacji jest nie równa .
Ja tankuje od kilku ładnych lat na za przyjaźnionej stacji i nie mam problemów.
U mnie BP, Statoil itp to z daleka omijam bo nie raz się przejechałem.
Zwłaszcza kiedy stacje sa w najmie.

A jeździlem na taksie robiąc dziennie po 200 po mieście, więc moglem sobie porównywac ich jakość, a za razem pogadac z obsługa.
Nie kiedy było tak, że slyszalem słowa bym dzis nie tankowal <hmm> Ciekawe czemu <bezradny>
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-01-22, 08:03   

To fakt zalewanie zbiornika paliwem złej jakości skutkuje wypalaniem gniazd zaworowych i pękaniem samych zaworów , a i znam przypadki uszkodzeń rozrządu ,zerwanie paska rozrządu właśnie dzięki złej jakości paliwa i LPG.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.