Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala.  
Autor Wiadomość
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-05, 20:43   

no ale gdziez lejkiem :/
trzeba benzyne w baku wozic a nie na sucho jezdzic. Ludzie jak lpg maja to mysla ze bez benzyny beda hulac
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2010-01-05, 20:51   

no i później pompa poszła własnie z powodu gazu bo czasami gazownicy jej nie odłączą i chodzi na sucho :) a ja zalewam od góry :P jezu każdy ma swoje metody więc po co sie tu kłócić. a jeżeli bym ją źle montował to auto by wróciło i chyba by nie ciągło paliwa :)
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
tommi 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 74
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2010-01-05, 21:10   

faktycznie panie klimass glupoty pan piszesz z tymi pompami, z tym zalewaniem lejkiem od gory i wcale nie wierze ci w to ze wrzucasz pompe i juz trafiasz i ciagnie jak trzeba- wymienialem pompe u siebie i wcale nie jest to takie proste a zeby trafic przelewem tam gdzie trzeba to musialem wsadzac lape z drugiego wejscia tam gdzie plywak pierwszej komory. Od kiedy to gazownicy odlaczaja pompy? Pompa chodzi caly czas a paliwo jest w obiegu. A listwe to co bedzie chlodzic przepraszam? :/
Pompe to sobie mozna bylo odlaczac w starych silnikach jak ktos sekwencji nie mial a nie w a8!!!
Kiepski mechanik z kolegi albo udaje ze sie zna i glupoty wypisuje. Bez urazy ale filozofow i bajkopisarzy tu nie brakuje.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-01-05, 21:16   

Ładne fotki :mrgreen: , Pompy paliwa to chyba nie powinno się odłączać jak chodzi na gazie . Jak kiedyś się męczyłem z włożeniem kosza z pompą to próbowałem podejrzeć po wyjęciu pływaka - przez drugą komorę zbiornika żeby zobaczyć czy dobrze "siada" ale w lusterku które tam włożyłem słabo było widać , nawet myślałem żeby jakąś kamerę-sondę tam włożyć ale troszkę się bałem bo to zawsze zbiornik z benzyną . Tylko że u mnie był po ciosie w tył i wszystko w zbiorniku było obluzowane i może dlatego był problem z trafieniem. Jak sprzedawałem to powiedziałem nowemu właścicielowi że pompa źle siedzi i ma pilnować stanu w zbiorniku .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-17, 00:11   

Też podłącze się pod temat. A mianowicie żona ustała pod bankiem i jak wsiadła autko nie chciało odpalić. Czytając o tych pompach dolałem 30 l paliwa. Kręciłem ale autko i tak nawet
nie zamruczało. Żona jak wcześniej próbowała zapalić to mówiła że jakby łapała. Ja jak przyjechałem już nie chciała nawet jęknąć. Więc co może być przyczyną takiego zachowania.
Proszę o pomoc bo autko zostało na obcej ulicy i jest to moja pierwsza usterka na dwa lata jazdy więc ni wiem od czego zacząć. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-01-17, 09:36   

Spróbuj zalać do pełna i jak włączasz zapłon wsłuchaj się czy słychać pompę . Masz może jakieś zabezpieczenia , alarm ?? może to blokuje.
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-17, 10:28   

zdejmij weza z pompy i niech ktos pokreci zobaczysz czy sika to 3 min roboty lub wejdz do bagaznika i posluchaj czy bzyka przy kreceniu. Poruszaj bezpieczniki w skrzynce bo lubia tez stwarzac problemy. To tak na poczekaniu na tej ulicy mozesz posprawdzac,jesli nic nie pomoze a pompa nie padaje to zagadka rozwiazana.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-17, 13:59   

Gdzie są bezpieczniki od pompy. Jak się siedzi w środku to słychać jakieś bzyczenie z pod klimatronika. Gdzie szukać węża od tej pompy.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-01-17, 17:50   

Tu http://www.audipages.com/...leakrepari.html widać gdzie są pod maską węże albo w bagażniku przy zbiorniku paliwa : http://members.rennlist.c...eak_repair.html bezpieczniki po prawej stronie w nogach pasażera .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-17, 18:08   

Dzięki a nie wiecie który bezpiecznik jest od pompy. Bo rozmawiałem z mechaniorem i powiedział, że to nie koniecznie jest pompa tylko może być jakaś pierdułka. Ponieważ nie mam gazu w samochodzie i tylko z powodu wieku mogła by siąść i nie ma co kupować pompy pochopnie. Bo może to być zbędny wydatek.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-17, 18:45   

jak bzyka spod klimatronika to nie pompa. Pompa raczej znajduje sie w zbiorniku. Otworz bagaznik, wysun dywanik, tuz za scianka kanapy bedziesz mial czarna maskownice na podlodze po prawej stronie wiec odkrec ja a ujzysz pompe a wtedy niech ktos wejdzie do auta i kreci a ty w zadnym wypadku nie opuszczaj bagaznika tylko nadstaw ucho prawe moze byc tez lewe i sluchaj czy sobie bzyka. Tyle kolego,jesli nie bzyka tzn ze sie wybzykala i trzeba otworzyc portfel lub tez zdejmij weza z pompy i zobacz czy sobie sika. Bezpiecznik w drugim rzedzie chyba ale nie pamietam wiec profilaktycznie sprawdz wszystkie. Casem lubia nie laczyc w skrzynce i wystarczy je zruszyc a auto pali jak nowe- znam takie przypadki.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-17, 18:56   

Byłem w kuferku i nic nie słyszałem albo ona bzyka bardzo cicho bo jej nie słyszałem.
Z poprzednich autek pamiętam że pompkę było słychać. Czy w A8 jest inaczej? I jest bardziej wyciszona. Od prawie dwóch lat posiadam A8 i nigdy na to nie zwracałem uwagi.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-17, 19:03   

w bagazniku bedzie ja slychac podczas krecenia a skoro jest cisza to nadszedl jej kres. Pompa VDO okolo 500 zl + wymiana i pamietaj o tym zeby montowal to ktos kto ma pojecie bo w przeciwnym razie bedzie odpalac dopiero od 40 litrow w baku. Dla pewnosci jeszcze zdejmij weza z pompy i niech ktos kreci- no kurde pisalem ci to juz rano a ty dalej masz sto pytan a nic konkretnego nie sprawdziles. Idziesz do auta cos tam modzisz i piszesz na forum zamiast zobaczyc czy pompa sika. Nikt nie jest jasnowidzem. Sprawdz czy sika i problem rozwiazany- zajmie ci to 3 minuty i wez srubokret "krzyzak"
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-17, 19:21   

Sorki. Próbowałem zdjąć ten gumowy wężyk ale siedzi na metalowej rurce i w żaden sposób nie chciał się zsunąć, więc dałem se spokój na dzisiaj. Jutro podjadę z Vagiem i sprawdzę czy coś innego nie padło. Także spróbuję zdjąć przewód od strony silnika tam też powinno sikać.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-17, 19:27   

latwiej z pompy- zejdzie latwo, podwaz srubstakiem plaskim. Przy silniku sa weze zakuwane, jak cos urwiesz to kolejny problem na glowie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.