Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-01-05, 20:43
|
|
|
no ale gdziez lejkiem
trzeba benzyne w baku wozic a nie na sucho jezdzic. Ludzie jak lpg maja to mysla ze bez benzyny beda hulac |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2010-01-05, 20:51
|
|
|
no i później pompa poszła własnie z powodu gazu bo czasami gazownicy jej nie odłączą i chodzi na sucho a ja zalewam od góry jezu każdy ma swoje metody więc po co sie tu kłócić. a jeżeli bym ją źle montował to auto by wróciło i chyba by nie ciągło paliwa |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
|
|
|
tommi
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 74 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2010-01-05, 21:10
|
|
|
faktycznie panie klimass glupoty pan piszesz z tymi pompami, z tym zalewaniem lejkiem od gory i wcale nie wierze ci w to ze wrzucasz pompe i juz trafiasz i ciagnie jak trzeba- wymienialem pompe u siebie i wcale nie jest to takie proste a zeby trafic przelewem tam gdzie trzeba to musialem wsadzac lape z drugiego wejscia tam gdzie plywak pierwszej komory. Od kiedy to gazownicy odlaczaja pompy? Pompa chodzi caly czas a paliwo jest w obiegu. A listwe to co bedzie chlodzic przepraszam?
Pompe to sobie mozna bylo odlaczac w starych silnikach jak ktos sekwencji nie mial a nie w a8!!!
Kiepski mechanik z kolegi albo udaje ze sie zna i glupoty wypisuje. Bez urazy ale filozofow i bajkopisarzy tu nie brakuje. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-01-05, 21:16
|
|
|
Ładne fotki :mrgreen: , Pompy paliwa to chyba nie powinno się odłączać jak chodzi na gazie . Jak kiedyś się męczyłem z włożeniem kosza z pompą to próbowałem podejrzeć po wyjęciu pływaka - przez drugą komorę zbiornika żeby zobaczyć czy dobrze "siada" ale w lusterku które tam włożyłem słabo było widać , nawet myślałem żeby jakąś kamerę-sondę tam włożyć ale troszkę się bałem bo to zawsze zbiornik z benzyną . Tylko że u mnie był po ciosie w tył i wszystko w zbiorniku było obluzowane i może dlatego był problem z trafieniem. Jak sprzedawałem to powiedziałem nowemu właścicielowi że pompa źle siedzi i ma pilnować stanu w zbiorniku . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-17, 00:11
|
|
|
Też podłącze się pod temat. A mianowicie żona ustała pod bankiem i jak wsiadła autko nie chciało odpalić. Czytając o tych pompach dolałem 30 l paliwa. Kręciłem ale autko i tak nawet
nie zamruczało. Żona jak wcześniej próbowała zapalić to mówiła że jakby łapała. Ja jak przyjechałem już nie chciała nawet jęknąć. Więc co może być przyczyną takiego zachowania.
Proszę o pomoc bo autko zostało na obcej ulicy i jest to moja pierwsza usterka na dwa lata jazdy więc ni wiem od czego zacząć. Z góry dziękuję i pozdrawiam. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-01-17, 09:36
|
|
|
Spróbuj zalać do pełna i jak włączasz zapłon wsłuchaj się czy słychać pompę . Masz może jakieś zabezpieczenia , alarm ?? może to blokuje. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-01-17, 10:28
|
|
|
zdejmij weza z pompy i niech ktos pokreci zobaczysz czy sika to 3 min roboty lub wejdz do bagaznika i posluchaj czy bzyka przy kreceniu. Poruszaj bezpieczniki w skrzynce bo lubia tez stwarzac problemy. To tak na poczekaniu na tej ulicy mozesz posprawdzac,jesli nic nie pomoze a pompa nie padaje to zagadka rozwiazana. |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-17, 13:59
|
|
|
Gdzie są bezpieczniki od pompy. Jak się siedzi w środku to słychać jakieś bzyczenie z pod klimatronika. Gdzie szukać węża od tej pompy. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-17, 18:08
|
|
|
Dzięki a nie wiecie który bezpiecznik jest od pompy. Bo rozmawiałem z mechaniorem i powiedział, że to nie koniecznie jest pompa tylko może być jakaś pierdułka. Ponieważ nie mam gazu w samochodzie i tylko z powodu wieku mogła by siąść i nie ma co kupować pompy pochopnie. Bo może to być zbędny wydatek. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-01-17, 18:45
|
|
|
jak bzyka spod klimatronika to nie pompa. Pompa raczej znajduje sie w zbiorniku. Otworz bagaznik, wysun dywanik, tuz za scianka kanapy bedziesz mial czarna maskownice na podlodze po prawej stronie wiec odkrec ja a ujzysz pompe a wtedy niech ktos wejdzie do auta i kreci a ty w zadnym wypadku nie opuszczaj bagaznika tylko nadstaw ucho prawe moze byc tez lewe i sluchaj czy sobie bzyka. Tyle kolego,jesli nie bzyka tzn ze sie wybzykala i trzeba otworzyc portfel lub tez zdejmij weza z pompy i zobacz czy sobie sika. Bezpiecznik w drugim rzedzie chyba ale nie pamietam wiec profilaktycznie sprawdz wszystkie. Casem lubia nie laczyc w skrzynce i wystarczy je zruszyc a auto pali jak nowe- znam takie przypadki. |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-17, 18:56
|
|
|
Byłem w kuferku i nic nie słyszałem albo ona bzyka bardzo cicho bo jej nie słyszałem.
Z poprzednich autek pamiętam że pompkę było słychać. Czy w A8 jest inaczej? I jest bardziej wyciszona. Od prawie dwóch lat posiadam A8 i nigdy na to nie zwracałem uwagi. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-01-17, 19:03
|
|
|
w bagazniku bedzie ja slychac podczas krecenia a skoro jest cisza to nadszedl jej kres. Pompa VDO okolo 500 zl + wymiana i pamietaj o tym zeby montowal to ktos kto ma pojecie bo w przeciwnym razie bedzie odpalac dopiero od 40 litrow w baku. Dla pewnosci jeszcze zdejmij weza z pompy i niech ktos kreci- no kurde pisalem ci to juz rano a ty dalej masz sto pytan a nic konkretnego nie sprawdziles. Idziesz do auta cos tam modzisz i piszesz na forum zamiast zobaczyc czy pompa sika. Nikt nie jest jasnowidzem. Sprawdz czy sika i problem rozwiazany- zajmie ci to 3 minuty i wez srubokret "krzyzak" |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-17, 19:21
|
|
|
Sorki. Próbowałem zdjąć ten gumowy wężyk ale siedzi na metalowej rurce i w żaden sposób nie chciał się zsunąć, więc dałem se spokój na dzisiaj. Jutro podjadę z Vagiem i sprawdzę czy coś innego nie padło. Także spróbuję zdjąć przewód od strony silnika tam też powinno sikać. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-01-17, 19:27
|
|
|
latwiej z pompy- zejdzie latwo, podwaz srubstakiem plaskim. Przy silniku sa weze zakuwane, jak cos urwiesz to kolejny problem na glowie |
|
|
|
|
|