Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy  
Autor Wiadomość
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-05-23, 20:43   [S8 D2 97 LPG ] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy

Wyczytałem w internetach coś co mnie przeraziło tzn. podobno w Vkach w S8 prelift i polift występują jakieś problemy z panewkami. Rozumiem że są to głównie problemy z ciśnieniem oleju? Jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na wolnych obr i powiedzmy 2tys? Czy da się zaradzić tym problemom i czy w ogóle takie coś występuje czy to tylko mit?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-23, 21:09   

Poszukaj bo nie raz bylo pisane o ciśnieniu oleju w pre fl i fl.. Dla ułatwienia to np. temat o nastawnikach i parę innych..
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-23, 22:07   

nosmaster, te problemy mają ci co pałuja S8 jak gokarta na każdym kroku. usportowiona limuzyna to nie WRC...
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-23, 22:59   

osobiscie widziałem 2 szt 4.2 którym korba wyszła bokiem. Oba to poliftowe modele i oba AQH czyli z S8.
moim zdaniem akurat silniki montowane w D2 sa odporne na katowanie.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-24, 10:39   

Na forum się tez kilka takich przewineło :)
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-24, 10:56   

Są to stare samochody, niejednokrotnie katowane przez kilka lat więc nie ma co się dziwić że coś się wysra w końcu.
_________________
xyz
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-05-24, 19:05   

Czyli niezniszczalność 4.2 to jest raczej mit? Wyczytałem coś o jakimś odkręcaniu sie pompy olejowej. Czy to jest problemem? Jakie silniki są najbardziej podatne na padnięcie?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-24, 19:07   

Nie że mit tylko nie sa to maszyny idioto odporne. Jakies problemy z pompa wystepują w V8 40V ale nie sa to czeste przypadki.
Auta swoje juz naloty mają a nic wieczne nie jest tym bardziej jak wcześniej ktos niespecjalnie dbał.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-05-25, 10:57   

Nie odkręcają się tylko się rozkręcają. Pompy oleju w przedliftach się rozkręcają, pompa traci szczelnosc i gubi cisnienie zabijając motor. Ja swoją pompę oczywiście skręciłem przy remoncie na nowo z użyciem locktite, co by mi czasem jaj jakichs nie zrobila.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-25, 11:19   

Wojtek w przedlifcie tak,zdarza się ale w lifcie masz zupełnie inaczej zrobiona pompe. I tez ma swoje chimerki.
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-05-26, 09:51   

Gdzie w przedlifcie jest pompa? Jakie jest do niej dojście? Zrobiłbym tak jak kolega tzn skręciłbym ją na klej, żeby nie zrobiła mi jakichś jaj... A co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć... Więc jeśli ktoś pamięta jakie powinno być to byłoby miło.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-05-26, 10:41   

no jak gdzie jest pompa - nad miska olejowa przykrecona do bloku, napędana jest paskiem rozrzadu wiec rozrzad do rozpiecia zeby to wyjac i zrobic jak nalezy.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-26, 11:54   

nosmaster napisał/a:
co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć.

http://www.a8team.pl/s8-d...3788.htm#160234
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.