Autor |
Wiadomość |
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-05-23, 20:43 [S8 D2 97 LPG
] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy
|
|
|
Wyczytałem w internetach coś co mnie przeraziło tzn. podobno w Vkach w S8 prelift i polift występują jakieś problemy z panewkami. Rozumiem że są to głównie problemy z ciśnieniem oleju? Jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na wolnych obr i powiedzmy 2tys? Czy da się zaradzić tym problemom i czy w ogóle takie coś występuje czy to tylko mit? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-23, 21:09
|
|
|
Poszukaj bo nie raz bylo pisane o ciśnieniu oleju w pre fl i fl.. Dla ułatwienia to np. temat o nastawnikach i parę innych.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 22:07
|
|
|
nosmaster, te problemy mają ci co pałuja S8 jak gokarta na każdym kroku. usportowiona limuzyna to nie WRC... |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-23, 22:59
|
|
|
osobiscie widziałem 2 szt 4.2 którym korba wyszła bokiem. Oba to poliftowe modele i oba AQH czyli z S8.
moim zdaniem akurat silniki montowane w D2 sa odporne na katowanie. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-24, 10:39
|
|
|
Na forum się tez kilka takich przewineło |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-05-24, 10:56
|
|
|
Są to stare samochody, niejednokrotnie katowane przez kilka lat więc nie ma co się dziwić że coś się wysra w końcu. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-05-24, 19:05
|
|
|
Czyli niezniszczalność 4.2 to jest raczej mit? Wyczytałem coś o jakimś odkręcaniu sie pompy olejowej. Czy to jest problemem? Jakie silniki są najbardziej podatne na padnięcie? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-24, 19:07
|
|
|
Nie że mit tylko nie sa to maszyny idioto odporne. Jakies problemy z pompa wystepują w V8 40V ale nie sa to czeste przypadki.
Auta swoje juz naloty mają a nic wieczne nie jest tym bardziej jak wcześniej ktos niespecjalnie dbał. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-05-25, 10:57
|
|
|
Nie odkręcają się tylko się rozkręcają. Pompy oleju w przedliftach się rozkręcają, pompa traci szczelnosc i gubi cisnienie zabijając motor. Ja swoją pompę oczywiście skręciłem przy remoncie na nowo z użyciem locktite, co by mi czasem jaj jakichs nie zrobila. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-25, 11:19
|
|
|
Wojtek w przedlifcie tak,zdarza się ale w lifcie masz zupełnie inaczej zrobiona pompe. I tez ma swoje chimerki. |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-05-26, 09:51
|
|
|
Gdzie w przedlifcie jest pompa? Jakie jest do niej dojście? Zrobiłbym tak jak kolega tzn skręciłbym ją na klej, żeby nie zrobiła mi jakichś jaj... A co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć... Więc jeśli ktoś pamięta jakie powinno być to byłoby miło. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-05-26, 10:41
|
|
|
no jak gdzie jest pompa - nad miska olejowa przykrecona do bloku, napędana jest paskiem rozrzadu wiec rozrzad do rozpiecia zeby to wyjac i zrobic jak nalezy. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|