Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 LPG ] Uszczelka pod głowicą?  
Autor Wiadomość
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-07, 15:05   [S8 D2 99 LPG ] Uszczelka pod głowicą?

Witam. Niedawno pisałem o problemach z rosnącą temperaturą (Ok 95 stopni na liczniku, na vagu pewnie ok 100) podczas wyższych prędkości i przyśpieszeń. Mam w związku dwa pytania. Czy pojawiające się bąble (bardzo małe, znikome wręcz) w zbiorniczku płynu chłodniczego zaraz po odpaleniu zimnego silnika zawsze oznaczają upg? Na gorącym wolałem nie otwierać i nie zaglądać z wiadomych względów. I drugie pytanie tj czy węże z płynem chłodniczym idące do reduktorów mogą znajdować się powyżej poziomu płynu w zbiorniczku bo u mnie tak są zainstalowane i nie wiem czy nie powoduje to zapowietrzania układu chłodzenia. Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki.
_________________
xyz
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-05-07, 15:32   

Raz dobrze odpowietrzony uklad nie powinien sie zapowietrzac, nie wazne czy te weze masz ponad zbiorniczkiem - przeciez zaworki odpowietrzajace tez masz ponad zbiorniczkiem plynu.
Plynu chlodniczego dolewasz ??
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-07, 15:38   

Płyn od max do minimum spada w ok pół roku. Podczas jazdy w mieści w korkach jak temp wychyla sie ponad 90 stopni to po sklejeniu wiskozy natychmiast wraca na pion. Jednak podczas ostatniej trasy gdzie prędkości miałem ok 200 kmh to pierwszy raz mi się zdarzyło żeby temp urosła do ok 95 stopni.
_________________
xyz
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-07, 19:52   

termostat wymieniałes?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-07, 23:11   

Nie ale chcę go wymienić w tym tygodniu razem z pompa wody tylko muszę znaleźć mechanika który nie popsuje rozrządu bo mój magik od vaga nie nawidzi lpg i z tego powodu nie tyka się silnika w moim audi
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-07, 23:12   

przecie LPG nie ma nic do rozrzadu
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-08, 17:56   

tylko nieraz przy rozrządzie trzeba pol instalacji lpg rozebrać
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-08, 20:45   

Do wymiany rozrządu u mnie nie trza niczego rozbierać. Ewentualnie wypiąc listwy wtryskowe bo siedza na osłonie silnika.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-12, 19:51   

Nowe info. Pojeżdziłem z vagiem i temperatura utrzymuje się w czasie dynamicznej jazdy w granicach 98-102 stopnie. Wskazówka na ogół stoi na 90. Zauważyłem, że temperatura rośnie podczas przyśpieszania i szybkiej jazdy ale po zatrzymaniu się spadała nawet do 96 stopni. Następna rzecz jaką zauważyłem to np jadąc 70 kmh na szóstym biegu to temperatura wynosiła ok 100 stopni, natomiast jak utrzymywałem tę samą prędkość na trzecim biegu to temperatura dość szybko malała do 96 stopni. Węże od chłodnicy miękie. Wygląda ogólnie to na nie wydajną pompę. Za wszystkie spostrzeżenia będe bardzo wdzięczny.
_________________
xyz
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-12, 21:05   

A moim zdaniem załozony termostat ze zbyt wysoka temp otwarcia. Ori ma 82'C a po katalogach mozna kupic 87'C i wtedy sie grzeje motor. Układ nieco oszukuje bo licznik z uporem maniaka wisi na 90'C - taka konstrukcja. Po przekroczeniu setki zaczyna pokazywac prawidłowo.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-12, 21:12   

No właśnie zamówiłem behra 82 stopnie bo prawie wszystkie zamienniki są na 87.
_________________
xyz
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-05-12, 21:55   

pavel44 napisał/a:
Pojeżdziłem z vagiem i temperatura utrzymuje się w czasie dynamicznej jazdy w granicach 98-102 stopnie. Wskazówka na ogół stoi na 90


To typowe oszustwo koncernu VW tak samo jest z mniejszymi temperaturami. Auto ma siedemdziesiąt pare stopni a wskazówka jest już prawie na 90. Wskazania na zegarze nie są w 100% wiarygodne i są jedynie poglądowe.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-12, 22:43   

ernesto w 100 % racja. Jednakże jak cały czas wskazówka stała w pionie i ni stąd ni zowąd zaczęła sie wychylać to chyba trzeba się zainteresować się tematem żeby jeździc ze spokojnym sumieniem ;)
_________________
xyz
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-13, 14:39   

Z termostatem jest jeszcze jedno oszustwo.

Ori lub markowy ma wieksza srednice talerzyka .O ile niepamietam.Ale powierzchniowo to jest okolo 20% wiecej.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-13, 16:16   

jeden termostat i ile zawiłości a co zresztą części :]
_________________
xyz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.