Autor |
Wiadomość |
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-12, 06:35
|
|
|
Jeśli ten rocznik niema komunikacji po szynie kan. To świadczy o tym, że w programie grzebał ktoś kto nie nie ogarniał do końca wszystkiego. Bądź wgrał ci niewłaściwy soft.
Jeżeli chodzi o drugą sprawę to po prostu. Wciskasz hamulec i dopiero wtedy włączasz skanowanie ABS. Może też być tak, że podczas wgrywania nowego softu silnika nie przeprogramowano ci skrzyni i z tym mogą być związane twoje problemy. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Grisza
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 47 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-12, 08:12
|
|
|
moze znasz kogos kto by od poczatku do konca ogarnol ten temat.bo wszyscy u ktorych bylem to rozkladaja rece |
|
|
|
|
|
|
|
labul82
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2010-09-20, 21:19
|
|
|
cześć kolego. Ja mam 3 a8 i w każdej jest tak jak mowisz szczególnie w s8 2002 rok 360 kM to normalne w tym modelu ze jak skrecasz to jest efekt taki jakby miało zerwac opony z felg. Czuć normalnie jak az gumę zrywa. Wiec nie słuchaj tu głupot jakie Ci piszą !!!!! |
_________________
|
|
|
|
|
Grisza
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 47 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-26, 07:41
|
|
|
dzieki Pawel tak troche zaczolwm sie martwic ze to na pewno cos powaznego,ale jak musi tak byc to super.jestem pocieszony |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-26, 08:27
|
|
|
nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-26, 10:06
|
|
|
maciu napisał/a: | nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem |
Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-09-26, 12:06
|
|
|
daro72 napisał/a: | maciu napisał/a: | nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)
w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem |
Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże. |
Z ciekawości, ile wyszło ;-) ? |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-26, 12:58
|
|
|
Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-09-26, 15:03
|
|
|
daro72 napisał/a: | Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury. |
To rzeczywiście dobry koszt ;-) dzięki za info i pozdrawiam. |
|
|
|
|
Grisza
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 47 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-28, 21:03
|
|
|
kolego ja jak kupilem auto to cala zawieche tyl przod wszystko oprocz sprezyn i jakies tam sprawy w silniku czyli rozrzad paski lozyska itd.a co do tych opon to kolega ma chyba racje ze tak w 4#4 tak maja.czytalem na innych forach i wypowiadali sie ze tak dzieje sie w tedy gdy auto niema kontroli trakcii tylko naped torsen i blokade mechanizmu roznicowego. nie wiem czy dobrze zacytowalem ale jakos oto chodzi.ps.ja na remont zawiechy full opcja wymiany silniczki xenonow spryskow i te silnikowe plus lakierowanie dwoch zderzakow wybecelowalem 18000tys.wiem ze dokladam i mam nowsza za ta kase ale te po lifcie nie maja tego charakteru,a pozatym trzeba by bylo tez dolozyc |
|
|
|
|
|
|
|
karwafak
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8 4,2
Wiek: 48 Dołączył: 24 Mar 2010 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-13, 20:06
|
|
|
Witam Koledzy.
Ja u siebie zauważyłem to samo zjawisko jeżdżąc na oponach 245x45R18. Po zmianie na zimowe 225x60R16 tak jakby mniej a nawet powiem że niezauważalne, a więc spoko po co bez paniki. Pozdrawiam Klubowiczów |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-14, 00:15
|
|
|
moja vołowina też tak ma - przywykłem, tam mam tył zapinany elektronicznie (pierońsko szybko - kiedyś na podnośniku całe auto było przy wymianie kół to próbowaliśmy uchwycić moment załączenia tyłu - nie dało się.. ze 4 osoby patrzyły i każdy mówił że to musi razem być..) chodzi oto, ze tam tył załącza się jeśli przednie koła poślizgną się o 1/7 obrotu, przy ostrym skręcie czy zawracaniu tył robi krótszą drogę i auto tak potrafi to interpretować - zapina tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu - może w audiku też coś podobnego występuje |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-14, 21:11
|
|
|
na myśli miałem ten fakt:
tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu
a w audiku niech kolega z 1 postu zaleje olej jak należy to mu nie będzie pchać przodu |
|
|
|
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2010-10-17, 20:29
|
|
|
tak czytam i czytam i widzę że moja sztuka też ma tą przypadłość , najbardziej się to uwidocznia na parkingu wielopoziomowym ślizga nawierzchnia i ostre skręty dają o tym
znać, na początku myślałem że to jakaś awaria ale widzę że to normalne heh. |
|
|
|
|
|