Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Q- Dziwne przeskakiwanie opon przy skręcie  
Autor Wiadomość
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-12, 06:35   

Jeśli ten rocznik niema komunikacji po szynie kan. To świadczy o tym, że w programie grzebał ktoś kto nie nie ogarniał do końca wszystkiego. Bądź wgrał ci niewłaściwy soft.
Jeżeli chodzi o drugą sprawę to po prostu. Wciskasz hamulec i dopiero wtedy włączasz skanowanie ABS. Może też być tak, że podczas wgrywania nowego softu silnika nie przeprogramowano ci skrzyni i z tym mogą być związane twoje problemy.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Grisza 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 47
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-12, 08:12   

moze znasz kogos kto by od poczatku do konca ogarnol ten temat.bo wszyscy u ktorych bylem to rozkladaja rece
 
 
labul82 
Użytkownik



Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2010-09-20, 21:19   

cześć kolego. Ja mam 3 a8 i w każdej jest tak jak mowisz szczególnie w s8 2002 rok 360 kM to normalne w tym modelu ze jak skrecasz to jest efekt taki jakby miało zerwac opony z felg. Czuć normalnie jak az gumę zrywa. Wiec nie słuchaj tu głupot jakie Ci piszą !!!!!
_________________
:)
 
 
Grisza 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 47
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-26, 07:41   

dzieki Pawel tak troche zaczolwm sie martwic ze to na pewno cos powaznego,ale jak musi tak byc to super.jestem pocieszony
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-26, 08:27   

nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)

w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-26, 10:06   

maciu napisał/a:
nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)

w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem

Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-09-26, 12:06   

daro72 napisał/a:
maciu napisał/a:
nie wiem czy to końca normalne, ja nie miałem tego efektu a pojawił się
podejrzewam że to luzy w zawieszeniu i związany z tym brak zbiezności
(wiem że mam cały przód do roboty i trochę z tyłu)

w zadnym innym audi 4x4 tego nie miałem

Ja właśnie w piątek robiłem całe przednie zawieszenie. Wczoraj był test 500 km po naszych (prostych jak stół) drogach. Ale wyszło jeszcze coś innego, a mianowicie tarcze hamulcowe do wymiany. Ale remont przodu nie wyszedł kosztowo jeszcze tak tragicznie. Myślę, że czas pokaże.



Z ciekawości, ile wyszło ;-) ?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-26, 12:58   

Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-09-26, 15:03   

daro72 napisał/a:
Zmieściłem się w 1,5 koła z tym że robociznę miałem po bardzo dużej znajomości. Nie są to Lemfordery ale czas pokaże. Córka na studiach w Bydgoszczy więc trasy 500 km dwa razy w miesiącu. Oprócz normalnej eksploatacji na co dzień. Komplet wahaczy jakiejś niemieckiej firmy tylko nie pamiętam jakiej musiał bym zerknąć do faktury.


To rzeczywiście dobry koszt ;-) dzięki za info i pozdrawiam.
 
 
Grisza 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 47
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-28, 21:03   

kolego ja jak kupilem auto to cala zawieche tyl przod wszystko oprocz sprezyn i jakies tam sprawy w silniku czyli rozrzad paski lozyska itd.a co do tych opon to kolega ma chyba racje ze tak w 4#4 tak maja.czytalem na innych forach i wypowiadali sie ze tak dzieje sie w tedy gdy auto niema kontroli trakcii tylko naped torsen i blokade mechanizmu roznicowego. nie wiem czy dobrze zacytowalem ale jakos oto chodzi.ps.ja na remont zawiechy full opcja wymiany silniczki xenonow spryskow i te silnikowe plus lakierowanie dwoch zderzakow wybecelowalem 18000tys.wiem ze dokladam i mam nowsza za ta kase ale te po lifcie nie maja tego charakteru,a pozatym trzeba by bylo tez dolozyc
 
 
karwafak 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8 4,2
Wiek: 48
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-13, 20:06   

Witam Koledzy.
Ja u siebie zauważyłem to samo zjawisko jeżdżąc na oponach 245x45R18. Po zmianie na zimowe 225x60R16 tak jakby mniej a nawet powiem że niezauważalne, a więc spoko po co bez paniki. Pozdrawiam Klubowiczów
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-14, 00:15   

moja vołowina też tak ma - przywykłem, tam mam tył zapinany elektronicznie (pierońsko szybko - kiedyś na podnośniku całe auto było przy wymianie kół to próbowaliśmy uchwycić moment załączenia tyłu - nie dało się.. ze 4 osoby patrzyły i każdy mówił że to musi razem być..) chodzi oto, ze tam tył załącza się jeśli przednie koła poślizgną się o 1/7 obrotu, przy ostrym skręcie czy zawracaniu tył robi krótszą drogę i auto tak potrafi to interpretować - zapina tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu - może w audiku też coś podobnego występuje
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-10-14, 07:24   

colln , a Audi nie ma czasem stałego napędu na 4 koła ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-14, 21:11   

na myśli miałem ten fakt:

tył który zaczyna wtedy pchać auto do przodu

a w audiku niech kolega z 1 postu zaleje olej jak należy to mu nie będzie pchać przodu
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-10-17, 20:29   

tak czytam i czytam i widzę że moja sztuka też ma tą przypadłość , najbardziej się to uwidocznia na parkingu wielopoziomowym ślizga nawierzchnia i ostre skręty dają o tym
znać, na początku myślałem że to jakaś awaria ale widzę że to normalne heh.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.