Autor |
Wiadomość |
psych
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 32 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-10-24, 11:51
|
|
|
A probowali koledzy wylaczac ESP? (tak aby lampa esp palila sie na desce) Mnie sie wydaje ze po wylaczeniu jest troche lepiej, wlasnie przy ostrych zakretach.. |
_________________ Pozdrawiam
Bartek Chojnacki |
|
|
|
|
|
|
|
Loco87
Użytkownik
Silnik cm3: 1.8T
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A4 1.8T
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-11-21, 09:01
|
|
|
A nie jest to problem z półosiami ? |
_________________ Zastanawiam się nad Audi A8 |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-21, 09:59
|
|
|
Ja też mam tą przypadłość, tylko że u mnie z przodu jest cos do wymiany bo zaczęło stukać, no i przekładnia cieknie.
Dodam tylko że np w BMW które ma szpere 100% przy parkowaniu jest tak samo tylko tam tył skacze
Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt?? (ale to tylko moje przypuszczenia i nie linczujcie mnie jak to totalna bzdura) |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-28, 14:02
|
|
|
U mnie tak samo nie wiem co to .. może rozmiar za duży mam 255/35/20 dodam ze dałem jedną felge do prostowania zgubili mi opone:) i kupili nową taką samą czyli teraz mam 3 opony półroczne i jedną nówke moze to mieć coś wspólnego? |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-11-28, 14:55
|
|
|
casanovak napisał/a: | U mnie tak samo nie wiem co to .. może rozmiar za duży mam 255/35/20... |
Rozmiar jest OK... mam takie same w S8 i identyczne miałem w A8 więc tu nie ma co szukać dziury w całym.
casanovak napisał/a: | (...) dodam ze dałem jedną felge do prostowania zgubili mi opone:) |
Ach te wpspaniałe polskie warsztaty :-P
casanovak napisał/a: | (...) czyli teraz mam 3 opony półroczne i jedną nówke moze to mieć coś wspólnego? |
Oczywiście nie jest istotne czy jedna jest roczna a druga nówka tylko ich przebieg.
Jak używana będzie miała przejechane 50kkm a nowa oczywiście 0km to może to już mieć wpływ na prowadzenie się auta. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-28, 15:19
|
|
|
FOSS napisał/a: | Ach te wpspaniałe polskie warsztaty |
Warsztat byl w Holandii i podejrzewam ze jakbym to robil u nas to nic by nie powiedzieli tylko wstawiliby jakas podobna uzywke:)
FOSS napisał/a: | Oczywiście nie jest istotne czy jedna jest roczna a druga nówka tylko ich przebieg.
Jak używana będzie miała przejechane 50kkm a nowa oczywiście 0km to może to już mieć wpływ na prowadzenie się auta. |
Opony nie zuzyte roznica miedzy bieznikiem tych 3 "starych" a nowej to 2mm |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-04, 19:48
|
|
|
jakieś ostateczne wnioski bo kupiłem auto i zauważyłem ten sam problem... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-04, 20:51
|
|
|
mdamian napisał/a: | psych,
tak jak kolega tomi5, pisze :
Cytat: | Może w naszym quattro, przy max skręcie torsen też blokuje przód żeby obydwa koła ciągnęły i dlatego jest taki efekt? |
mam taki objaw ale na asfalcie a na piasku lub trawie znika ten efekt . |
torsen jest centralny a nie na przedzie
ja bym sprawdził czy objaw występuje z wyłączonym esp
to jest jedyna namiastka blokady która może to powodować
odczucie przeskakiwania na przegubie pomijam |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-04, 20:54
|
|
|
a jak nie ma esp? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-05, 21:37
|
|
|
to powyciągać bezp od abs/asr |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Antek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-03, 10:35
|
|
|
Troche odgrzeje kotleta ale polecam wszystkim, ktorzy maja taki problem wyjac obydwa czujniki ABS i wsadzic je do konca a pozniej cofnac o 2 mm i czyms zblokowac zeby dalej nie wchodzily. Ja walczylem z takim "przeskakiwaniem" pol roku lacznie z wyciaganiem torsena, polosi, lozysk i tak dalej. Okazalo sie, ze wyrobione czujniki przy skrecie przeskakiwaly odrobine i dawaly stuk. Byly sprawne ale wymienilem na nowe, cofnalem o milimetr od koncowego polozenia i problem sie skonczyl. |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-05-03, 22:48
|
|
|
Anton, prosciej zrobic tak jak kolega @maciu napisał. Przynajmniej w celu diagnostyki |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-09-12, 21:28
|
|
|
Antek napisał/a: | Troche odgrzeje kotleta ale polecam wszystkim, ktorzy maja taki problem wyjac obydwa czujniki ABS i wsadzic je do konca a pozniej cofnac o 2 mm i czyms zblokowac zeby dalej nie wchodzily. Ja walczylem z takim "przeskakiwaniem" pol roku lacznie z wyciaganiem torsena, polosi, lozysk i tak dalej. Okazalo sie, ze wyrobione czujniki przy skrecie przeskakiwaly odrobine i dawaly stuk. Byly sprawne ale wymienilem na nowe, cofnalem o milimetr od koncowego polozenia i problem sie skonczyl. |
Czy ktoś może potwierdzić tą teorię ale w d3 ? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-09-13, 09:51
|
|
|
to raczej nie chodzilo o stuk tylko o efekt który jest na budzie
odczuwalny jako przeskok a sam czujnik to by sie przemielił zanim by cos takiego spowodował |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|