Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.5TDI ] Czary mary z ciągiem auta....  
Autor Wiadomość
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-07-06, 23:48   [D2 99 2.5TDI ] Czary mary z ciągiem auta....

Dałem ten temat na A6 forum,dam i tutaj,auto mniejsze ale motur ten sam...

Więc tak...Jak wcześniej pisałem padła mi suszara,założyłem drugą,test drogowy i auto nie jedzie....muli ,słabo się wkręca,jedzie dopiero powyżej 3000rpm..Po przeczyszczeniu zawalonego jak bagno szreka N75 samochód ożył,zapitala jak fabryka dała...Ale dzisiaj,przez przypadek odnotowałem takie zachowanie:

Drugi bieg,przytrzymam chwilę na 2000 obrotów,gaz do dechy i muł....buja się do około 70km/h lecz jakoś wolno..ale jak depnę ją od 1000 obrotów i gaz do dechy to auto chce jechać, a od+- 1800 jedzie jak szalona,"gniecie w fotel"tak jak ma być..Na czwartym,piątym i szóstym biegu nie ma takiego objawu, na 1,2,3 tak ma, ale tylko po wcześniejszym przytrzymaniu na około 2000rpm,wciskając od dołu jest wszystko jak należy..

O co chodzi?
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-07, 08:59   

tylko vagina i testy drogowe inaczej nikt nie wywrozy
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2011-07-07, 20:30   

Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-07-07, 20:34   

Cytat:
Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:

całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-07-07, 22:35   

szeryfisch napisał/a:

tylko vagina i testy drogowe inaczej nikt nie wywrozy


No tak,tyle to wiedziałem przed zadaniem pytania ale nie mam w okolicy nikogo kumatego co by mi to zrobił..
arti napisał/a:
Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:


Jak kupowałem auto to turbinę było słychać już moim zdaniem ciut przy głośno,ale wytrzymała jeszcze 50.oookm.Wirnik miał duży luz i osiowy i wzdłużny więc podejrzewam jakieś łożyska..nie bardzo się znam na budowie turbiny...Poza tym w miarę czysta,łopatki nie były zapieczone,chodziły leciutko

mdamian napisał/a:
całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-)


Zapewne codziło Ci o taką blokadę kierownicy zaczepianą na pedała :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nie posiadam ;-)

W sumie auto nie dostało u mnie jakoś specjalnie po zaworach,jeżdżę raczej spokojnie,studzę turbinę jak trzeba,oliwa co 10.000km-motul x-cess 5w40,filtr powietrza co 5000km, mixol do paliwka,już tak mam że dbam o auta,a to przeklęte przez ogół tdi v6 służy mi bez większych usterek przez już ponad 50.000km..Więc nie jest tak tragicznie,polubiłem to auto ;-)
_________________

 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-07-08, 23:23   

gierobiala napisał/a:

W sumie auto nie dostało u mnie jakoś specjalnie po zaworach,jeżdżę raczej spokojnie,studzę turbinę jak trzeba,oliwa co 10.000km-motul x-cess 5w40,filtr powietrza co 5000km, mixol do paliwka,już tak mam że dbam o auta,a to przeklęte przez ogół tdi v6 służy mi bez większych usterek przez już ponad 50.000km..Więc nie jest tak tragicznie,polubiłem to auto ;-)


No a jak tu nie lubić tego samochodu ;) . Też dbam o moje TDI no to i efekty są ;) . Wszyscy odradzali, ale ja zawsze mówiłem: JAK DBASZ O SAMOCHÓD TO DŁUGO NIM POJEŹDZISZ. Pozdrawiam
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2011-07-08, 23:26   

mdamian napisał/a:
Cytat:
Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:

całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-)


Sugierujesz że kolega go zamulił...przytkał sadzą kata ,egr-a i tym podobnie.Możesz mieć racje , ale on się małowiele niezna.Potrzebny mu jest ktoś , kto wskoczy pod mache , przeleci całą jednostkę napędową i ogarnie niewymieniając niczego nie potrzebnie lub napisze litanie , zalecenia.
Czasami wystarczy dać mu po garach , przepalić :-P ale pytanie,co naprawde było przyczyną uszkodzenia turbosprężarki...żeby nie było że następna padnie jak dostanie w rure.
Grunt to aby nie robić jak większość lekarzy pierwszego kontaktu , leczą objawy a nie przyczynę :lol:
Przykazania dla Diezla kolega pewnie zna :roll:
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-07-09, 10:12   

arti napisał/a:

Sugierujesz że kolega go zamulił...przytkał sadzą kata ,egr-a


Nie zamulił kata bo kata zastąpiła strumiennica,egra sadzą nie przytkał bo egra wymontował i wyczyścił...
Cytat:
Czasami wystarczy dać mu po garach , przepalić :-P


Nie jestem emerytem w kapeluszu,pisząc jeżdżę spokojnie nie miałem na myśli 50km/h na szóstym biegu,ale też nie piłowanie do czerwonego pola,turbina robi swoją robotę.

arti napisał/a:
Przykazania dla Diezla kolega pewnie zna


Zna,zna spokojnie,nie jestem z pierwszej łapanki ;-)
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-12, 00:03   

gierobiala, hamulce sa normalne jak auto lapie muła?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-07-12, 20:15   

szeryfisch napisał/a:

gierobiala, hamulce sa normalne jak auto lapie muła?


Normalne..Temat ogarnięty-przepływomierz kulał..
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.