Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 3.7PB/LPG ] Nierówna praca silnika  
Autor Wiadomość
dziadek_yoyo 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2015-02-15, 18:37   [D2 99 3.7PB/LPG ] Nierówna praca silnika

Witam

Temat na pewno znany ale nie odszukałem zadowalającej mnie odp ani porady :/
A więc na biegu jałowym mam trochę nierówną pracę silnika zastanawia mnie jedna rzecz gdy dodam gazu powyżej 2000 obr i opadają to przy około 1000 obr jest bardzo odczuwalna nierówna praca silnika :/ świece nowe , przepływomierz nowy , przepustnica czyszczona , uszczelki oby dwie pod głowicą wymienione itp może to głupie ale taką samą miałem sytuacje w Punto II mojej dziewczyny wymieniłem listwę wtryskową od PB i wszystko gra :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-15, 19:30   

A poduchy pod silnikiem lub ta przednia w jakim stanie?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-02-15, 19:43   

A cat'a Ci czasem nie wyswietla??? Nie pluje zadnymi bledami???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
dziadek_yoyo 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2015-02-15, 19:55   

Katów nie ma bo za poprzedniego właściciela jakiś ala mechanik wyciął :/ ale żadnych błędów od tego nie ma .
_________________
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-15, 21:10   

dziadek_yoyo, nierówna praca silnika na obu paliwach? Jakie masz korekty długoterminowe?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dziadek_yoyo 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2015-02-15, 21:14   

Tak na LPG jak i Na PB a to muszę sprawdzić jutro pojadę do kumpla na kompa ale u mnie to tacy specjaliści że hooo dla nich jest ok ..... a coś ci na myśl przychodzi co mam sprawdzić dokładnie ??
_________________
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-15, 21:51   

Sprawdź dokładnie (podkreślam dokładnie) wszystkie wężyki od podciśnienia, do tego jeszcze funkcjonalność gruszek od sterowania klapkami w kolektorze. Jak to będzie w porządku to daj znać jak wygląda sprawa w/w korekt.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
speedanad 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 52
Skąd: Stegna
Wysłany: 2015-02-15, 22:06   

Myślę że to silniczek krokowy. odpowiada za wolne obroty pływają, jak jest walnięty.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-15, 22:22   

W FL nie ma krokowca. Funkcję te pelni przepustnica sterowana elektronicznie.
 
 
dziadek_yoyo 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2015-02-17, 07:48   

Błędów mi na KTS nie wykryło w silniku wczoraj a oczywiście u mnie mechanicy nic nie widzą i nie stwierdzają wrrrr musiałbym gdzieś podjechać ale nie wiem gdzie ?? :(
_________________
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-17, 10:59   

jak będziemy mieli czas, to możemy do mojego mechaniora podjechać, może on coś poradzi...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-02, 12:28   

Panowie podepne się pod temat, na zimnym silniku po odpaleniu na benzynie silnik delikatnie nierowno pracuje, wywala mi bląd ubogiej mieszanki:
17536 - fuel trim bank 1 (mult) system too lean
zacząłem od przepływki, stara pokazywała max 200mg/s, więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i najwięcej wychylila się do 217mg/s. Logi robiłem na TIPie na 2 biegu, pierwszy log jest na starej przepływce, reszta na nowej, widać że na samym początku przy starcie wartości przepływu powietrza zamiast zamist rosnąć, to spadają, objawia sie to tym, że w tym momencie przy przyspieszaniu jest taka chwila zawahania, jak turbo dziura w tdi, obroty spadają lekko i ciągnie dalej, czyżby gdzieś lewe powietrze? (dolot sprawdzałem i jest szczelny).
http://vaglog.pl/log_206488.html

macie Panowie jakieś pomysły? możliwe że nowa przepływka walnięta?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-02, 13:27   

217 to jest do 310PS za mała wartość. Dolot masz szczelny filterek cacy a podcisnienia wszędzie są super? Jakakolwiek lewizna zakłóci wskazania przepływki.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-02, 14:37   

zatkaj dolot zobacz czy zgaśnie ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-02, 15:26   

puzzel1 napisał/a:
więc kupiłem nową Boscha (regenerowaną) i


dlatego ja kupilem nowa Boscha bez znaczka AUDI/VW za 300zl, nie zadna regenerowana, i mam ponad 240g/s ... moim zadaniem doplacac tylko za obudowe oryginalna nie ma sensu ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.