Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 '99 4,2PB] Co syczy w przekładni kierowniczej?  
Autor Wiadomość
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-10-14, 15:39   [D2 '99 4,2PB] Co syczy w przekładni kierowniczej?

Panowie i Panie tak jak w temacie,co może syczeć w przekładni kierowniczej jak nie cieknie płyn.Rozmawiałem z gościem co regeneruje magle i on mówi że jeżeli nie cieknie to on nie widzi potrzeby wymiany uszczelnień.Dodam że wspomaganie normalnie pracuję i się nie zacina.Co Wy na to ,od czego zacząć.
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2010-10-14, 17:23   

przeciez pisalem ci czemu syczy - podalem gotowe rozwiazanie.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-10-14, 18:48   

No tak wszystko się zgadza tyle że u mnie magiel i przewody suchę,a Ty mówiłeś że u ciebie się ten przewód delikatnie pocił.

[ Dodano: 2010-10-29, 20:11 ]
kkarol napisał/a:
przeciez pisalem ci czemu syczy - podalem gotowe rozwiazanie.

Kolego gdzie kupowałeś przewody aso czy używka?

[ Dodano: 2010-11-10, 19:05 ]
Powracam do tematu syczenia,kolega kkarol polecił mi wymianę przewodów od pompy do magla ale to niestety nie pomogło,czy ktoś ma może jakiś inny pomysł co to moze syczeć.Dodam że płynu nie ubywa wspomaganie działa poprawnie,czy zawór serwotronik może mieć z tym coś wspulnego.
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-11-18, 12:01   

123mielony

Kolego, uporałeś się z problemem?
Dziś rano mnie dopadło chyba to samo. Dodam, że auto było zawsze garażowane, od kilku dni stoi pod chmurką z powodu przeprowadzki i konieczności wydania garażu nowemu nabywcy, nie wiem, czy to ma jakiś związek z awarią.
Jest dokładnie jak u Ciebie, wspomaganie działa jak należy, tylko syczy gdzieś przy kolumnie w środkowym położeniu kierownicy.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
Ostatnio zmieniony przez artekk 2010-11-19, 09:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-11-18, 15:58   

Jeszcze nie niestety,byłem u mechanika posprawdzał pozaglądał i ręce rozłożył.ale jak skręcał wszystko do kupy to jak się łączy magiel z kolumną tu nad nogami kierowcy to z tego pierwszego uszczelniacza coś delikatnie się zaśliniło.Właśnie czekam na uszczelniacz,wymienimy to dam znać czy pomogło,ale to dopiero po niedzieli.
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-11-18, 16:06   

Póki co dzięki :)
Jutro w pracy też zerknę z kolegami z kanału, może coś wypatrzymy.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-11-18, 19:12   

Powiem Ci że wawet z kanału nie bardzo coś tam widać tak ta przekładnia jest zabudowana że niech ich ...
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-11-19, 18:39   

123mielony napisał/a:
Powiem Ci że wawet z kanału nie bardzo coś tam widać tak ta przekładnia jest zabudowana że niech ich


Faktycznie nie za dużo tam zobaczyłem, i nie wiem, co dalej :-?

Profilaktycznie wymieniłem olej we wspomaganiu (zielony FEBI), przeczyściłem filtr w zbiorniczku, ale nic to nie dało, jak syczało tak syczy.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-11-19, 18:59   

Dokładnie to samo i ja zrobiłem,tyle że mój płyn już sie prosił o wymianę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.