Autor |
Wiadomość |
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-10-14, 18:37 [D2 99 4.2PB
] Jak podnieść obroty silnika
|
|
|
Mam pytanie odnośnie regulacji obrotów przy pomocy VAG-wiem że jest taka możliwośc -bo robiłem to w A6.
Nie wiem czy w a8 jest tak samo-mógły ktos napisać jak to zrobić.
Wydaje mi sie ze są zdecydowanie za niskie-ok.500rpm, a jak włącze klime to jeszcze spadają |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-14, 18:45
|
|
|
dodać gazu?
sory nie mogłem się powstrzymać.....
poważnie to może sonda zdechła ... a auto kuleje przebiera/.??
podepnij pod vag zobacz jakie błędy i daj znać |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-10-14, 19:10
|
|
|
Nie ma żadnych błędów w silniku. Auto pali ,chodzi idealnie i nie ma żadnych problemów-tylko obroty wegług mnie są za niskie |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-14, 19:30
|
|
|
Obroty silnika są zadane przez ECU. I nie kombinuj nic z tym jak się nic nie dzieje. Dla przykładu na rozgrzanym motorze na P lub N obroty rzędu 800 są ok. Po zapięciu D lub R spadają w granice 6set z haczykiem. Tak to auto zostało zaprogramowane i lepiej nie kombinować nic. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-10-14, 20:45
|
|
|
mam tam 480-500rpm -bez klimy
auto prawie nie rusza kiedy wrzucę na D(kiedy dodam delikatnie nogą(ok 600-700)auto jedzie bez problemu w pozycj D nawet pod górkę)
Dodam że w skrzyni też zero błedów |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-14, 20:50
|
|
|
ja tam nie patrzyłem u siebie na obrotyale jak na d wrzuce to tez ledwo się toczy prawie wcale |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-10-14, 21:08
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | mam tam 480-500rpm -bez klimy
auto prawie nie rusza kiedy wrzucę na D |
dracus6662 napisał/a: | ja tam nie patrzyłem u siebie na obrotyale jak na d wrzuce to tez ledwo się toczy prawie wcale |
ooo to tak nie zbyt dobre to objawy...chyba....u mnie obroty sa zawsze z rzedu 600-750 z klima czy bez, i jak jest na D to auto normalnie zaczyna sie toczyc nawet delikatnie trzymajac hamulec. Pod gorke tez ruszy, no chyba ze dosc stroma jest to stoi w miejscu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-14, 21:15
|
|
|
no to tak raczej stromo u mnie bo pod wiaduktem na podjexdzie zawsze w godzinach szczytu w venlo utknę bo debile przy wylocie z tunelu swiatła postawili a skrzyzowania brak ale nie zwracam zbytnio uwagi bo daje stop-luz-reczny pozniej tylko d i lece dalej |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-14, 21:50
|
|
|
kryhawrc, radzę na początek dobrze sprawdzić cały dolot od A do Z. Fakt obroty troszkę za niskie. A te obroty to odczyt z obrotomierza czy z kompa ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
spolprog
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 23 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-10-15, 15:01
|
|
|
Mam podobny problem tylko zdarza mi się on najbardziej przy hamowaniu gdzie obroty potrafią spaść do 300-400 obrotów i wtedy czuć wyraźne falowanie silnika, czym może być to spowodowane ? Na trasie nie jest to odczuwalne tylko w mieście |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-15, 15:45
|
|
|
spolprog, Ja tak miałem gdy odma wyparowała. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2014-10-15, 16:11
|
|
|
ernesto napisał/a: | A te obroty to odczyt z obrotomierza czy z kompa ? |
odczyt z kompa- na obrotomierzu jest tak samo.
Ok posprawdzam cały dolot i wszystko po kolei |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-15, 18:14
|
|
|
spolprog, Ba benzynie i na gazie to samo, czy tylko na gazie ? Jeśli na gazie tylko i wyłącznie to pytanie następujące ile pojemności butla i ile gazu w zbiorniku? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-16, 05:45
|
|
|
jezeli z duzej predkości a gazu mniej niż połowa to potrafiło mi silnikiem przy hamowaniu zafalowac ale tylko na sekunde i tylko na lpg i tylko w 1.8turbo w 4,2 nie zauważyłem takkiego objawu , objaw występował tylko i wyłącznie na lpg |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|