Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-21, 14:04
|
|
|
tak jest do tego ale minimalnie płyn bez niego się przedostaje
chyba że to tak pomyślane że pompa tłoczy płyn i go przytyka
ale to tylko moje przypuszczenia
Dziwne jest to że dzisiaj co prawda rano było już 10,5 ale po przejechaniu 4-5 kilometra miałem już 90 <niewiem>
jak zajechałem do domu to miałem już gorącą chłodnicę i przewód
a przy 4,5 nagrzewał się ze 15 kilometrów |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-21, 17:04
|
|
|
pepi napisał/a: |
Dziwne jest to że dzisiaj co prawda rano było już 10,5 ale po przejechaniu 4-5 kilometra miałem już 90 <niewiem>
jak zajechałem do domu to miałem już gorącą chłodnicę i przewód
a przy 4,5 nagrzewał się ze 15 kilometrów |
Wygląda dosłownie na termostat. Tak jak by był niesprawny lub delikatnie uchylony. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-21, 19:32
|
|
|
na godzinę 12 tak jak ma być
dzisiaj temperatura rośnie prawidłowo nie wiem czemu |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-22, 06:32
|
|
|
jet dobrze nie wiem czemu
może ostatnia wycieczka do warszawy pomogła i pałowanie na trasie |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-12-10, 21:08
|
|
|
Witam, podepnę się, mam problem z dogrzewaniem auta, po 20 km normalnej jazdy z połową chłodnicy w tekturze, mam 80 stopni przy temp na zewnątrz ok 5 st. Poprzedni właściciel mówi, że tak kazał mechanikowi ustawić, w co wątpię, mniejsza z tym, od czego zacząć? Termostat? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-10, 22:37
|
|
|
igor.ostrowski napisał/a: | Termostat? | Ja stawiam na termostat właśnie, a jeżeli chodzi o ustawienie na 80 stopni ...owszem możesz kupić termostat, który będzie otwierać się przy niższej temperaturze ale na zegarach wskakuje na 90 nawet gdy płyn w silniku ma zaledwie 75 stopni |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
|