Autor |
Wiadomość |
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-10-11, 17:44
|
|
|
Cytat: | AQF był montowany od '98r czyli jeszcze w przedlifcie | AQFa nie było w przedlifcie. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-11, 21:47
|
|
|
Mój błąd. Zmyliła mnie informacja w Etce, że był montowany od 10.1998r. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-28, 14:30
|
|
|
witam
jestem po przekładce zamontowałem skrzynie o innym kodzie
zmieniłem tylko płytę sterującą
i niby jest ok
więc każda skrzynia przypasuje tylko ma mieć takie samo przełożenie mostu
5hp24 a była montowana już od 96roku :-D |
|
|
|
|
Darek1972
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
|
Wysłany: 2015-03-21, 10:28
|
|
|
Panowie ja natomiast mam 5hp24 dtd świeżo po remoncie łącznie z wymianą konwertera i wszystko super,
poza jednym czasem szarpnie przy redukcji z 5 na 4...
Magik twierdzi że to wina płyty sterującej z zaworami elektrohydraulicznymi.
Płyte przepatrzył,posprawdzał i wymył dokładnie,nic nie znalazł,ale twierdzi że to ona jest prezyczyną...
Moje pytanie: Czy podejdzie płyta sterująca z 5hp24 ale z 2001r. i od 3.3 tdi do mojej asb z 98r. 4.2 ???
Pytam bo takową mam okazje kupić za 400 zł.
Dodam że spec,który robił remont daje 12 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów.
Auta jescze nie odebrałrm i nie zapłaciłem ani złotówki.
Całkowity koszt remontu 1700 €
Jeżeli ja załatwie tą płyte to wyjdzie 1600 €
bez ponoszenia dodatkowych kosztów. |
_________________ A8 AKG 5HP24 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-21, 11:38
|
|
|
Darek1972, Mechatronika w zajechanej skrzynce dostaje nieco pod dupce i dokładne mycie nie zawsze gwarantuje jej pelnej sprawności. U mnie jest podobnie jak u ciebie ale smigam już 5 lat i nie stresuje się tym. |
|
|
|
|
Darek1972
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
|
Wysłany: 2015-03-21, 12:13
|
|
|
Jak się tu nie stresować jak płacisz tyle kasy za nowe życie w asb,a tu zonk.
Prawda jest taka-
Wszyscy dobrze wiedzą że ładowanie większych kwot w te nasze niunie to już powoli mijanie się z celem,ale jak już się ktoś uprze to chce mieć 100% satysfakcji i radości z jazdy. |
_________________ A8 AKG 5HP24 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-21, 12:19
|
|
|
I tak i nie moja wtedy spora kwota była i tak kompromisem bo zamiast niecałych 8tyś mogłem spokojnie wydać naście. Wtedy w ofercie więcej nowych czesci nawet mechatronika.
WIęc w 99% re komplexowe remonty są po czesci na regenerowanych gratach przecież.
Jak ktoś chce jeździć to wyda np 7klocków jak chce jeździc i miec nówke nie ma sprawy 25tyś w ASO nowa |
|
|
|
|
Darek1972
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
|
Wysłany: 2015-03-21, 14:43
|
|
|
A kiedyś się właśnie zastanawiłem jaka by była cena w ASO i czy w ogóle
jest dostępna.
25.000 pln no pięknie.
To nowy motor z osprzętem pewnie z 60 tys. he
Ok.Panowie,ale wracając do tematu ma ktoś wiedze na temat tych płyt sterujących,bo nie wiem co mam robić... |
_________________ A8 AKG 5HP24 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-21, 15:00
|
|
|
Darek1972 napisał/a: | A kiedyś się właśnie zastanawiłem jaka by była cena w ASO i czy w ogóle
jest dostępna.
25.000 pln no pięknie. |
4Hp 24A bez montażu
Darek1972 napisał/a: | To nowy motor z osprzętem pewnie z 60 tys. he |
Goły słupek ABZ 56tyś
Ceny z przed 5 lat |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-21, 19:01
|
|
|
jakby co to mam płytę sterującą z dsl czy dsf mogę sprawdzić dokładnie
jak mi teraz padnie to zrobię sobie manual nie dlatego że lepszy tylko pewniejszy |
|
|
|
|
|
|
|
|